Vůz RETROLOK #T475.1501 (ČKD Praha T475.1)
SPZ/RZ |
T475.1501
1970-1995
u
ČKD Praha, Československé státní dráhy a ŠKODA AUTO
744 501-8 od 1995 u ŠKODA AUTO a RETROLOK |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | T475.1501 od 2018 u RETROLOK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EVN |
CZ-SKOTR 92 54 2 744 501-8
2008-2018
u
ŠKODA AUTO
CZ-RLK 92 54 2 744 501-8 od 2018 u RETROLOK |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Praha | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
ČKD Praha T475.1
podvozek:
Bo' Bo'
motor: ČKD (K 6 S 230 DR; 846 kW) elektrická výzbroj: ČKD DC/DC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 7738 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1970 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1. prototyp | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
1970-1971: typové zkoušky na ŽZO Cerhenice; 1971-1972: zkušební provoz u ČSD mimo jiné na rychlíku Praha - Horažďovice předměstí; 2000: rekonstrukce zavěšení podvozků s kluzných závěsek na pryžokovové sloupky |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | schéma T475.1 - modro-žlutá |
? | ? | ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem |
? | dosud | Škoda Auto, zelená se šedými proužky |
Poslední aktualizace vozu:
2. 7. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.