Vůz Elektrické podniky hl. města Prahy #? (Ringhoffer série 693-707)
evidenční číslo |
6
1896-4.8.1907
u
Elektrotechnický závod František Křižík a Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany
6III 5.8.1907-1910/11 u Elektrické podniky hl. města Prahy ? 1910/11-19xx u Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | sešrotován | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Ringhoffer série 1-12 (Libeň)
»
Ringhoffer série 693-707
do ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
?-1910/11 motor: Křižík, 500 V, 2x7,36 kW / 10 k do 1910/11 elektrická výzbroj: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 48826 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sešrotován | 19xx | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1898-1910/11: uzavřený motorový vůz; mezi lety 1898-1902: doplněna boční plošinová okna; 1910/11: rekonstrukce zpět na uzavřený vlečný vůz neznámého ev.č. (rekonstruován podvozek na dva jednonápravové volnoosé, dosazena silnější talířová spřáhla, dřevěný ochranný rám, dosazení elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | vyřazen a sešrotován mezi lety 1927-1933 |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1910/11 | tmavě zelená a bílá |
1910/11 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Poslední aktualizace vozu:
16. 1. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.