Vyhledávání vozů
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Graz vv1 | 1900 |
1956: vyřazen, 1983: TMB, 1984: renovace na historický vůz ev.č. 61 |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
61 | Technické muzeum v Brně (od 1983) | Líš | |||||||
Vagónka Studénka m | 1920 |
1966: vyřazen, prodán do JZD Kobylnice, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 205 (s použitím podvozku ex 175 Ostrava), TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
205 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
Ringhoffer vv2.ringh | 1926 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 214, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
214 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
KPS Brno vv3.1 | 1939 |
1970: vyřazen, 1973: renovace na historický vůz ev.č. 263, TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
263 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
KPS Brno vv3.2 | 1947 |
1969: renovace na historický vůz ev.č. 296, 1971: TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
296 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
KPS Brno vv4 | 1950 |
1974: TMB, 1985-86: renovace na historický vůz ev.č. 301 |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
301 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
28087 | KPS Brno vv4 | 1950 |
1974: použit jako obytný vůz stavebního vlaku v areálu TMB v Líšni, 2014: darován DPMB pro zamýšlenou renovaci, 11.6.2014: převezen pomocí silničního návěsu do vozovny Medlánky, 9/2017 - 8/2019: renovace do prvního provozního období nátěr: schéma 4MT, červeno-perlovo-šedá |
» detail | |||||
majitel
DPMB ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
313 | DPMB (od 2019) | M | |||||||
Hernalser Waggon Fabrik vk2.L » A » vv0 | 1876 |
dvojspřežní otevřený (letní) vůz KD2, 1884: převzat PD, 1903: převzat ED, 1929: vyřazen, skříň byla později použita jako chatka v Jundrově, 1975: renovace na historický vůz ev.č. 6, vůz je nejstarším kolejovým exponátem TMB |
» detail | ||||||
majitel
DPMB |
|||||||||
6 | Technické muzeum v Brně (od 1975) | Líš | |||||||
Graz F » vv0 | 1884 |
zimní vůz PD, 1899: převzat ED, 1963: vyřazen a odstaven ve vozovně Pisárky, 1964: předán TMB, 1969: předán zpět DPMB, renovace v ÚD na historický vůz ev.č. 79, 1971: předán TMB |
» detail | ||||||
ex
DPMB majitel Technické muzeum v Brně majitel DPMB |
|||||||||
79 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Graz / Ödenburg K » vv0 | 1890 |
letní vůz PD, 1901: převzat ED, 1958: vyřazen, skříň byla využita v JZD Žerůtky, 1969: renovace na historický vůz ev.č. 25 s použitím podvozku ex 80/I, 1971: předán TMB, 6.6.2010: nehoda s K2P 1048 (najetí) ve smyčce Pisárky, poškozena náprava, zadní čelo vozu, 2011 - 2012: oprava v KOS Krnov, 20.3.2012: návrat opraveného vozu zpět do Brna |
» detail | ||||||
ex
DPMB |
|||||||||
25 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
Ganz vv | 1911 |
otevřený osobní vlečný vůz místní dráhy Trenčianská Teplá - Trenčianské Teplice,
1958: předán na Lesní železnici Ľubochňa,
1981: jako vrak předán TMB, poté renovace v ŽOS Krnov |
» detail | ||||||
ex
MÚEŽ Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice ex Československé státní dráhy ex Lesná železnica Ľubochňa |
|||||||||
12 | Technické muzeum v Brně (od 1981) | Líš | |||||||
69100 | Simmering Graz - Pauker vv | 1943 |
1980-1986: renovace provedena brigádnicky v areálu TMB Líšeň |
» detail | |||||
majitel
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
101 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
25638 | Vagónka Studénka vv | 1930 |
v 60. letech upraven na pracovní vůz pro práci s odmetačem sněhu,
197x: předán TMB, na voze provedena částečná renovace |
» detail | |||||
majitel
DP mesta Bratislavy |
|||||||||
203 | Technické muzeum v Brně (od 197x) | Líš | |||||||
124012 | Ringhoffer jb.vv.c | 1932 |
2009-2015: rekonstrukce na historický vůz reprezentující provedení konce 40. let 20. století nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
DP Jablonec nad Nisou ex DP Liberec majitel Technické muzeum v Brně 🗘 Boveraclub |
|||||||||
44 | DP Liberec (pronajat od 7/2015) | 1000 | |||||||
KPS Brno vv | 1942 |
od 1986: historický vůz, ve stavu po vyřazení |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
184 | Technické muzeum v Brně (od 1986) | Líš | |||||||
Machold a Navrátil / SMMD VV | 1928 |
po vyřazení provedena renovace v DP Ostrava |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podniky města Ostravy |
|||||||||
177 | Technické muzeum v Brně (od 1984) | Líš | |||||||
26067 | Vagónka Kopřivnice VV | 1914 |
1965: po vyřazení z osobní dopravy sloužil jako lakovna ve vozovně Křivá, 198x: renovace v ŽOS Krnov nátěr: tmavě zelená s hnědými doplňky |
» detail | |||||
majitel
Dopravní podniky města Ostravy |
|||||||||
65 | Technické muzeum v Brně (od 1971) | Líš | |||||||
125358 | Ringhoffer vv | 1933 |
1971-72: renovace v DP Praha |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1404 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
Vagónka Kolín vv | 1931 |
1972: renovace v DP Praha |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1207 | Technické muzeum v Brně (od 1972) | Líš | |||||||
23868 | Vagónka Kopřivnice vv s-a | 1913 |
dvounápravový vlečný vůz pro Slezské zemské dráhy,
1938-45: po odstoupení pohraničí zůstal na polském, později německém území,
1945: převzat nástupnickou organizací Zemské dráhy,
1949: začleněn do DP Ostrava,
1956: předán na lesní železnici do Vígľaše (SK),
1977: převzat TMB a převezen do vozovny Poruba,
1987: renovace v ŽOS Krnov, poté převezen do TMB |
» detail | |||||
ex
Teschnerer Kreisbahn ex Zemské dráhy ex Dopravní podnik města Ostravy ex Lesná železnica Vígľaš |
|||||||||
112 | Technické muzeum v Brně (od 1.6.1987) | Líš | |||||||
46665 | Vagónka Studénka vv k-c | 1948 |
čtyřnápravový vlečný vůz pro Místní dráhu Ostrava - Karviná, 1975: renovace DP Ostrava (vozovna Poruba), poté převezen do TMB |
» detail | |||||
majitel
MDOK - Místní dráha Ostrava - Karviná majitel Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
117 | Technické muzeum v Brně (od 1975) | Líš | |||||||
Graz SZD.svv.tv | 1912 |
dvounápravový montážní vůz trolejového vedení pro Slezské zemské dráhy,
1949: převzat DP Ostrava,
1973: převezen do TMB, čeká na renovaci |
» detail | ||||||
ex
SZD - Slezské zemské dráhy ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
452 | Technické muzeum v Brně (od 1973) | Líš | |||||||
Weyer kf.mv.a » kf.vv.a | 1900 |
1911-1966: vlečný vůz,
1966-2023: využíván jako zahradní chata nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
ex
Stadtwerke Krefeld ex DP města Ústí nad Labem ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
Muzeum města Ústí nad Labem (od 12/2023) | |||||||||
1100 | Vítkovické železárny VV » VV | 1931 |
vlečný vůz Vítkovické závodní dráhy, 1934: úprava pro elektrický provoz, 1953: převzat DP Ostrava, 1974: předán TMB nátěr: červeno-bílá {3+104} |
» detail | |||||
ex
VZD - Vítkovická závodní dráha ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
104 | Technické muzeum v Brně (od 1974) | Líš | |||||||
1551 | Vítkovické železárny VV | 1953 |
vlečný vůz původně pro Vítkovickou závodní dráhu, po vyrobení převzat přímo DP Ostrava, 1976: předán TMB, 1988: vrácen zpět do DP Ostrava, kde je zařazen v parku historických vozidel nátěr: Červeno-bílá {94+269} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex Technické muzeum v Brně |
|||||||||
269 | Dopravní podnik Ostrava (od 1988) | KP | |||||||
002/2004 | Pragoimex VV60LF | 2004 |
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2004; okna vsazená v gumě nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá {1314+B*} |
» detail | |||||
301 | Dopravní podnik Ostrava (od 08/2004) | KP* | |||||||
Ringhoffer jb.nvv.G » jb.svv.tv | 1899 |
z výroby jako skříňový nákladní vlečný vůz, po 1920: rekonstrukce na montážní vůz trolejového vedení nátěr: zelená * |
» detail | ||||||
ex
DP Jablonec nad Nisou majitel DP Liberec |
|||||||||
105 | Boveraclub (pronajat od 2013) | TML* | |||||||
DP Liberec lb.svv.nv3 | 1973 |
plošinový nákladní vůz (vlečný/sunutý) |
» detail | ||||||
ex
DP Liberec |
|||||||||
128 | Boveraclub (od 2021) | TML* | |||||||
RAW Schöneweide BZ69 | 1969 |
|
» detail | ||||||
ex
BVB Berlin |
|||||||||
003 | Strausberger Eisenbahn (od 1981) | ||||||||
176739 | ČKD Tatra B3D | 1979 |
2005: převedena mezi muzejní tramvaje |
» detail | |||||
359 | Nahverkehr Schwerin (od 1979) | ||||||||
ČKD Tatra B3D | 1973 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||||
712 713 |
Chemnitzer Verkehrs (od 1973) | ||||||||
177897 | ČKD Tatra B6A2D | 1988 |
1993: modernizace, 2007: odstaven, 2011: historický vůz (odstaven) nátěr: LVB, modro-žlutá * |
» detail | |||||
801 | LVB Leipzig (od 1988) | ||||||||
178528 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
1995: GO - B6A2M, 2015: modernizace nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * |
» detail | |||||
2144 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 1989) | ||||||||
178537 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
Původně určen pro Schwerin (nezařazen do provozu), 1995: GO - B6A2M, 2015: modernizace nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * |
» detail | |||||
2147 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 1990) | ||||||||
28912 | KPS Brno vv | 1951 |
19xx: úprava na služební vůz ev. čísla 8821,
1989: koupen DPMO ke slavnostem 90. výročí tramvajové dopravy v Olomouci nátěr: červeno-bílá {223+B} |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
99 | DP města Olomouce (od 1989) | Kož | |||||||
177881 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1988 |
1996: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1302+B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2201 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178548 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
1994: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1304+B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2202 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178550 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
1995: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1311+B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2203 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178552 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
1995: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1301+B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2204 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178554 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1989 |
1994: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1305+B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2205 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178689 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1995: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1306 + B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2206 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178693 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1995: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1307 + B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2207 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178694 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1995: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1308 + B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2208 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178697 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1994: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1309 + B} |
» detail | |||||
ex
BVB Berlin ex BVG Berlin |
|||||||||
2209 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178684 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1990: vůz původně určen pro Rostock - po vyrobení odstaven u výrobce;
1996: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1303 + B} |
» detail | |||||
ex
BVG Berlin |
|||||||||
2210 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178685 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1990: vůz původně určen pro Rostock - po vyrobení odstaven u výrobce;
1996: GO (MGB) - typ B6A2DM nátěr: MVB, bílo-zelená s červeným pruhem * {1310 + B} |
» detail | |||||
ex
BVG Berlin |
|||||||||
2211 | Magdeburger Verkehrsbetriebe (od 2009) | ||||||||
178686 | ČKD Tatra B6A2D » B6A2DM | 1990 |
1990: vůz původně určen pro Rostock - po vyrobení odstaven u výrobce;
1996: GO (MGB) - typ B6A2DM;
2002-2015: odstaven;
od 2015: historický vůz |
» detail | |||||
5563 | BVG Berlin (od 1996) | ||||||||
178530 | ČKD Tatra B6A2D » TB6A2D | 1989 |
1997-2005: odstaven, 2005-2009: prodej do Szegedu a následná modernizace na motorový vlečný vůz nátěr: SZKT, modro-bílo-červeno-žlutá |
» detail | |||||
ex
Rostocker Straßenbahn |
|||||||||
952 | SZKT Szeged (od 2009) | ||||||||
178531 | ČKD Tatra B6A2D » TB6A2D | 1989 |
1997-2005: odstaven, 2005-2007: prodej do Szegedu a následná modernizace na motorový vlečný vůz nátěr: SZKT, modro-bílo-červeno-žlutá |
» detail | |||||
ex
Rostocker Straßenbahn |
|||||||||
950 | SZKT Szeged (od 2010) | ||||||||
178532 | ČKD Tatra B6A2D » TB6A2D | 1989 |
1997-2005: odstaven, 2005-2008: prodej do Szegedu a následná modernizace na motorový vlečný vůz nátěr: SZKT, modro-bílo-červeno-žlutá |
» detail | |||||
ex
Rostocker Straßenbahn |
|||||||||
951 | SZKT Szeged (od 2008) | ||||||||
178534 | ČKD Tatra B6A2D » TB6A2D | 1989 |
1997-2005: odstaven, 2005-2010: prodej do Szegedu a následná modernizace na motorový vlečný vůz nátěr: SZKT, modro-bílo-červeno-žlutá |
» detail | |||||
ex
Rostocker Straßenbahn |
|||||||||
953 | SZKT Szeged (od 2010) | ||||||||
157053 | ČKD Tatra B2D | 1967 |
od 7/2016: vystaven v TM Liberec nátěr: schéma "Gotha", krémová s modrým proužkem |
» detail | |||||
ex
Verkehrsbetriebe Halle ex Jenaer Nahverkehr |
|||||||||
197 | Boveraclub (od 7/2016) | 1000* | |||||||
Graz vv | 1894 |
původně vlečný vůz parní dráhy;
1911-1921: odstaven z provozu;
1921: nová vozová skříň (vlastní stavby) na původním pojezdu;
?-1999: torzo vozové skříňě na kynologickém cvičišti v Hlučíně-Rovninách;
2000-2001: rekonstrukce KOS Krnov a Drah-servis;
od 2001: historický vůz (v provedení z 30. let 20. století);
9/2001: vystaven na MSV Brno;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2014 nátěr: hnědo-zelená s šedou střechou {25+B} |
» detail | ||||||
ex
Dopravní podnik města Ostravy ex ? |
|||||||||
69 | Dopravní podnik Ostrava (od 2001) | KP | |||||||
160286 | ČKD Tatra B4D | 1971 |
9/2000-2001: rekonstrukce,
od 2001: historický vůz (v provedení ze 70. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
272 105 | DVB Dresden (od 1971) | mus* | |||||||
127972 | Ringhoffer vv | 1940 |
1964: rekonstrukce na jednosměrný s využitím dílů z tramvají T1 nátěr: červeno-bílá {3083+1583} |
» detail | |||||
1515 1583 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1940) | Stře* | |||||||
MF Esslingen vv | 1912 |
od 1993: historický vůz nátěr: zeleno-bílá |
» detail | ||||||
17 | SVZ Zwickau (od 1993) | Sch | |||||||
VEB Waggonbau Gotha B57 | 1960 |
od 1997: historický vůz nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||||
133 233 980 133 233 |
SVZ Zwickau (od 1960) | Sch | |||||||
Ringhoffer vv | 1946 |
nátěr: červeno-bílá {3063+1580} |
» detail | ||||||
1580 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stře | |||||||
129776 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá {2239+1523} |
» detail | |||||
1523 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stře | |||||||
72616 | Ringhoffer vv | 1908 |
nátěr: červeno-bílá {2294+608} |
» detail | |||||
608 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1908) | Stře | |||||||
129783 | Ringhoffer vv | 1942 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1530 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
ÚD-EP Rustonka smv » svv | 1922 |
původně kropicí motorový vůz,
od 195?: z vozu zachována pouze nádrž na vodu,
od 1993: historický vůz nátěr: khaki |
» detail | ||||||
2504 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1922) | Stře* | |||||||
120422 | Ringhoffer vv | 1925 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
855 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1925) | Stř | |||||||
76684 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964-1996: odstaven z provozu,
od 1978: historický vůz,
1992-1996: rekonstrukce do provozního stavu z konce 40. let 20. století nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
638 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | ||||||
1201 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stř* | |||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá {351+1202} |
» detail | ||||||
majitel
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
1202 | DP Liberec (pronajat od 5.4.2024) | 1435 | |||||||
🗘
Boveraclub |
|||||||||
107010 | Ringhoffer vv | 1920 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
723 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stř* | |||||||
28925 | KPS Brno vv | 1951 |
od 1986: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
219 | Dopravní podnik Ostrava (od 10/1951) | KP* | |||||||
28924 | KPS Brno vv | 1951 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
218 | Dopravní podnik Ostrava (od 1951) | KP* | |||||||
125373 | Ringhoffer vv | 1933 |
od 1972: historický vůz nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
1419 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1933) | Stř* | |||||||
Vagónka Kolín vv | 1930 |
1972: vyřazen z osobní dopravy;
1972-1988: využit jako sklad ve vozovně Kobylisy;
od 1989: historický vůz pro komerční účely;
9/1993-5/1995: GO ve vozovně Střešovice nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem * |
» detail | ||||||
1200 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stř* | |||||||
129775 | Ringhoffer vv | 1942 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1522 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1942) | Stř | |||||||
76674 | Ringhoffer vv | 1909 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
628 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Vagónka Kolín vv | 1931 |
1972: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | ||||||
1219 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna » vv | 1896 |
1896-1899: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1899: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a dřevěného ochranného rámu pod vozem);
19xx: dosazení elektrické brzdy
1928: rekonstrukce na pojízdnou prodejnu jízdenek;
2000-2001: renovace v KOS Krnov na historický otevřený vlečný vůz;
od 2001: historický vůz nátěr: DP Praha, červená * {109+526} |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
116 226 526 5035 4535 526 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
123873 | Ringhoffer vv | 1930 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1304 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1930) | Stř | |||||||
124691 | Ringhoffer vv | 1931 |
nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1314 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1931) | Stře | |||||||
Elektrické podniky města Plzně ? | 19?? |
vozík pro přepravu malého válce, později využíván pro kontejner se šrotem nátěr: šedá |
» detail | ||||||
ex
PMDP |
|||||||||
73 | ŠKODA-BUS klub Plzeň (od 2021) | Stra | |||||||
125372 | Ringhoffer vv | 1933 |
1967: skříň bez pojezdu prodána pro soukromé účely;
202x: skříň bez pojezdu umístěna v areálu Skanzenu Solvayovy lomy nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Dopravní podnik hl. města Prahy ex soukromá osoba (nepojízdný vrak) |
|||||||||
1418 | Společnost Barbora (od 202x) | SL | |||||||
129815 | Ringhoffer vv | 1946 |
od ?: historický vůz nátěr: červeno-bílá |
» detail | |||||
1562 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1946) | Stř | |||||||
123600 | Ringhoffer vv | 1928 |
1972: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {2222+1111+1219} |
» detail | |||||
1111 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1928) | Stře* | |||||||
76670 | Ringhoffer vv | 1909 |
1964: vyřazen z běžného provozu;
od 1976: zařazen do sbírky historických vozidel nátěr: červeno-bílá {275+624} |
» detail | |||||
624 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
107015 | Ringhoffer vv | 1920 |
od 1977: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
728 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1920) | Stře | |||||||
122129 | Ringhoffer vv | 1926 |
od 1966: muzejní nátěr: červeno-bílá s krémovým pruhem |
» detail | |||||
999 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře | |||||||
98340 | Ringhoffer nvv | 1917 |
nákladní vůz pro přepravu uhlí;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | |||||
1025 5025 4525 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1926 |
nákladní vůz na přepravu sypkých materiálů;
od 1976: muzejní nátěr: zeleno-šedá |
» detail | ||||||
3032 5032 4532 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1926) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1898 |
nákladní plošinový vůz;
od 1976: muzejní nátěr: šedá |
» detail | ||||||
1001 5001 4501 5001 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
Ringhoffer nvv | 1909 |
nákladní vůz;
od 1976: muzejní nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1007 5007 4507 5007 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1909) | Stře* | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna | 1889 |
1883-1901: otevřený koněspřežný vůz;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1915: dosazena elektrická brzda
od 1928: pojízdná pokladna;
1974-1975: vykolejena ve smyčce Spořilov;
od 1976: muzejní nátěr: DP Praha, červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
110 251 551 5034 4534 5034 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
31799 | Ringhoffer kvv » vv | 1886 |
1886-1905: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1905: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
1925: částečná renovace na koněspřežný vůz k příležitosti oslav 50. let tramvajové dopravy v Praze;
192x: renovace dřevěného zábradlí
1977: renovace původního závěsného zařízení;
1990: dokončena renovace nátěr: tmavě zelená * |
» detail | |||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague ex Elektrické podniky hl. města Prahy ex Národní technické muzeum |
|||||||||
15IV 86II 90 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1945) | Stře | |||||||
Ringhoffer nvv | 1917 |
reklamní plošinový vůz pro komerční využití;
v současnosti se nepoužívá a je uložen v depozitáři nátěr: hnědá |
» detail | ||||||
1023 5023 4523 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1917) | Stř | |||||||
51705 | Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1897 |
1897-1932: uzavřený čtyřnápravový motorový vůz;
1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1919: vyřazen;
1921: rekonstrukce na uzavřený vlečný vůz;
1932: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu;
1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch;
od 1976: muzejní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Městská elektrická dráha Královských Vinohrad |
|||||||||
2III 769 5037 4537 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
165785 | ČKD Tatra B4D » B4D-Z | 1977 |
1986: úprava na obousměrné provedení nátěr: HAVAG, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00158 | 150 | CTP Arad (od 2003) | |||||||
171899 | ČKD Tatra B4D | 1982 |
nátěr: HAVAG, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00159 | 167 | CTP Arad (od 2003) | |||||||
170883 | ČKD Tatra B4D | 1981 |
nátěr: HAVAG, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00172 | 171 | CTP Arad (od 2003) | |||||||
170887 | ČKD Tatra B4D | 1982 |
nátěr: HAVAG, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00160 | 175 | CTP Arad (od 2003) | |||||||
171904 | ČKD Tatra B4D | 1982 |
nátěr: HAVAG, červeno-bílá |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00161 | 199 | CTP Arad (od 2003) | |||||||
165786 | ČKD Tatra B4D | 1977 |
nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00190 | 213 | CTP Arad (od 2005) | |||||||
173487 | ČKD Tatra B4D | 1984 |
nátěr: HAVAG, stříbrno-červená |
» detail | |||||
ex
Hallesche Verkehrs |
|||||||||
AR 00187 | 215 | CTP Arad (od 2005) | |||||||
Bombardier NB4 | 2001 |
nátěr: LVB, modro-žlutá |
» detail | ||||||
926 | LVB Leipzig (od 2001) | ||||||||
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 67 vozů
- provozní: 25 vozů
- dočasně odstaven: 5 vozů
- v dílnách/v opravě: 3 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (33) mají přibližný průměrný věk 51,2 let.
Poslední aktualizace vozů:
23. 12. 2024.