Vůz ČSAD Střední Čechy #8079 (Karosa C 954E.1360)
SPZ/RZ | 4S8 1565 2005-2021 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1598
2005-3/2015
8079 3/2015-2021 |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | Karosa | |||||||||||||||||||
typ | Karosa C 954E.1360 | |||||||||||||||||||
výrobní číslo | 10269 | |||||||||||||||||||
VIN | TMKC413605M010269 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2005 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2021 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | ČSAD Střední Čechy, bílá s modrými pruhy |
2011 | 2015 | CVR "Domy Obříství" |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 06.12.2019 | 8079 | PID 471 | 74 | |
ČT 05.12.2019 | 8079 | PID 369 | 17 | přejezd na linku 349 |
ST 04.12.2019 | 8079 | PID 369 | 17 | přejezd na linku 349 |
ÚT 03.12.2019 | 8079 | PID 471 | 72 | |
PO 02.12.2019 | 8079 | PID 471 | 73 |
Dokumentační fotky vozu
Kralupy nad Vltavou
Železniční stanice
?
Železniční stanice
?
Kralupy nad Vltavou
Železniční stanice
?
Železniční stanice
?
Kralupy nad Vltavou
Železniční stanice
?
Železniční stanice
?
Praha
křižovatka Kobylisy
11. 4. 2011
křižovatka Kobylisy
11. 4. 2011
Kralupy nad Vltavou
Lobeček
30. 10. 2015
Lobeček
30. 10. 2015
Mělník
garáže ČSAD Střední Čechy
3. 7. 2017
garáže ČSAD Střední Čechy
3. 7. 2017
Praha
Pod Sídlištěm
14. 8. 2017
Pod Sídlištěm
14. 8. 2017
Kralupy nad Vltavou
Železniční stanice
11. 10. 2017
Železniční stanice
11. 10. 2017
Kralupy nad Vltavou
Železniční stanice
11. 10. 2017
Železniční stanice
11. 10. 2017
Mělník
Autobusové stanoviště
11. 3. 2018
Autobusové stanoviště
11. 3. 2018
Praha
Ládví
16. 3. 2018
Ládví
16. 3. 2018
Praha
Ládví
16. 3. 2018
Ládví
16. 3. 2018
Praha
Ládví
16. 3. 2018
Ládví
16. 3. 2018
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
23. 1. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.