Vůz PMDP #230 (ČKD Tatra T3M.06)

evidenční číslo 230 1982-2013
aktuální stav sešrotován
výrobce ČKD Tatra
typ ČKD Tatra T3SU » ČKD Tatra T3M.06
podvozek: Bo' Bo'
motor: 4x TE 022; 40 kW
rozložení dveří: 2-2-2
napájecí soustava: 600 V DC
do 1998 elektrická výzbroj: ČKD TR37
od 1998 elektrická výzbroj: Škoda IGBT
výrobní číslo 172072
rok výroby 1982
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
PMDP, dříve Dopravní podniky města Plzně dodán: 1982 zařazen: 15.12.1982 odstaven: 2.8.2013 vyřazen: 8.8.2013
vozovna Slovany 1982-9.8.2013
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
PMDP, dříve Dopravní podniky města Plzně dodán: 1982 zařazen: 15.12.1982 odstaven: 2.8.2013 vyřazen: 8.8.2013
vozovna Slovany 1982-9.8.2013
Sešrotován 9/2013
poznámka 1998: T3M.06 (Škoda DT, v. č. 070), 2005: VP, 2010: VP (ÚD), 2.8.2013: naposledy v provozu (2/22), 8.8.2013: převezen do DP Liberec jako zdroj ND, 18(?).9.2013: odvezen z DP Liberec ke šrotaci; doklady využity na vůz VarioLFR.S ev. č. 359
doplňující informace od výroby(do modernizace): uspořádání sedaček 2+1; Po modernizaci (1998): v provozu 1999
výbava do 1998: sedadla laminát - červená a šedá, 35 míst k sezení; od 1998: vnější informační panely BUSE (DOT; zelená), sedadla Air Čenkov (látkový potah), 23 míst k sezení, 139 míst k stání, POD
Přehled nátěrů
od do nátěr poznámka
od výroby 1998 červeno-krémová
1998 do vyřazení PMDP, žluto-šedo-bílá po modernizaci
Historie řazení
od do řazení
1982 2013 229+B u PMDP
Vypravenost vozu
datum vůz l. linka k. kurz
PO 21.02.2011 229+230 Plzeň 4 4
SO 17.02.2007 229+230 Plzeň 1 22
20.05.2005 229+230 Plzeň 1 1
ČT 31.03.2005 229+230 Plzeň 1 1
Poslední aktualizace vozu: 25. 2. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání