ČKD Praha

současný název od 1945
dřívější název (od 1939): Böhmisch-Mährische Maschinenfabrik AG
dřívější název (od 1927): Českomoravská–Kolben–Daněk
sídlo: Kolbenova 609/38, 190 00 Praha - Vysočany
země: Česká republika (Praha)

Vozový park

SPZ výr. č. typ vyr. šrot poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  20680 Karosa ŠD 11.2040 1979  11/2001-2005: celková oprava vozu 
nátěr: krémovo-tyrkysová s modrými pruhy
fotka
? ČKD Praha (1979 - 1994)
poté František Ludvík, Horšovský Týn
poté soukromá osoba
pronajat ŠKODA-BUS klub Plzeň
  16805 VIN Karosa LC 735.20 1986   
nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy
fotka
AO 71-46 ČKD Praha (11/1986 - ?)
poté Jiří Hlaváček, Praha
poté Jan Kukla - Kukabus
poté Ivan PACÁK přepravní služby
  16224 Karosa C 734.20 1986  ?: GO (nový rám) 
nátěr: ČSAD Uherské Hradiště, bílá s modrými pruhy tří odstínů
AO 74-16 ČKD Praha (1986 - 1988)
poté ČSAD Uherské Hradiště
  Karosa LC 735.20 1986   
nátěr: klasické schéma ČSAD, červené pruhy
AO 74-58 ČKD Praha (1986 - 1993)
poté Auto Skaver - automuzeum Dětřichov
  18951 VIN Karosa LC 735.22 1987  ?: reko na LC 736 
nátěr: PonyExpres, bílá s grafikou *
AT 11-55 ČKD Praha (7/1987 - ?)
poté Roman Klegr - ADOP
poté AAG - DOVITA
poté PonyExpres
  21552 Karosa LC 735.20 1988   
nátěr: modrá s černou kolem oken *
AT 36-64 ČKD Praha (4/1988 - 5/1996)
poté Lukáš Cvejn, Praha
poté ?
poté Miroslav Kroupa, Krupka
poté Jindřich Kotek - DaskotBus
  1020 Mytiščinský strojírenský závod Ečs 1973  1999-2002 první zprovozněný vůz Ečs; 9/1994: odprodán firmě ČKD Lokomotivka pro potřeby technického rozvoje na projektu modernizace souprav pražského metra; 1999-2002: pravděpodobně sešrotován v areálu ČKD Lokomotivka 
nátěr: schéma metra Ečs, šedá s červenými dveřmi
ex Dopravní podnik hl. m. Prahy
ČKD Praha (9/1994 - 1999-2002)
  8887 ČKD Praha T499.0 1974  1989 1. prototyp 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
T499.0001 ČKD Praha (1974 - 1982)
pronajat Československé státní dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
  8888 ČKD Praha T499.0 1974  2. prototyp; vystavena na veletrhu Czech Raildays 2015 
nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá
fotka
T499.0002 ČKD Praha (1974 - 1982)
pronajat Československé státní dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
poté České dráhy
poté Výzkumný Ústav Železniční
  7421 ČKD Praha T478.3 1968  1. prototyp 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
T478.3001 ČKD Praha (1968 - 1970)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  7422 ČKD Praha T478.3 1968  1998 2. prototyp 
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
fotka
T478.3002 ČKD Praha (1968 - 1970)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  16915 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 102-6 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 224-3 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16916 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 068-9 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 225-0 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16917 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 126-5 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 226-8 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16918 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 158-8 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 227-6 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16919 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 144-8 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 228-4 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  16920 ČKD Praha 714.2 1996  postavena na rámu z lokomotivy 735 194-3; vystavena na Mezinárodním strojírenském veletrhu v roce 2004 
nátěr: schéma 714, červeno-modrá s bílými doplňky
fotka
714 229-2 ČKD Praha (1997 - 2003)
poté České dráhy
  14222 ČKD Praha TA436.0 1986  funkční vzorek - hybridní lokomotiva 
nátěr: oranžová
fotka
ET459.0501
TA436.0501
718 501-0
ČKD Praha (1986 - 2002)
pronajat Československé státní dráhy
pronajat České dráhy
poté Zásobárna Nymburk
poté Mavex rekord
poté OLPAS Moravia
poté Railway Capital
poté Ing. Jiří Kotas
zapůjčen Klub přátel kolejových vozidel
  9547 ČKD Praha T448.0 1975   
nátěr: ČSD unifik 88, modrá se žlutým pruhem *
fotka
T448.0535
740 535-0
ČKD Praha (5.1.1976 - 2001)
poté Duslo
  9928 ČKD Praha T448.0 1977   
nátěr: EŽ, modrá s šedými pruhy *
fotka
T448.0609
740 609-3
ČKD Praha (2.2.1977 - 2001)
poté Elektrizace železnic Praha
  10818 ČKD Praha T457.0 1978  2010 1. prototyp 
nátěr: žlutá s šedým rámem a vrchní částí kapot
T457.0001 ČKD Praha (20.4.1979 - 6.3.1980)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
  10819 ČKD Praha T457.0 1978  2. prototyp 
nátěr: žlutá se šedým rámem a šedou střechou kapot *
fotka
T457.0002 ČKD Praha (4.9.1979 - 30.9.1982)
poté Československé státní dráhy
poté České dráhy
poté ČD Cargo
poté Ing. Jiří Kotas
  7738 ČKD Praha T475.1 1970  1. prototyp 
nátěr: Škoda Auto, zelená se šedými proužky *
T475.1501 ČKD Praha (1970 - 1973)
pronajat Československé státní dráhy
poté ŠKODA AUTO
poté RETROLOK
  7739 ČKD Praha T475.1 1970  2. prototyp 
nátěr: schéma T475.1 - modro-žlutá *
fotka
T475.1502 ČKD Praha (1970 - 1973)
pronajat Československé státní dráhy
poté Cementárny a vápenky Hranice
poté Cement Hranice
poté LOKO TRANS
poté LOKOTRANS SERVIS
  23037 VIN Karosa LC 735.40 1988   
nátěr: růžová s barevným žíháním a černou kolem oken
? ČKD Praha (1988 - 1994?)
poté Dr. Ing. Otakar Horký
poté SIMOD
poté ?
Vypsáno celkem 25 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 24 vozů
  • sešrotován: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 18. 11. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání

Poslední fotky
další fotky