Kharkivelektroavtotrans: trolejbusy Škoda
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
12481 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2401 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12468 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2402 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12479 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2403 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12459 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2404 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12472 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2413 2405II |
Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12466 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2406 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12477 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2407 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12456 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2408 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12474 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2409 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12458 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2410 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12460 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2411 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12476 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2412 | Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
12465 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
2405 2413II |
Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | |||||||
10388 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
10/2002-3/2003: modernizace, nová karosérie výr.č.13085, 2009: VP nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL |
|||||||||
2417 | Kharkivelektroavtotrans (24.10.2017 - 9/2020) | 2D | |||||||
13159 VIN | Škoda 24 Tr Citybus | 2005 |
7/2009: SP, 9?/2011-11/2011: VP, 9-11/2014: SP, 2/2018: VP, 21.11.2022: odvezen na Ukrajinu, 3-8/2023: odstaven pro zákonnou nezpůsobilost nátěr: zelená * |
» detail | |||||
ex
PMDP zapůjčen DP měst Chomutova a Jirkova zapůjčen DP Teplice |
|||||||||
2801 | Kharkivelektroavtotrans (od 7.12.2022) | 2D | |||||||
13187 VIN | Škoda 24 Tr Citelis 1A | 2006 |
3/2010: SP, 1-3/2012: VP, 1-2/2015: SP, 3/2018: VP, 21.11.2022: odvezen na Ukrajinu, pro závadu nezprovozněn nátěr: zelená * |
» detail | |||||
ex
PMDP |
|||||||||
2802 | Kharkivelektroavtotrans (od 28.11.2022) | 2D | |||||||
12227 | Škoda 15 Tr13/6M | 1996 |
2008: VP, 2012: po prodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB, od 2022: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL |
|||||||||
2505 3101 3001 |
Kharkivelektroavtotrans (od 6.10.2017) | 3D* | |||||||
12147 | Škoda 15 Tr13/6M | 1995 |
2010: SP, 2012: po prodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB, 1/2020-12/2021 a 2/2022-6/2024: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL pronajat DP Bratislava |
|||||||||
2501 3102 3002 |
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2017) | 3D* | |||||||
12144 | Škoda 15 Tr13/6M | 1995 |
2012: po prodeji oprava ve firmě 4RAIL v ČB, od 7.5.2021: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL pronajat DP Bratislava |
|||||||||
2503 2504II 3103 3003 |
Kharkivelektroavtotrans (od 9/2017) | 3D* | |||||||
12220 | Škoda 15 Tr13/6M | 1996 |
2012: po prodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB, 26.12.2022-4/2024: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL |
|||||||||
2504 2503II 3004II |
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2017) | 3D* | |||||||
12146 | Škoda 15 Tr13/6M | 1995 |
2010: SP, 2012: po prodeji oprava u firmy 4RAIL v ČB nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL pronajat DP Bratislava |
|||||||||
2502 3005II |
Kharkivelektroavtotrans (2.10.2017 - 2/2022) | 3D* | |||||||
12103 VIN | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
27.10.2011: Poslední den na lince s cestujícími - na šejdru linky 3. nátěr: zelená * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové ex 4RAIL |
|||||||||
2414 3104 |
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2017) | 3D* | |||||||
12141 VIN | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
nátěr: zelená * |
» detail | |||||
ex
DP města Hradce Králové ex 4RAIL |
|||||||||
2416 3105 |
Kharkivelektroavtotrans (od 4.10.2017) | 3D* | |||||||
11196 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1989 |
5/-10/2004: modernizace, nová karosérie výr.č.13119, 2009: SP, 2011: VP, od 2/2022: odstaven v 3. depu nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL |
|||||||||
2415 3106 |
Kharkivelektroavtotrans (od 24.9.2017) | 3D* | |||||||
10390 | Škoda 14 Tr08/6 » 14 TrM | 1987 |
6-11/2003: modernizace, nová karosérie výr.č. 13103, 2010: VP, 7/2012: odstaven pro závadu, 25.3.2018: nehoda, 10/2020-8/2021: odstaven, 2/2022-8/2024: odstaven nátěr: 4RAIL, červeno-bílá * |
» detail | |||||
ex
PMDP ex 4RAIL |
|||||||||
2418 3107 |
Kharkivelektroavtotrans (od 25.9.2017) | 3D* | |||||||
12470 | Škoda 14 Tr18/6M | 1998 | 2020 |
v Charkově zdroj ND nátěr: RS Rīga, modro-bílá |
» detail | ||||
ex
TTP Rīga ex Rīgas satiksme ex Tekhnologii Elektrotransporta |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (pronajat: 2014 - 2020) | 2D | ||||||||
11495 | Škoda 14 Tr10/6 » 14 TrR | 1990 |
2003: modernizace na 14TrR - BS212, BS120, ALTRO, stahováky Railtech, sedadla Vogel, Trav-l-Cool, 2010: VP, 9/2016-3/2017: odstaven (prasklý most), 2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2022) | 2D | ||||||||
12093 | Škoda 14 Tr17/6M | 1995 |
2005: BS110 ex 7205, 2010: služební vůz (pro špatný technický stav odstaven z pravidelného provozu), zkušebně rozmrazování trolejí, 2011-2012: GO - BS 120, ALTRO, klimatizace Janoza CZ CoolAir A-80, lak ve vozovně Medlánky (světlý interiér), nový design zadních světel (typ Citelis), 5/2014: klimatizace Waeco CoolAir CA RT880, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2022) | 2D | ||||||||
12097 | Škoda 14 Tr17/6M » 14 TrR | 1995 |
2006: BS110 ex 7411, 2009: GO - BS120, ALTRO, klimatizace Ebercool, 9/2018: tlačítka signalizace k řidiči na svislých madlech, 6/2022: odstaven (určen pro Ukrajinu), 20.10.2022: odvezen na Ukrajinu nátěr: unifik |
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
Kharkivelektroavtotrans (od 10/2022) | 2D | ||||||||
Vypsáno celkem 29 vozů,
z toho:
- vyřazen: 14 vozů
- provozní: 6 vozů
- definitivně odstaven: 3 vozy
- dlouhodobě odstaven: 3 vozy
- dosud nezařazen do provozu: 3 vozy
Vypsané aktuálně provozované vozy (6) mají přibližný průměrný věk 28,5 let.
Počty vozů dle provozoven:
- 2. depo: 20 vozů
- 3. depo: 9 vozů
Poslední aktualizace vozů:
6. 11. 2024.