České dráhy: vozy 750

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  8817 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 079-3
750 079-6
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) DKV ÚnL*
poté ČD Cargo
  8841 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    5/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 103-4 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ MAL*
poté ČD Cargo
  8859 ČKD Praha T478.3 » 750 1973  2011   1/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 702-3 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 121-3
750 121-6
CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2010) PJ BHM*
  9139 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011   1/1991: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 708-0 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 143-0 CZ-ČD 92 54 2 750 143-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ MAL*
  9140 ČKD Praha T478.3 » 750 1974  2011   1/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 706-4 
nátěr: ČSD unifik 88, červená se žlutým pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 144-8 CZ-ČD 92 54 2 750 144-8 České dráhy (1.1.1993 - 1.12.2010) PJ HVB*
  9158 ČKD Praha T478.3 » 750 1974    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 713-0 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 162-7
750 162-0
CZ-ČD 92 54 2 750 162-0 České dráhy (1.1.1993 - 2011) DKV ČT*
  9248 ČKD Praha T478.3 » 750 1975    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 252-6
750 252-9
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ KLA*
poté ČD Cargo
  9521 ČKD Praha T478.3 » 750 1975  2011   8/1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2011: použita na stavbu lokomotivy 750 710-6 
nátěr: červená s černou střechou, rámem a dveřmi do kabiny *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 285-9 CZ-ČD 92 54 2 750 285-9 České dráhy (1.1.1993 - 2011) PJ TRU*
  9851 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1991: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (ŽOS Zvolen) 
nátěr: červená se žlutým lomeným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 308-9 CZ-ČD 92 54 2 750 308-9 České dráhy (1.1.1993 - 2014) PJ ČTŘ*
poté Spolek pro ochranu železnic - třistaosmička
pronajat PARI CZ Servis
  9855 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1992: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403 (LD Plzeň); 2012: GO v CZ LOKO - přeznačena na 750 096-0II 
nátěr: KDS, hnědo-stříbrná s černým a zeleným pruhem *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 312-1 CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (1.1.1993 - 2012) PJ TRU*
poté Kladenská dopravní a strojní
  8834 ČKD Praha T478.3 » 750 1973    1993: rekonstrukce vytápění vlaku parní generátor PG 500 nahrazen topným alternátorem TA 403; 2012: administrativně přeznačena na 750 312-1II a použita na stavbu 750 719-7 v CZ Loko 
nátěr: schéma T478.3 - modro-šedá *
ex Československé státní dráhy
ex Železnice Slovenskej republiky
ex Železničná spoločnosť Slovensko
ex Kladenská dopravní a strojní
750 312-1II CZ-ČD 92 54 2 750 312-1 České dráhy (2012 - 2012)
  9569 ČKD Praha T478.3 » 750 1976    1994: změna výtápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
753 326-8
750 326-1
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ LBC*
poté ČD Cargo
  9573 ČKD Praha T478.3 » 750 1977    1992: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403 
nátěr: ČD Cargo, dva odstíny modré *
fotka
ex Československé státní dráhy
750 330-3 České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ PLZ*
poté ČD Cargo
  10364 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2010   12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2010: použita na stavbu lokomotivy 753 776-4 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
753 401-9
753 368-3II
750 368-3
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ DCE*
poté ČD Cargo
  10271 ČKD Praha T478.3 » 750 1977  2011   12/1994: změna vytápění vlaku, parní generátor PG500 nahrazen topným alternátorem TA403; 2010: použita na stavbu lokomotivy 750 701-5 
nátěr: schéma T478.3 - zeleno-šedá *
ex Československé státní dráhy
753 368-3
750 401-2
České dráhy (1.1.1993 - 30.11.2007) PJ ČTŘ*
poté ČD Cargo
Vypsáno celkem 15 vozů, z toho:
  • prodán/předán jinému dopravci: 9 vozů
  • sešrotován: 4 vozy
  • vyřazen: 2 vozy

Počty vozů dle provozoven:

  • DKV Brno, PJ Maloměřice: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová, PJ Trutnov: 2 vozy
  • DKV Česká Třebová, PJ Česká Třebová: 2 vozy
  • DKV Ústí nad Labem: 1 vůz
  • DKV Olomouc, PJ Bohumín: 1 vůz
  • DKV Brno, PJ Havlíčkův Brod: 1 vůz
  • DKV Česká Třebová: 1 vůz
  • DKV Plzeň, PJ Klatovy: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Liberec: 1 vůz
  • DKV Plzeň, PJ Plzeň: 1 vůz
  • DKV Ústí nad Labem, PJ Děčín: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů: 9. 9. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání