Vůz MARTIN UHER #1143II (Iveco Crossway LE LINE 12M)
SPZ/RZ | 5SJ 3949 od 2022 | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo |
1016
2022-2024
u
Kateřina Kulhánková - EXPRESCAR
1143II od 2024 u MARTIN UHER |
|||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway LE LINE 12M
motor:
Iveco Cursor 9, 265 kW, Euro VI
převodovka: manuální, 6° rozložení dveří: 1-2-0 |
|||||||||||||||||||
výrobní číslo | 51918 | |||||||||||||||||||
VIN | VNE5246P20M051918 | |||||||||||||||||||
rok výroby | 2022 | |||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | PID 338 | 9 | ranní část |
ČT 20.03.2025 | PID 338 | 9 | linky 390 a 440 |
ST 19.03.2025 | PID 338 | 9 | linky 390 a 440 |
ÚT 18.03.2025 | PID 338 | 9 | linky 390 a 440 |
PO 17.03.2025 | PID 338 | 9 | linky 390 a 440 |
Dokumentační fotky vozu

Kladno
Americká
23. 3. 2022
Americká
23. 3. 2022

Praha
Nádraží Veleslavín
24. 3. 2022
Nádraží Veleslavín
24. 3. 2022

Praha
Nádraží Veleslavín
24. 3. 2022
Nádraží Veleslavín
24. 3. 2022

Kladno
Americká
29. 3. 2022
Americká
29. 3. 2022

Kladno
Vodárenská
4. 4. 2022
Vodárenská
4. 4. 2022

1
Praha
Letňany
7. 5. 2022
Letňany
7. 5. 2022

1
7. 5. 2022

Kladno
U Kostela
6. 9. 2022
U Kostela
6. 9. 2022

Kladno
Rozdělov
23. 4. 2023
Rozdělov
23. 4. 2023

1
Kladno
Rozdělov
10. 5. 2023
Rozdělov
10. 5. 2023

3
Kladno
Železniční zastávka město
6. 1. 2024
Železniční zastávka město
6. 1. 2024

Kladno
Americká
15. 2. 2024
Americká
15. 2. 2024

4
Praha
Nová Šárka
11. 3. 2024
Nová Šárka
11. 3. 2024

3
Kladno
Okrsek 4
2. 9. 2024
Okrsek 4
2. 9. 2024
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
8. 1. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.