ČKD Praha

současný název od 1945
dřívější název (od 1939): Böhmisch-Mährische Maschinenfabrik AG
dřívější název (od 1927): Českomoravská–Kolben–Daněk
sídlo: Kolbenova 609/38, 190 00 Praha - Vysočany
země: Česká republika (Praha)

Vozový park

SPZ výr.č. typ vyr. šrot poznámka    
dopravce (od, do) nátěr
  20680 Karosa ŠD 11.2040 1979  11/2001-2005: celková oprava vozu 
nátěr: krémovo-tyrkysová s modrými pruhy
fotka
? ČKD Praha (1979 - 1994)
poté František Ludvík, Horšovský Týn
poté soukromá osoba
🗘 ŠKODA-BUS klub Plzeň
  16805 VIN Karosa LC 735.20 1986   
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
AO 71-46 ČKD Praha (11/1986 - ?)
poté Jiří Hlaváček, Praha
poté Jan Kukla - Kukabus
poté Ivan PACÁK přepravní služby
  16224 Karosa C 734.20 1986  ?: GO (nový rám) 
nátěr: ČSAD Uherské Hradiště, bílá s modrými pruhy tří odstínů
AO 74-16 ČKD Praha (1986 - 1988)
poté ČSAD Uherské Hradiště
  Karosa LC 735.20 1986   
nátěr: klasické schéma ČSAD, červené pruhy
AO 74-58 ČKD Praha (1986 - 1993)
poté Auto Skaver - automuzeum Dětřichov
  18951 VIN Karosa LC 735.22 1987  ?: reko na LC 736 
nátěr: PonyExpres, bílá s grafikou *
AT 11-55 ČKD Praha (7/1987 - ?)
poté Roman Klegr - ADOP
poté AAG - DOVITA
poté PonyExpres
  21552 Karosa LC 735.20 1988   
nátěr: modrá s černou kolem oken *
AT 36-64 ČKD Praha (4/1988 - 5/1996)
poté Lukáš Cvejn, Praha
poté ?
poté Miroslav Kroupa, Krupka
poté Jindřich Kotek - DaskotBus
  1020 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  1999-2002 první zprovozněný vůz Ečs; 9/1994: odprodán firmě ČKD Lokomotivka pro potřeby technického rozvoje na projektu modernizace souprav pražského metra; 1999-2002: pravděpodobně sešrotován v areálu ČKD Lokomotivka 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ČKD Praha (9/1994 - 1999-2002)
  8887 ČKD Praha T499.0 1974  1989 1. prototyp 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
T499.0001 ČKD Praha (1974 - 1982)
🗘 Československé státní dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
  8888 ČKD Praha T499.0 1974  2. prototyp; vystavena na veletrhu Czech Raildays 2015 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
fotka
T499.0002 ČKD Praha (1974 - 1982)
🗘 Československé státní dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
poté České dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
  7421 ČKD Praha T478.3 1968  1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
T478.3001 ČKD Praha (1968 - 1970)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998 2. prototyp 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
T478.3002 ČKD Praha (1968 - 1970)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  16915 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 102-6 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 224-3 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16916 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 068-9 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 225-0 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16917 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 126-5 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 226-8 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16918 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 158-8 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 227-6 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16919 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 144-8 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 228-4 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16920 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 194-3; vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v roce 2004 
nátěr: ČD, červeno-modrá, bílý pruh do V na čelech
fotka
714 229-2 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  14222 ČKD Praha TA436.0 1986  funkční vzorek - hybridní lokomotiva 
nátěr: oranžová
fotka
ET459.0501
TA436.0501
718 501-0
ČKD Praha (1986 - 2002)
🗘 Československé státní dráhy
🗘 České dráhy
poté Zásobárna Nymburk
poté Mavex rekord
poté OLPAS Moravia
poté Railway Capital
poté Ing. Jiří Kotas
🗘 Klub přátel kolejových vozidel
  9547 ČKD Praha T448.0 1975   
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem *
fotka
T448.0535
740 535-0
ČKD Praha (5.1.1976 - 2001)
poté Duslo
  9928 ČKD Praha T448.0 1977   
nátěr: EŽ, modrá s šedými pruhy *
fotka
T448.0609
740 609-3
ČKD Praha (2.2.1977 - 2001)
poté Elektrizace železnic Praha
  10818 ČKD Praha T457.0 1978  2010 1. prototyp 
nátěr: žlutá s šedým rámem a vrchní částí kapot
T457.0001 ČKD Praha (20.4.1979 - 6.3.1980)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  10819 ČKD Praha T457.0 1978  2. prototyp 
nátěr: žlutá se šedým rámem a šedou střechou kapot *
fotka
T457.0002 ČKD Praha (4.9.1979 - 30.9.1982)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté Ing. Jiří Kotas
  7738 ČKD Praha T475.1 1970  1. prototyp 
nátěr: Škoda Auto, zelená se šedými proužky *
T475.1501 ČKD Praha (1970 - 1973)
🗘 Československé státní dráhy
poté ŠKODA AUTO
poté RETROLOK
  7739 ČKD Praha T475.1 1970  2. prototyp 
nátěr: schéma T475.1 - modro-žlutá *
fotka
T475.1502 ČKD Praha (1970 - 1973)
🗘 Československé státní dráhy
poté Cementárny a vápenky Hranice
poté Cement Hranice
poté LOKO TRANS
poté LOKOTRANS SERVIS
  23037 VIN Karosa LC 735.40 1988   
nátěr: růžová s barevným žíháním a černou kolem oken
? ČKD Praha (1988 - 1994?)
poté Dr. Ing. Otakar Horký
poté SIMOD
poté ?
Vypsáno celkem 25 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 24 vozů
  • sešrotován: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 6. 2. 2025.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání

Poslední fotky
další fotky