Vehicul Elektrické podniky hl. města Prahy #? (Ringhoffer série 693-707)
număr de evidență |
6
1896-4.8.1907
la
Elektrotechnický závod František Křižík și Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany
6III 5.8.1907-1910/11 la Elektrické podniky hl. města Prahy ? 1910/11-19xx la Elektrické podniky hl. města Prahy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
stare actuală | casat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
producător | Ringhoffer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tip |
Ringhoffer série 1-12 (Libeň)
»
Ringhoffer série 693-707
până la ?
motor:
Křižík, 500 V, 2x18,4 kW / 25 k
?-1910/11 motor: Křižík, 500 V, 2x7,36 kW / 10 k până la 1910/11 echipament electric: Křižík I |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
număr de serie | 48826 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
an fabricație | 1896 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
operator |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Casat | 19xx | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
notă |
1898-1910/11: uzavřený motorový vůz; mezi lety 1898-1902: doplněna boční plošinová okna; 1910/11: rekonstrukce zpět na uzavřený vlečný vůz neznámého ev.č. (rekonstruován podvozek na dva jednonápravové volnoosé, dosazena silnější talířová spřáhla, dřevěný ochranný rám, dosazení elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
informații suplimentare | vyřazen a sešrotován mezi lety 1927-1933 |
Prezentare generală a vopselelor
din | până la | vopsea |
---|---|---|
od výroby | 1910/11 | tmavě zelená a bílá |
1910/11 | do vyřazení | DP Praha, červeno-bílá |
Ultimele actualizări ale vehiculului:
16. 1. 2025.