Vůz ČSAD autobusy Plzeň 1Z6 1609 (SOR C 10,5)
SPZ/RZ | 1Z6 1609 2003-2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | vyřazen | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SOR C 10,5
motor:
Iveco Tector 6
převodovka: manuální, 6°, ZF rozložení dveří: 1-1-0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 385 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 18.2.2020: první den provozu v Sušici |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | ČSAD Vsetín, bílá se zeleným a šedým pruhem |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
ÚT 18.02.2020 | ČR 433680 | Klatovy - Sušice, první vypravení u ČSAD autobusy Plzeň (provozovna Sušice) |
Dokumentační fotky vozu

Zlín
Autobusové nádraží
22. 6. 2007
Autobusové nádraží
22. 6. 2007

Zlín
Autobusové nádraží
22. 6. 2007
Autobusové nádraží
22. 6. 2007

Zlín
Autobusové nádraží
22. 6. 2007
Autobusové nádraží
22. 6. 2007

Zlín
Autobusové nádraží
21. 6. 2008
Autobusové nádraží
21. 6. 2008

Otrokovice
tř.Tomáše Bati
25. 11. 2011
tř.Tomáše Bati
25. 11. 2011

Zlín
Dlouhá
31. 1. 2014
Dlouhá
31. 1. 2014

Zlín
Trávník
8. 7. 2019
Trávník
8. 7. 2019

Klatovy
Autobusové nádraží
18. 2. 2020
Autobusové nádraží
18. 2. 2020

Klatovy
Autobusové nádraží
3. 3. 2020
Autobusové nádraží
3. 3. 2020

Klatovy
Autobusové nádraží
3. 3. 2020
Autobusové nádraží
3. 3. 2020

Sušice
Nábřeží
26. 5. 2020
Nábřeží
26. 5. 2020

Klatovy
Nádražní
29. 5. 2020
Nádražní
29. 5. 2020

Klatovy
Nádražní
8. 6. 2020
Nádražní
8. 6. 2020

Klatovy
Autobusové nádraží
8. 6. 2020
Autobusové nádraží
8. 6. 2020

Sušice
Nádražní
10. 6. 2020
Nádražní
10. 6. 2020

Kovošrot
3. 8. 2020
3. 8. 2020
Poslední aktualizace vozu:
4. 11. 2020.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.