Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #292 (J. G. Brill & Co. mv)

evidenční číslo ? 1894-1898/99 u ? (USA) a ? (A)
18 1899-1908 u Elektrotechnický závod František Křižík, Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany a Elektrické podniky hl. města Prahy
292 1908-1919 u Elektrické podniky hl. města Prahy
aktuální stav sešrotován
výrobce J. G. Brill & Co.
typ J. G. Brill & Co. mv
?-1919 motor: Schuckert AB 55, 550 V, 2x11 kW / 15 k
?-1919 napájecí soustava: 550 V DC
?-1919 alternativní pohon: baterie
rok výroby 1894
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ? (USA) dodán: 1894 zařazen: 1894 odstaven: 1894 vyřazen: 1894
New York 1894-1894
2. ? (A) dodán: 1895 zařazen: 1895 odstaven: 1898/99 vyřazen: 1898/99
MHD Vídeň 1895-1898/99
3. Elektrotechnický závod František Křižík dodán: 1898/99 zařazen: 1899 odstaven: 1.7.1900 vyřazen: 1.7.1900
vozovna Libeň 1898/99-4/1899
neznámá provozovna 4/1899-4/1899
vozovna Libeň 4/1899-1900
4. Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany dodán: 1.7.1900 zařazen: 1.7.1900 odstaven: 5.8.1907 vyřazen: 5.8.1907
vozovna Libeň 1900-1907
5. Elektrické podniky hl. města Prahy, dříve Elektrické podniky královského hl. města Prahy dodán: 5.8.1907 zařazen: 5.8.1907 odstaven: 1919 vyřazen: 1919
neznámá provozovna 1907-1919
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. ? (USA) dodán: 1894 zařazen: 1894 odstaven: 1894 vyřazen: 1894
New York 1894-1894
2. ? (A) dodán: 1895 zařazen: 1895 odstaven: 1898/99 vyřazen: 1898/99
MHD Vídeň 1895-1898/99
3. Elektrotechnický závod František Křižík dodán: 1898/99 zařazen: 1899 odstaven: 1.7.1900 vyřazen: 1.7.1900
vozovna Libeň 1898/99-4/1899
neznámá provozovna 4/1899-4/1899
vozovna Libeň 4/1899-1900
4. Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany dodán: 1.7.1900 zařazen: 1.7.1900 odstaven: 5.8.1907 vyřazen: 5.8.1907
vozovna Libeň 1900-1907
5. Elektrické podniky hl. města Prahy, dříve Elektrické podniky královského hl. města Prahy dodán: 5.8.1907 zařazen: 5.8.1907 odstaven: 1919 vyřazen: 1919
neznámá provozovna 1907-1919
Sešrotován ?
poznámka zavřený akumulátorový motorový vůz;
1894: provozován v New Yorku na 2nd Avenue
1895-1898/99: zkušební provoz ve Vídni
4/1899: zkušebně provozován na železniční trati Nusle-Zbraslav-Měchenice
od 1908: pravděpodobně provozován na trati Balabenka-Českomoravská
doplňující informace 1895: do Vídně dovezen společností Accumulatoren-Fabriks-AS Hagen
Přehled nátěrů
od do nátěr
? 1908 ?
1908 do vyřazení DP Praha, červeno-bílá
Poslední aktualizace vozu: 24. 8. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání