ČKD Praha
současný název od 1945dřívější název (od 1939): Böhmisch-Mährische Maschinenfabrik AG
dřívější název (od 1927): Českomoravská–Kolben–Daněk
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
20680 | Karosa ŠD 11.2040 | 1979 |
11/2001-2005: celková oprava vozu nátěr: krémovo-tyrkysová s modrými pruhy |
» detail | ||||
? | ČKD Praha (1979 - 1994) | |||||||
poté
František Ludvík, Horšovský Týn poté soukromá osoba pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň |
||||||||
16805 VIN | Karosa LC 735.20 | 1986 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
AO 71-46 | ČKD Praha (11/1986 - ?) | |||||||
poté
Jiří Hlaváček, Praha poté Jan Kukla - Kukabus poté Ivan PACÁK přepravní služby |
||||||||
16224 | Karosa C 734.20 | 1986 |
?: GO (nový rám) nátěr: ČSAD Uherské Hradiště, bílá s modrými pruhy tří odstínů |
» detail | ||||
AO 74-16 | ČKD Praha (1986 - 1988) | |||||||
poté
ČSAD Uherské Hradiště |
||||||||
Karosa LC 735.20 | 1986 |
nátěr: klasické schéma ČSAD, červené pruhy |
» detail | |||||
AO 74-58 | ČKD Praha (1986 - 1993) | |||||||
poté
Auto Skaver - automuzeum Dětřichov |
||||||||
18951 VIN | Karosa LC 735.22 | 1987 |
?: reko na LC 736 nátěr: PonyExpres, bílá s grafikou * |
» detail | ||||
AT 11-55 | ČKD Praha (7/1987 - ?) | |||||||
poté
Roman Klegr - ADOP poté AAG - DOVITA poté PonyExpres |
||||||||
21552 | Karosa LC 735.20 | 1988 |
nátěr: modrá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
AT 36-64 | ČKD Praha (4/1988 - 5/1996) | |||||||
poté
Lukáš Cvejn, Praha poté ? poté Miroslav Kroupa, Krupka poté Jindřich Kotek - DaskotBus |
||||||||
1020 | Mytiščinský strojírenský závod Ečs | 1973 | 1999-2002 |
první zprovozněný vůz Ečs;
9/1994: odprodán firmě ČKD Lokomotivka pro potřeby technického rozvoje na projektu modernizace souprav pražského metra;
1999-2002: pravděpodobně sešrotován v areálu ČKD Lokomotivka nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi |
» detail | |||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
||||||||
ČKD Praha (9/1994 - 1999-2002) | ||||||||
8887 | ČKD Praha T499.0 | 1974 | 1989 |
1. prototyp nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá |
» detail | |||
T499.0001 | ČKD Praha (1974 - 1982) | |||||||
pronajat
Československé státní dráhy poté Výzkumný Ústav Železniční |
||||||||
8888 | ČKD Praha T499.0 | 1974 |
2. prototyp;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2015 nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá |
» detail | ||||
T499.0002 | ČKD Praha (1974 - 1982) | |||||||
pronajat
Československé státní dráhy poté Výzkumný Ústav Železniční poté České dráhy poté Výzkumný Ústav Železniční |
||||||||
7421 | ČKD Praha T478.3 | 1968 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail | ||||
T478.3001 | ČKD Praha (1968 - 1970) | |||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy |
||||||||
7422 | ČKD Praha T478.3 | 1968 | 1998 |
2. prototyp nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||
T478.3002 | ČKD Praha (1968 - 1970) | |||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy |
||||||||
16915 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 102-6 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 224-3 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
16916 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 068-9 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 225-0 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
16917 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 126-5 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 226-8 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
16918 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 158-8 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 227-6 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
16919 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 144-8 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 228-4 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
16920 | ČKD Praha 714.2 | 1996 |
postavena na rámu z lokomotivy 735 194-3;
vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v roce 2004 nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky |
» detail | ||||
714 229-2 | ČKD Praha (1997 - 2003) | |||||||
poté
České dráhy |
||||||||
14222 | ČKD Praha TA436.0 | 1986 |
funkční vzorek - hybridní lokomotiva nátěr: oranžová |
» detail | ||||
ET459.0501 TA436.0501 718 501-0 |
ČKD Praha (1986 - 2002) | |||||||
pronajat
Československé státní dráhy pronajat České dráhy poté Zásobárna Nymburk poté Mavex rekord poté OLPAS Moravia poté Railway Capital poté Ing. Jiří Kotas zapůjčen Klub přátel kolejových vozidel |
||||||||
9547 | ČKD Praha T448.0 | 1975 |
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
T448.0535 740 535-0 |
ČKD Praha (5.1.1976 - 2001) | |||||||
poté
Duslo |
||||||||
9928 | ČKD Praha T448.0 | 1977 |
nátěr: EŽ, modrá s šedými pruhy * |
» detail | ||||
T448.0609 740 609-3 |
ČKD Praha (2.2.1977 - 2001) | |||||||
poté
Elektrizace železnic Praha |
||||||||
10818 | ČKD Praha T457.0 | 1978 | 2010 |
1. prototyp nátěr: žlutá s šedým rámem a vrchní částí kapot |
» detail | |||
T457.0001 | ČKD Praha (20.4.1979 - 6.3.1980) | |||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy |
||||||||
10819 | ČKD Praha T457.0 | 1978 |
2. prototyp nátěr: žlutá se šedým rámem a šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
T457.0002 | ČKD Praha (4.9.1979 - 30.9.1982) | |||||||
poté
Československé státní dráhy poté České dráhy poté ČD Cargo poté Ing. Jiří Kotas |
||||||||
7738 | ČKD Praha T475.1 | 1970 |
1. prototyp nátěr: Škoda Auto, zelená se šedými proužky * |
» detail | ||||
T475.1501 | ČKD Praha (1970 - 1973) | |||||||
pronajat
Československé státní dráhy poté ŠKODA AUTO poté RETROLOK |
||||||||
7739 | ČKD Praha T475.1 | 1970 |
2. prototyp nátěr: schéma T475.1 - modro-žlutá * |
» detail | ||||
T475.1502 | ČKD Praha (1970 - 1973) | |||||||
pronajat
Československé státní dráhy poté Cementárny a vápenky Hranice poté Cement Hranice poté LOKO TRANS poté LOKOTRANS SERVIS |
||||||||
23037 VIN | Karosa LC 735.40 | 1988 |
nátěr: růžová s barevným žíháním a černou kolem oken |
» detail | ||||
? | ČKD Praha (1988 - 1994?) | |||||||
poté
Dr. Ing. Otakar Horký poté SIMOD poté ? |
Vypsáno celkem 25 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 24 vozů
- sešrotován: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
18. 11. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.