? (USA)
země:
Spojené státy americké
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Thomas Built Conventional | ? |
2017: přestavba na pojízdnou restauraci;
7-8/2020: Slunečný autobus - roadshow po dětských táborech a kempech v rámci kampaně televize Prima Slunečné léto nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | ||||||
? | 1275 | ? (USA) (? - 2017) | |||||||
poté
Booze & Food |
|||||||||
505466 VIN | Blue Bird Conventional | 1997 |
nátěr: žlutá |
» detail | |||||
? | 5 | ? (USA) (2/1997 - 2011?) | |||||||
poté
? (PL) poté Autocentrum Tozda poté ZŠ Maximiliána Hella, Štiavnické Bane |
|||||||||
Ford B700 | 1993 |
2000-2018: využíván jako polní kuchyně na dětských táborech v Německu, 2018: přestavba na pojízdnou restauraci nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | ||||||
? | ? (USA) (1/1994 - 2000) | ||||||||
poté
? (D) poté Na Chuť - foodtruck |
|||||||||
292099 VIN | Blue Bird Conventional | 1990 |
nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | |||||
? | 258 | ? (USA) (1990 - 2019?) | |||||||
poté
? |
|||||||||
International Loadstar Schoolmaster | ? |
od ?: odstaven v Praze-Klíčově nátěr: žlutá s černými pruhy |
» detail | ||||||
? | ? (USA) (? - ?) | ||||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | 1908? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky královského hl. města Prahy |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | 1908? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky královského hl. města Prahy |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv » vv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1905: rekonstrukce neznámého koněspřežného vozu na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv » nvv | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z Ameriky;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
od 1902: vůz pro odvoz sněhu nátěr: zeleno-bílá |
» detail | ||||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague poté Elektrické podniky královského hl. města Prahy |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA; nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
J. G. Brill & Co. kvv | ? | ? |
zavřený koněspřežný vůz s otevřenými plošinami;
odkoupen ojetý z USA nátěr: zeleno-bílá |
» detail | |||||
? (USA) (? - ?) | |||||||||
poté
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
J. G. Brill & Co. mv | 1894 | ? |
zavřený akumulátorový motorový vůz;
1894: provozován v New Yorku na 2nd Avenue
1895-1898/99: zkušební provoz ve Vídni
4/1899: zkušebně provozován na železniční trati Nusle-Zbraslav-Měchenice
od 1908: pravděpodobně provozován na trati Balabenka-Českomoravská nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
? | ? (USA) (1894 - 1894) | nY | |||||||
poté
? (A) poté Elektrotechnický závod František Křižík poté Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||
J. G. Brill & Co. mv | 1894 | ? |
zavřený akumulátorový motorový vůz;
1894: provozován v New Yorku na 2nd Avenue
1895-1898/99: zkušební provoz ve Vídni nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | |||||
? | ? (USA) (1894 - 1894) | nY | |||||||
poté
? (A) poté Elektrotechnický závod František Křižík poté Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany poté Elektrické podniky hl. města Prahy |
Vypsáno celkem 15 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Všechny vozy jsou z provozovny New York.
Poslední aktualizace vozů:
29. 8. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.