České dráhy: vozy 750

SPZ výr.č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
dopravce (od, do) nátěr
  7955 ČKD Praha T478.3 » 750 1972    2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 741-8 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
753 038-9
750 038-2
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ KLA*
poté CZ LOKO
 
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 079-3
750 079-6
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
 
  8841 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 103-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ MAL*
poté ČD Cargo
 
  8859 ČKD Praha T478.3 » 750 1973  2011   1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 121-3
750 121-6
CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2010) PJ BHM*
 
  9139 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011    
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 143-0 CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ MAL*
 
  9140 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011   1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 144-8 CZ-ČD 92 54 2 750 144-8 České dráhy (1.1.1993 - 1.12.2010) PJ HVB*
 
  9152 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    2008: rám použit na stavbu lokomotivy 753 751-7 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 156-9
750 156-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
 
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 162-7
750 162-0
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) DKV ČT*
 
  9209 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 213-1 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
 
  9210 ČKD Praha T478.3 » 750 1974     
nátěr: ČSD, červená, žlutý výstražný pruh na čelech *
ex Československé státní dráhy
 
750 214-9 České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ ČTŘ*
 
  9213 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
ex Československé státní dráhy
 
750 217-2 České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PLZ*
poté CZ LOKO
 
  9218 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 222-9
750 222-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
 
  9230 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 234-4
750 234-7
České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ PLZ*
 
  9231 ČKD Praha T478.3 » 750 1975     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
ex Československé státní dráhy
 
750 235-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
 
  9236 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 762-4 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
753 240-1
750 240-4
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
 
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 252-6
750 252-9
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ KLA*
poté ČD Cargo
 
  9493 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    2008: rám použit na stavbu lokomotivy 753 740-0 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
750 257-8 České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ ČTŘ*
poté CZ LOKO
 
  9512 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2009    
nátěr: schéma T478.3, hnědo-béžová se žlutým lomeným stínovaným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 276-8 České dráhy (1.1.1993 - 2009) PJ ČTŘ*
 
  9513 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 277-6 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ MAL*
poté ČD Cargo
 
  9521 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2011   8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 
nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 285-9 CZ-ČD 92 54 2 750 285-9 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ TRU*
 
  9551 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) 
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 308-9 CZ-ČD 92 54 2 750 308-9 České dráhy (1.1.1993 - 2014) PJ ČTŘ*
poté Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička
🗘 PARI CZ Servis
 
  9555 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 312-1 CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ TRU*
poté Kladenská dopravní a strojní
 
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973     
nátěr: schéma T478.3, modro-šedá, žlutý výstražný pruh na čelech *
ex Československé státní dráhy
ex Železnice Slovenskej republiky
ex Železničná spoločnosť Slovensko
ex Kladenská dopravní a strojní
 
750 312-1II CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (2012 - 2012)
 
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976     
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
753 326-8
750 326-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
 
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 330-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
 
  9576 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: schéma T478.3, modro-bílá se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 333-7 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ČT*
poté ČD Cargo
 
  9899 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 763-2 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
 
750 356-8 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
 
  9901 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 756-6 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
750 358-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
 
  10364 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    2010: rám použit na stavbu lokomotivy 753 776-4 
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
753 401-9
753 368-3II
750 368-3
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
 
  10271 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2011    
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
753 368-3
750 401-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
 
  10371 ČKD Praha T478.3 » 750 1977     
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
 
750 408-7 České dráhy (1.1.1993 - 2008) PJ ČTŘ*
poté CZ LOKO
 
Vypsáno celkem 31 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 22 vozů
  • sešrotován: 5 vozů
  • vyřazen: 4 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 9 vozů
  • DKV Plzeň, PJ Plzeň: 4 vozy
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 4 vozy
  • DKV Brno, PJ Maloměřice: 3 vozy
  • DKV Plzeň, PJ Klatovy: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 2 vozy
  • DKV Ústí nad Labem: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Bohumín: 1 vůz
  • DKV Brno, PJ Havlíčkův Brod: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 7. 2. 2025.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání