České dráhy: motorové lokomotivy
řazeno dle roku výroby a výrobního čísla
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
3955 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1954 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, zelená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 905-8 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
3956 | ČKD Praha T47.0 | 1954 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 906-6 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4087 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
do 1963: rozchod 750 mm;
od 1963: rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, modrá se žlutým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 907-4 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4089 | ČKD Praha T47.0 | 1958 | 1998 |
do 1961: rozchod 750 mm;
od 1961: rozchod 760 mm nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 909-0 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | PJ JH* | |||||||
4091 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená se žlutým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 911-6 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4092 | ČKD Praha T47.0 | 1958 | 1998 |
rozchod 760 mm nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 912-4 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | PJ JH* | |||||||
4093 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 913-2 | CZ-ČD 92 54 2 705 913-2 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ OSB* | ||||||
4094 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: ČSD, červená se šedou střechou, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 914-0 | CZ-ČD 92 54 2 705 914-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ OSB* | ||||||
4095 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, modrá s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 915-7 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4096 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 916-5 | CZ-ČD 92 54 2 705 916-5 | České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
4145 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 917-3 | CZ-ČD 92 54 2 705 917-3 | České dráhy (1.1.1993 - 2019) | SÚ OSB* | ||||||
poté
Národní technické muzeum |
|||||||||
4146 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 918-1 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4147 | ČKD Praha T47.0 » 705.9 M | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, fialová s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 919-9 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4148 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 920-7 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy |
|||||||||
4149 | ČKD Praha T47.0 | 1958 |
rozchod 760 mm nátěr: schéma T47.0, červená s bílým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
705 921-5 | České dráhy (1.1.1993 - 27.2.1998) | PJ JH* | |||||||
poté
Jindřichohradecké místní dráhy poté Malaja Sverdlovskaja železnaja doroga imeni N. A. Ostrovskogo |
|||||||||
4363 | ČKD Praha T435.0 | 1959 |
nátěr: schéma T435.0 - modro-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
720 003-3 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | dPpL* | |||||||
poté
Posázavský Pacifik - doprava |
|||||||||
4650 | ČKD Praha T211.0 | 1959 |
nátěr: modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
700 628-1 700 060-7 |
České dráhy (1.1.1993 - 1996) | tP | |||||||
poté
Pivovar Velké Popovice poté Plzeňský Prazdroj poté Puš |
|||||||||
4974 | ČKD Praha T211.0 | 1960 | 1994 |
1994: rám použit na stavbu lokomotivy 799 003-9 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
700 116-7 | České dráhy (1.1.1993 - 1994) | lP | |||||||
5088 | ČKD Praha T435.0 | 1961 |
nátěr: červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
720 099-1 | České dráhy (1.1.1993 - 1997) | dNpK* | |||||||
poté
Lučební závody Draslovka poté Junior market |
|||||||||
5107 | ČKD Praha T435.0 | 1961 |
nátěr: schéma T435.0 - modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
720 111-4 |
T435.0111
CZ-ČD 92 54 2 720 111-4 CZ-ČD 90 54 3 720 111-4 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV TAN* | ||||||
pronajat
Železniční společnost Tanvald |
|||||||||
5109 | ČKD Praha T435.0 | 1961 |
nátěr: ČSD, červená |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
720 113-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2001) | LD VLM* | |||||||
poté
TSR Czech Republic poté Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
18166 | SGP Floridsdorf T426.0 | 1961 |
ozubnicová lokomotiva (systém Abt dvoulamelový) nátěr: schéma T426.0 - červená se žlutými proužky * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy pronajat ČSVTS Tanvald |
|||||||||
715 001-4 |
T426.001
CZ-ČD 90 54 3 715 001-4 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV TAN* | ||||||
pronajat
ČSVTS Tanvald pronajat VTS Tanvald pronajat Železniční společnost Tanvald |
|||||||||
6436 | ČKD Praha T478.1 | 1964 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 001-9 |
T478.1001
CZ-ČD 92 54 2 751 001-9 CZ-ČD 90 54 3 751 001-9 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
6437 | ČKD Praha T478.1 | 1964 |
2. prototyp;
vystaven na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně roku 1965 nátěr: modro-šedá s černým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 002-7 |
T478.1002
CZ-ČD 92 54 2 751 002-7 CZ-ČD 90 54 3 751 002-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
41-00074 | Turčianské strojárne Martin T444.1 | 1965 |
nátěr: schéma T444.1; cihlově červená s krémovými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
726 062-3 |
T444.162
CZ-ČD 92 54 2 726 062-3 CZ-ČD 90 54 3 726 062-3 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
6511 | ČKD Praha T458.1 | 1965 |
nátěr: schéma T435.0 - modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
721 141-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2001) | PJ Par* | |||||||
poté
Puš |
|||||||||
6521 | ČKD Praha T458.1 | 1965 |
nátěr: Regiojet, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
721 151-9 | České dráhy (1.1.1993 - 2002) | DKV ČT* | |||||||
poté
? poté RegioJet |
|||||||||
6541 | ČKD Praha T458.1 | 1965 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
721 171-7 | České dráhy (1.1.1993 - 1993) | lPvL | |||||||
poté
GJW Praha |
|||||||||
6543 | ČKD Praha T458.1 | 1965 |
nátěr: ČSD, červená se šedou střechou, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
721 173-3 | České dráhy (1.1.1993 - 2001) | PJ PVr* | |||||||
41-00223 | Turčianské strojárne Martin T444.02 | 1966 |
nátěr: schéma T444.0; červená se žlutými pruhy * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
725 255-4 | České dráhy (1.1.1993 - 1994) | lÚnL | |||||||
poté
Zubrnická museální železnice |
|||||||||
6682 | ČKD Praha T334.0 | 1966 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
710 090-2 |
CZ-ČD 92 54 2 710 090-2 CZ-ČD 90 54 3 710 090-2 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
6711 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1966 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 006-8 749 006-3 |
CZ-ČD 92 54 2 749 006-3 | České dráhy (1.1.1993 - 2/2017) | PJ PVr* | ||||||
poté
KŽC Doprava zapůjčen ARRIVA vlaky |
|||||||||
6712 | ČKD Praha T478.1 | 1966 |
ověřovací série - první lokomotiva s prolisy na boku skříně nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 007-6 |
CZ-ČD 92 54 2 751 007-6 CZ-ČD 90 54 3 751 007-6 |
České dráhy (1.1.1993 - 2/2015) | DHV LUR* | ||||||
poté
RETROLOK |
|||||||||
7045 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1967 |
nátěr: AŽD Praha, modro-žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
749 039-4 | CZ-ČD 92 54 2 749 039-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2015) | PJ PVr* | ||||||
poté
AŽD Praha |
|||||||||
7053 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1967 |
nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 048-0 752 084-4 749 254-9 |
CZ-ČD 92 54 2 749 254-9 | České dráhy (1.1.1993 - 4/2016) | PJ PVr* | ||||||
poté
Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
44-0173 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1968 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 799 007-0 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 036-5 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | DKV ČT* | |||||||
44-0157 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1968 | 1997 |
1997: rám použit na stavbu lokomotivy 799 037-7 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 025-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1997) | PJ NYM* | |||||||
0673 | SMZ Dubnica T669.0 | 1968 |
nátěr: schéma T669.0, zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
770 069-3 | CZ-ČD 90 54 3 770 069-2 | České dráhy (1.1.1993 - 7/2021) | CHV Chom* | ||||||
pronajat
Národní technické muzeum poté Národní technické muzeum |
|||||||||
7304 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415;
5/2016-2/2017: odstavena pro nepotřebnost;
3/2021: závada spalovacího motoru (čeká se na dokončení opravy) nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 107-4 749 107-9 |
CZ-ČD 92 54 2 749 107-4 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PHL* | ||||||
7316 | ČKD Praha T478.1 | 1968 |
nátěr: červeno-modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 119-9 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ Šum* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Ing. Jiří Kotas |
|||||||||
7318 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1968 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: ČD červeno-modrá s bílými doplňky * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 121-5 749 121-0 |
CZ-ČD 92 54 2 749 121-0 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PHL* | ||||||
7421 | ČKD Praha T478.3 | 1968 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
ČKD Praha ex Československé státní dráhy |
|||||||||
753 001-7 |
T478.3001
CZ-ČD 92 54 2 753 001-7 CZ-ČD 90 54 3 753 001-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
7422 | ČKD Praha T478.3 | 1968 | 1998 |
2. prototyp nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
ex
ČKD Praha ex Československé státní dráhy |
|||||||||
753 002-5 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | DKV OLO* | |||||||
44-0238 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 1994 |
1994: rám použit na stavbu lokomotivy 799 002-1 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 068-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1994) | LD NYM | |||||||
44-0204 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 799 005-4 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 045-6 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | DKV BRN* | |||||||
44-0221 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 1999 |
1999: rám použit na stavbu lokomotivy 799 040-1 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 052-2 | České dráhy (1.1.1993 - 1999) | PJ CBE* | |||||||
44-0222 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 2000 |
2000: rám použit na stavbu lokomotivy 799 041-9 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 053-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2000) | PJ TAB* | |||||||
44-0209 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 1997 |
1997: rám použit na stavbu lokomotivy 799 036-9 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 047-2 | České dráhy (1.1.1993 - 1997) | DKV ČT* | |||||||
44-0213 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1969 | 1996 |
1996: rám použit na stavbu lokomotivy 799 019-5 nátěr: ČSD, červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 050-6 | České dráhy (1.1.1993 - 1996) | dHKpHK* | |||||||
7338 | ČKD Praha T478.1 | 1969 |
od 5/2019: čeká na zahájení opravy nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 141-3 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV OLO* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Moravská železniční |
|||||||||
7343 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 146-2 749 146-7 |
CZ-ČD 92 54 2 749 146-7 | České dráhy (1.1.1993 - 2016) | PJ PVr* | ||||||
poté
RETROLOK |
|||||||||
7346 | ČKD Praha T478.1 | 1969 |
nátěr: červená s bílým a modrým proužkem, modrý rám a střecha strojovny * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 149-6 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV OVA* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Správa Ústecké dráhy poté TRAK Rail |
|||||||||
7359 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1969 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 162-9 749 162-4 |
CZ-ČD 92 54 2 749 162-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ PVr* | ||||||
poté
IDS Cargo |
|||||||||
7371 | ČKD Praha T478.2 » T478.1 | 1969 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 232-0 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ PVr* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7402 | ČKD Praha T478.2 | 1969 |
nátěr: zelená s modrým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 035-6 751 335-1 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ Šum* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Moravská železniční |
|||||||||
7403 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1969 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: ČD červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 036-4 749 250-7 |
CZ-ČD 92 54 3 749 250-7 | České dráhy (od 1/1993) | SÚ OLO* | ||||||
0800 | SMZ Dubnica T669.1 | 1970 |
nátěr: schéma T669.0, zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
771 069-2 | CZ-ČD 92 54 2 771 069-2 | České dráhy (1.1.1993 - 3/2017) | dLuRpC* | ||||||
pronajat
Národní technické muzeum poté Puš |
|||||||||
7423 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 003-3 | České dráhy (1.1.1993 - 21.4.1998) | PJ TUR* | |||||||
7424 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2005 |
1978-1983: dlouhodobě odstavena;
1983-1984: oprava a dále vedena jako T478.3396II nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 396-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2004) | DKV Lbc* | |||||||
7425 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 1998 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 005-8 | České dráhy (1.1.1993 - 1998) | PJ ČLP* | |||||||
7426 | ČKD Praha T478.3 | 1970 | 2018 |
rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy 753 613-9 v CZ Loko;
čelo lokomotivy se nachází na soukromé zahradě ve Skalici nad Svitavou nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 006-6 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ DCE* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
7635 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů, dosazen inovovaný motor ČKD K 6 S 310 DR se zvýšeným výkonem na 1215 kW (ŽOS Česká Třebová) nátěr: červeno-modrá, bílý pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 055-4 749 265-5 |
CZ-ČD 92 54 2 749 265-5 | České dráhy (1.1.1993 - 2/2024) | CHV Šum* | ||||||
poté
Moravská železniční |
|||||||||
7636 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 056-2 749 263-0 |
CZ-ČD 92 54 2 749 263-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ CBE* | ||||||
poté
Rail system |
|||||||||
7638 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: zeleno-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 058-8 749 264-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 264-8 | České dráhy (od 1.1.1993) | SÚ PVr* | ||||||
7645 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 065-3 749 259-8 |
CZ-ČD 92 54 2 749 259-8 | České dráhy (1.1.1993 - 9/2013) | PJ Šum* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
7646 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: Autodoprava Hanzalík, dva odstíny modré se šedým šikmým pruhen * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 066-1 749 262-2 |
CZ-ČD 92 54 2 749 262-2 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ CBE* | ||||||
poté
Rail system |
|||||||||
7653 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: červeno-modro-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 073-7 749 251-5 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ PVr* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7661 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
752 081-0 749 247-3 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ CBE* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Východočeská dráha |
|||||||||
7668 | ČKD Praha T478.1 | 1970 |
nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 176-9 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV ČT* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Fan Rail |
|||||||||
7673 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1995: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: IDS Cargo, oranžovo-krémová * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 181-9 749 181-4 |
CZ-ČD 92 54 2 749 181-4 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | PJ PVr* | ||||||
poté
IDS Cargo |
|||||||||
7679 | ČKD Praha T478.1 » 749 | 1970 |
1994: rekonstrukce vytápění vlaku - parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA 415 nátěr: schéma T478.1 - červeno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 187-6 749 187-1 |
České dráhy (1.1.1993 - 2008) | PJ PVr* | |||||||
poté
ČD Cargo poté Junior market |
|||||||||
44-0289 | Turčianské strojárne Martin T212.0 | 1971 |
nátěr: schéma T212.0; červená s bílými proužky |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
702 635-4 702 094-4 |
České dráhy (1.1.1993 - 2002) | sÚnLtL | |||||||
poté
Zubrnická museální železnice |
|||||||||
0920 | SMZ Dubnica T669.1 | 1971 |
nátěr: ODOS, modro-modrá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
771 170-8 | České dráhy (1.1.1993 - 2002) | dVM* | |||||||
poté
STAVEBNÍ OBNOVA ŽELEZNIC poté Ostravská dopravní společnost poté Ostravská dopravní společnost - Cargo |
|||||||||
1223 | VZOR Vorošilovgrad T679.1 | 1971 |
nátěr: ČSD, tmavě červená * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
781 349-6 | České dráhy (1.1.1993 - 2000) | PJ CHB* | |||||||
poté
Lokpool Verwaltungsgesellschaft poté ASP Schienenfahrzeugdienst Verwaltungs poté Leipziger Eisenbahnverkehrsgesellschaft poté Rail Polska poté Erfurter Bahnservice |
|||||||||
7707 | ČKD Praha T478.1 » T478.2 » 749 | 1971 |
1994: odebrán parní generátor PG500 (ŽOS Česká Třebová);
1995: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (DKV Veselí nad Moravou) nátěr: ČSD, červená se šedou střechou * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
751 215-5 752 083-6 749 253-1 |
CZ-ČD 92 54 2 749 253-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2015) | PJ PVr* | ||||||
poté
KŽC Doprava |
|||||||||
8817 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 079-3 750 079-6 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV ÚnL* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
8834 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1973 |
1993: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403;
2012: administrativně přeznačena na 750 312-1II a použita na stavbu 750 719-7 v CZ Loko nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex Železnice Slovenskej republiky ex Železničná spoločnosť Slovensko ex Kladenská dopravní a strojní |
|||||||||
750 312-1II | CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 | České dráhy (2012 - 2012) | |||||||
8839 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
vystaven na MSV Brno v roce 1973 nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 101-5 |
T478.3101
CZ-ČD 92 54 2 753 101-5 CZ-ČD 90 54 3 753 101-5 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV LUR* | ||||||
44230007 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1973 |
nátěr: schéma T466.0 - modrá, žlutý klín na čelech a proužek na bočnici, šedý rám * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 007-7 |
T466.0007
CZ-ČD 90 54 3 735 007-7 |
České dráhy (od 1.1.1993) | CHV OLO* | ||||||
8888 | ČKD Praha T499.0 | 1974 |
2. prototyp;
vystavena na veletrhu Czech Raildays 2015 nátěr: schéma T499.0 - modro-žlutá |
» detail | |||||
ex
ČKD Praha pronajat Československé státní dráhy ex Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
759 002-9 | CZ-ČD 90 54 3 759 002-9 | České dráhy (1994 - 2012) | DHV LUR* | ||||||
poté
Výzkumný Ústav Železniční |
|||||||||
9151 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
nátěr: ČD, modrá s červenými kabinami * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 155-1 752 001-8 |
České dráhy (1.1.1993 - 9/2008) | PJ PVr* | |||||||
9158 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1974 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403;
2011: použita na stavbu lokomotivy 750 713-0 nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 162-7 750 162-0 |
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 | České dráhy (1.1.1993 - 2011) | DKV ČT* | ||||||
9168 | ČKD Praha T478.3 » 752 | 1974 |
1995: rekonstrukce na řadu 752;
2002: rám a podvozky použity na stavbu lokomotivy D 753 710 nátěr: ČSD unifik 88, červená s krémovým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 172-6 752 002-6 |
České dráhy (1.1.1993 - 12/2002) | PJ HKR* | |||||||
9176 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 180-2 | České dráhy (1.1.1993 - 2007) | DKV ČT* | |||||||
9183 | ČKD Praha T478.3 | 1974 | 2020 |
nátěr: ČSD, višňově červená * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 187-4 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ LBC* | |||||||
poté
ČD Cargo poté CZ LOKO |
|||||||||
9193 | ČKD Praha T478.3 | 1974 |
nátěr: KDS, zeleno-stříbrná s černým a hnědým pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 197-3 | České dráhy (1.1.1993 - 2001) | PJ Cho* | |||||||
poté
Kladenská dopravní a strojní poté IDS LocoCare |
|||||||||
44230027 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1974 | 1996 |
1996: rám použit na stavbu lokomotivy 714 231-8 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 027-5 | České dráhy (1.1.1993 - 1996) | PJ TUR* | |||||||
44230074 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1974 | 1996 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 215-1 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 010-1 | České dráhy (1.1.1993 - 1996) | dB* | |||||||
9225 | ČKD Praha T478.3 | 1975 | 2019 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 229-4 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | DKV ÚnL* | |||||||
poté
ČD Cargo poté CZ LOKO |
|||||||||
9248 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1975 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 252-6 750 252-9 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ KLA* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9842 | ČKD Praha T478.4 » T478.42 | 1975 | 2011 |
1. prototyp nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 201-2 750 409-5 |
CZ-ČD 92 54 2 750 409-5 | České dráhy (1.1.1993 - 09/2011) | PJ DCE* | ||||||
9843 | ČKD Praha T478.4 » T478.42 | 1975 | 2011 |
2. prototyp nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
754 202-0 750 410-3 |
CZ-ČD 92 54 2 750 410-3 | České dráhy (1.1.1993 - 9/2011) | PJ DCE* | ||||||
44230033 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1975 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 027-0 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 033-3 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | DKV CBE* | |||||||
44230037 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1975 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 009-8 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 037-4 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | DKV BRN* | |||||||
44230039 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1975 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 204-5 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 039-0 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | dB* | |||||||
44230046 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1975 | 1996 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 214-4 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 046-5 | České dráhy (1.1.1993 - 1996) | DKV BRN* | |||||||
44230048 | Turčianské strojárne Martin T466.0 | 1975 | 1995 |
1995: rám použit na stavbu lokomotivy 714 014-8 nátěr: ČSD, červená se šedou střechou kapot * |
» detail | ||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
735 048-1 | České dráhy (1.1.1993 - 1995) | dB* | |||||||
9544 | ČKD Praha T478.3 | 1976 |
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá se žlutým lomeným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 301-1 | České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ LBC* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9569 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
753 326-8 750 326-1 |
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) | PJ LBC* | |||||||
poté
ČD Cargo |
|||||||||
9855 | ČKD Praha T478.3 » 750 | 1976 |
1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň);
2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy |
|||||||||
750 312-1 | CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 | České dráhy (1.1.1993 - 2012) | PJ TRU* | ||||||
poté
Kladenská dopravní a strojní |
Vypsáno celkem 100 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 54 vozů
- sešrotován: 24 vozů
- historický/muzejní: 9 vozů
- vyřazen: 6 vozů
- provozní: 2 vozy
- zapůjčen jinému dopravci: 2 vozy
- dočasně odstaven: 2 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (7) mají přibližný průměrný věk 60,6 let.
Počty vozů dle provozoven:
- DKV Praha, PJ Vršovice: 12 vozů
- DKV České Budějovice, PJ Jindřichův Hradec: 11 vozů
- CHV Lužná u Rakovníka: 7 vozů
- DKV Česká Třebová: 6 vozů
- OCÚ Východ, SÚ Osoblaha: 3 vozy
- DKV Olomouc, PJ Šumperk: 3 vozy
- DKV Brno: 3 vozy
- DKV Plzeň, PJ České Budějovice: 3 vozy
- DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 3 vozy
- DKV Břeclav: 3 vozy
- CHV Lužná u Rakovníka, Tanvald: 2 vozy
- DHV Lužná u Rakovníka: 2 vozy
- OCÚ Střed, SÚ Praha Libeň: 2 vozy
- DKV Olomouc: 2 vozy
- DKV Ústí nad Labem: 2 vozy
- DKV Praha, PJ Děčín: 2 vozy
- DKV Praha, PJ Libeň: 1 vůz
- TD Plzeň: 1 vůz
- LD Praha-jih: 1 vůz
- DKV Nymburk, PJ Kolín: 1 vůz
- LD Valašské Meziříčí: 1 vůz
- DKV Česká Třebová, PJ Pardubice: 1 vůz
- LD Praha-sever, VS Libeň: 1 vůz
- LD Ústí nad Labem: 1 vůz
- DKV Ústí nad Labem, PJ Nymburk: 1 vůz
- CHV Lužná u Rakovníka, Chomutov: 1 vůz
- LD Nymburk: 1 vůz
- DKV České Budějovice, PJ České Budějovice: 1 vůz
- DKV České Budějovice, PJ Tábor: 1 vůz
- DKV Hradec Králové, PJ Hradec Králové: 1 vůz
- DKV Ostrava: 1 vůz
- OCÚ Východ, SÚ Olomouc: 1 vůz
- DHV Lužná u Rakovníka, PJ Chomutov: 1 vůz
- DKV Liberec, PJ Turnov: 1 vůz
- DKV Liberec: 1 vůz
- DKV Liberec, PJ Česká Lípa: 1 vůz
- DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
- CHV Lužná u Rakovníka, Šumperk: 1 vůz
- OCÚ Střed, SÚ Praha Vršovice: 1 vůz
- SDC Ústí nad Labem, TO Lovosice: 1 vůz
- DKV Valašské Meziříčí: 1 vůz
- DKV Plzeň, PJ Cheb: 1 vůz
- CHV Lužná u Rakovníka, Olomouc: 1 vůz
- DKV Česká Třebová, PJ Hradec Králové: 1 vůz
- DKV Louny, PJ Chomutov: 1 vůz
- DKV Nymburk, PJ Turnov: 1 vůz
- DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
- DKV České Budějovice: 1 vůz
- DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
31. 3. 2024.