Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #6608II (SOR NB 18)
SPZ/RZ | 1AJ 2322 2009-2024 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 6608II 2009-2024 | |||||||||||||||||||
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||
výrobce | SOR | |||||||||||||||||||
typ |
SOR NB 18
motor:
Iveco Cursor F2BE3681B; 243kW; Euro EEV
převodovka: ZF Ecomat 6HP 604C rozložení dveří: 2-2-2-2-2 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 20 | |||||||||||||||||||
VIN | TK9F8XXA89LSL5020 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
Sešrotován | 2024 | |||||||||||||||||||
výbava | osvěžovač vzduchu pracoviště řidiče Dirna Bycool |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | do vyřazení | městské schéma, červeno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PÁ 07.07.2023 | 6608 | PID 911 | 53 | přejezd na linky 125 a 915 |
ČT 06.07.2023 | 6608 | PID 911 | 53 | přejezd na linky 125 a 915 |
ST 05.07.2023 | 6608 | PID 911 | 58 | přejezd na linku 136 |
ÚT 04.07.2023 | 6608 | PID 911 | 54 | přejezd na linky 101 a 125 |
PO 03.07.2023 | 6608 | PID 911 | 53 | přejezd na linky 125 a 915 |
Dokumentační fotky vozu
Praha
Želivského
31. 8. 2014
Želivského
31. 8. 2014
Praha
Želivského
31. 8. 2014
Želivského
31. 8. 2014
Praha
Nádražní
6. 10. 2014
Nádražní
6. 10. 2014
Praha
Nádražní
6. 10. 2014
Nádražní
6. 10. 2014
Praha
Nádražní
6. 10. 2014
Nádražní
6. 10. 2014
Praha
Nádražní
6. 10. 2014
Nádražní
6. 10. 2014
Praha
Vysočanská
6. 8. 2018
Vysočanská
6. 8. 2018
Praha
Nádražní
22. 10. 2021
Nádražní
22. 10. 2021
Praha
Severní I
22. 4. 2022
Severní I
22. 4. 2022
Praha
Opatov
22. 4. 2022
Opatov
22. 4. 2022
Praha
Jižní Město
22. 4. 2022
Jižní Město
22. 4. 2022
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
3. 5. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.