Vyhledávání vozů
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 214, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
214 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
124012 | Ringhoffer jb.vv.c | 1932 |
2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně 🗘 Boveraclub |
|||||||||
44 | DP Liberec (pronajat od 7/2015) | 1000 | |||||||
125358 | Ringhoffer vv | 1933 |
1971-72: renovace v DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1404 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
Ringhoffer jb.nvv.G » jb.svv.tv | 1899 |
z výroby jako skříňový nákladní vlečný vůz, po 1920: rekonstrukce na montážní vůz trolejového vedení nátěr: zelená * |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou majitel DP Liberec |
|||||||||
105 | Boveraclub (pronajat od 2013) | TML* | |||||||
127972 | Ringhoffer vv | 1940 |
1964: rekonstrukce na jednosměrný s využitím dílů z tramvají T1 nátěr: červeno-bílá {3083+1583} |
» detail | |||||
1515 1583 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1940) | Stře* | |||||||
Ringhoffer vv | 1946 |
nátěr: červeno-bílá {3063+1580} |
» detail | ||||||
1580 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stře | |||||||
129776 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá {2239+1523} |
» detail | |||||
1523 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře | |||||||
72616 | Ringhoffer vv | 1908 |
nátěr: červeno-bílá {2294+608} |
» detail | |||||
608 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1908) | Stře | |||||||
129783 | Ringhoffer vv | 1942 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1530 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
120422 | Ringhoffer vv | 1925 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
855 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1925) | Stř | |||||||
76684 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964-1996: odstaven z provozu,
od 1978: historický vůz,
1992-1996: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
638 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
107010 | Ringhoffer vv | 1920 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
723 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stř* | |||||||
125373 | Ringhoffer vv | 1933 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
1419 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1933) | Stř* | |||||||
129775 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1522 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
76674 | Ringhoffer vv | 1909 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
628 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna » vv | 1896 |
1896-1899: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1899: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a dřevěného ochranného rámu pod vozem);
19xx: dosazení elektrické brzdy
1928: rekonstrukce na pojízdnou prodejnu jízdenek;
2000-2001: renovace v KOS Krnov na historický otevřený vlečný vůz;
od 2001: historický vůz nátěr: DP Praha, červená * {109+526} |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
116 226 526 5035 4535 526 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
123873 | Ringhoffer vv | 1930 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1304 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stř | |||||||
124691 | Ringhoffer vv | 1931 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1314 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře | |||||||
125372 | Ringhoffer vv | 1933 |
1967: skříň bez pojezdu prodána pro soukromé účely;
202x: skříň bez pojezdu umístěna v areálu Skanzenu Solvayovy lomy nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
1418 | Společnost Barbora (od 202x) | SL | |||||||
129815 | Ringhoffer vv | 1946 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1562 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stř | |||||||
123600 | Ringhoffer vv | 1928 |
1972: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | |||||
1111 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) | Stře* | |||||||
76670 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964: vyřazen z běžného provozu;
od 1976: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {275+624} |
» detail | |||||
624 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
107015 | Ringhoffer vv | 1920 |
od 1977: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
728 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře | |||||||
122129 | Ringhoffer vv | 1926 |
od 1966: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
999 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře | |||||||
98340 | Ringhoffer nvv | 1917 |
nákladní vůz pro přepravu uhlí;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | |||||
1025 5025 4525 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1926 |
nákladní vůz na přepravu sypkých materiálů;
od 1976: muzejní nátěr: zeleno-šedá |
» detail | ||||||
3032 5032 4532 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1898 |
nákladní plošinový vůz;
od 1976: muzejní nátěr: šedá |
» detail | ||||||
1001 5001 4501 5001 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1909 |
nákladní vůz;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1007 5007 4507 5007 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna | 1889 |
1883-1901: otevřený koněspřežný vůz;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1915: dosazena elektrická brzda
od 1928: pojízdná pokladna;
1974-1975: vykolejena ve smyčce Spořilov;
od 1976: muzejní nátěr: DP Praha, červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
110 251 551 5034 4534 5034 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
31799 | Ringhoffer kvv » vv | 1886 |
1886-1905: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1905: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
1925: částečná renovace na koněspřežný vůz k příležitosti oslav 50. let tramvajové dopravy v Praze;
192x: renovace dřevěného zábradlí
1977: renovace původního závěsného zařízení;
1990: dokončena renovace nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy ex Národní technické muzeum |
|||||||||
15IV 86II 90 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1945) | Stře | |||||||
Ringhoffer nvv | 1917 |
reklamní plošinový vůz pro komerční využití;
v současnosti se nepoužívá a je uložen v depozitáři nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1023 5023 4523 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stř | |||||||
51705 | Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1897 |
1897-1932: uzavřený čtyřnápravový motorový vůz;
1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1919: vyřazen;
1921: rekonstrukce na uzavřený vlečný vůz;
1932: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu;
1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch;
od 1976: muzejní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Městská elektrická dráha Královských Vinohrad |
|||||||||
2III 769 5037 4537 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
Vypsáno celkem 32 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 29 vozů
- dočasně odstaven: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (3) mají přibližný průměrný věk 93,7 let.
Poslední aktualizace vozů:
23. 12. 2024.