ČKD Dopravní systémy: tramvaje ČKD Tatra
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
156881 | ČKD Tatra T4D | 1967 |
prototyp,
1971-1997: cvičný vůz,
1998-1999: rekonstrukce,
od 1999: historický vůz (v provedení z přelomu 60./70. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
- | ČKD Tatra (1967 - 1967) | ||||||||
poté
DVB Dresden |
|||||||||
166644 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | ? |
|
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
166647 | ČKD Tatra KT4D | 1977 | ? |
|
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167706 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167703 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
167710 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | ? |
|
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
ČKD Tatra (1996 - ?) | |||||||||
ČKD Tatra T5A5 | 1976 | 1998 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | |||||
8013 0013 |
ČKD Tatra (1976 - 1998) | ||||||||
171975 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp; 1995: GO na KT4DtM; 2013-2015: odstaven; 2015-dosud: muzejní nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» detail | |||||
0014 | ČKD Tatra (1982 - 1983) | ||||||||
poté
BVB Berlin poté BVG Berlin |
|||||||||
171974 | ČKD Tatra KT4Dt » KT4DtM | 1982 |
prototyp; 1995: GO na KT4DtM; 2013-2015: odstaven; 2015-dosud: muzejní nátěr: BVG, žluto-bílá * |
» detail | |||||
0015 | ČKD Tatra (1982 - 1983) | ||||||||
poté
BVB Berlin poté BVG Berlin |
|||||||||
173365 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
0016 | ČKD Tatra (1983 - 11/1983) | ||||||||
poté
Mosgortrans |
|||||||||
173366 | ČKD Tatra T6B5 | 1983 |
prototyp; 2002: přestavba na nákladní vůz; od 2003: využíván jako sklad nátěr: městské schéma, žluto-bílá * |
» detail | |||||
0017 | ČKD Tatra (1983 - 1984) | ||||||||
poté
Mosgortrans |
|||||||||
173367 | ČKD Tatra KT8D5 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; nyní odstaven muzejní vůz v Moskvě nátěr: bílá s červenými pruhy a černou kolem oken * |
» detail | |||||
0018 | ČKD Tatra (1984 - 1989) | ||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Mosgortrans poté Metroelektrotrans poté Mosgortrans |
|||||||||
173368 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5R.N1 | 1984 |
prototyp; zkušební provoz v síti DP hl. m. Prahy; 2003: modernizace na KT8D5R.N1; 9/2009: VP nátěr: DPO, modro-bílo-žlutá * |
» detail | |||||
0019 | ČKD Tatra (1984 - 1989) | ||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy poté Dopravní podnik Ostrava |
|||||||||
175241 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz,
2000-2002: rekonstrukce
od 2002: historický vůz (v provedení z 80. let 20. století) nátěr: červeno-krémová * {A+0021+0022} |
» detail | |||||
0020 | ČKD Tatra (1985 - 1986) | ||||||||
poté
DVB Dresden |
|||||||||
175240 | ČKD Tatra T6A2D | 1985 | 2002 |
prototyp,
1990-2000: vyhlídkový vůz nátěr: bílá se žlutým a šedým proužkem * {0020+B+0022} |
» detail | ||||
0021 | ČKD Tatra (1985 - 1986) | ||||||||
poté
DVB Dresden |
|||||||||
ČKD Tatra KT4SU | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||||
0023 | ČKD Tatra (1986 - 1986) | ||||||||
177217 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 | 2002 |
prototyp, po ukončení zkoušek odstaven poté zdroj ND a sešrotován nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
0024 | ČKD Dopravní systémy (1988 - 2002) | ||||||||
177218 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp, po ukončení zkoušek oprava a prodej,
od 1995: vyhlídkový/párty vůz nátěr: světle modrá s bílým a modrým pruhem * |
» detail | |||||
0025 | ČKD Tatra (1989 - 1991) | ||||||||
poté
Oslo Sporveier poté Västtrafik |
|||||||||
177219 | ČKD Tatra T7B5 | 1988 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm nátěr: žluto-červená * |
» detail | |||||
0026 | ČKD Tatra (1988 - 1/1990) | ||||||||
poté
Mosgortrans |
|||||||||
179101 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
1. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
0026II | ČKD Tatra (1991 - 1992) | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
177900 | ČKD Tatra T7B5 | 1989 |
prototyp s podvozky o rozchodu 1524mm, 3/2000: odstaven po zkratu motoru nátěr: žluto-bílá * |
» detail | |||||
0027 | ČKD Tatra (1989 - 1990) | ||||||||
poté
Mosgortrans |
|||||||||
179102 | ČKD Tatra T6A5 | 1991 |
2. prototyp T6A5 nátěr: červeno-krémová * |
» detail | |||||
0027II | ČKD Tatra (1991 - 1992) | ||||||||
poté
DP Bratislava |
|||||||||
167705 | ČKD Tatra KT4D | 1979 | 2002 |
tzv. Twisttram, zkušební vůz pro zkoušky nuceného natáčené skříní |
» detail | ||||
ex
Erfurter Verkehrsbetriebe |
|||||||||
438 | ČKD Dopravní systémy (1996 - 2002) | ||||||||
155652 | ČKD Tatra K1 » KT4 | 1964 | 1977 |
1969: funkční vzorek typu KT4 nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
7000III 8004 |
ČKD Tatra (10/1968 - 1977) | ||||||||
155653 | ČKD Tatra K1 | 1964 | ? |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
ČKD Tatra zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy ex Dopravní podnik města Ostravy |
|||||||||
ČKD Tatra (? - ?) | |||||||||
161500 | ČKD Tatra T5 | 1972 | 1986 |
prototyp nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
8000 | ČKD Tatra (1972 - 1986) | ||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
161502 | ČKD Tatra KT4D | 1973 |
prototyp nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
8001 | ČKD Tatra (1973 - 1974) | ||||||||
poté
ViP Potsdam |
|||||||||
161503 | ČKD Tatra KT4D | 1973 | 1991 |
prototyp nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
8002 | ČKD Tatra (1973 - 1974) | ||||||||
poté
ViP Potsdam |
|||||||||
166442 | ČKD Tatra T5B6 | 1976 | 1990 |
prototyp nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | ||||
8009 | ČKD Tatra (1976 - 1979) | ||||||||
zapůjčen
TTU Kalinin poté Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
166441 | ČKD Tatra T5B6 | 1976 |
prototyp, 1993: po odstavení z běžného provozu zařazen jako historický vůz, 2001: SP nátěr: červeno-krémová {sólo} |
» detail | |||||
8010 | ČKD Tatra (1976 - 1979) | ||||||||
zapůjčen
TTU Kalinin poté DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova |
|||||||||
160454 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1971 | 11/2014 |
11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M);
6/2014: využit při hasičském cvičení nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8005 | ČKD Tatra (3.5.1977 - 10/1977) | Hlo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
160457 | ČKD Tatra T3 » T3M | 1971 | 5/2011 |
11/1975-8/1977: převeden do vlastnictví ČKD - dosazena a testována výzbroj TV1 (prototyp tramvaje typu T3M) nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
8006 | ČKD Tatra (29.9.1976 - 10/1977) | Hlo | |||||||
poté
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
160529 | ČKD Tatra T3M | 1971 | 2005 |
1971-1980: zkušební vůz ČKD Tatra, 1980-1992: odstaven ve vozovně Hloubětín nátěr: červeno-krémová * |
» detail | ||||
6000 8003 |
ČKD Tatra (6/1971 - 1992) | Hlo | |||||||
zapůjčen
Dopravní podniky hl. města Prahy poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
155438 | ČKD Tatra K2 | 1966 | 12.1.1988 |
prototyp; 9/1966: vystaven na Mezinárodním veletrhu Brno, konec 1966: zapůjčen do Mostu pro dokončení prototypových zkoušek nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
7001 7000II |
ČKD Tatra (1966 - 1968) | ||||||||
zapůjčen
Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova poté DPMB |
|||||||||
155419 | ČKD Tatra T3 | 1965 | 1997 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | ||||
ex
Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
ČKD Tatra (1995 - 1997) | |||||||||
156880 | ČKD Tatra T4YU | 1967 |
1967-1969: zkušební provoz v Bělehradě;
1969: úprava na vyhlídkový vůz – zaslepení posledních dveří, uspořádání sedadel ve tvaru 1+2 nátěr: schéma vyhlídkového vozu, modro-krémová * |
» detail | |||||
ČKD Tatra (1967 - 1969) | |||||||||
zapůjčen
GSP Beograd poté Dopravní podnik hl. m. Prahy |
|||||||||
164465 | ČKD Tatra KT4SU | 1976 |
prototyp |
» detail | |||||
8007 | ČKD Tatra (1976 - 1976) | ||||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
164466 | ČKD Tatra KT4SU | 1976 | 2002 |
prototyp |
» detail | ||||
8008 | ČKD Tatra (1976 - 1976) | ||||||||
poté
Lvivelektrotrans |
|||||||||
153193 | ČKD Tatra T3 | 1963 |
v Tatra Smíchov v roce 1969 montáž komponentů tyristorové výzbroje, po zkouškách jejich demontáž |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc |
|||||||||
? | ČKD Tatra (pronajat: 1969 - 1969?) | ||||||||
162163 | ČKD Tatra K2 | 1974 | 2023 |
1991: přední článek z vozu 7014, 1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
ČKD Tatra (1994? - 1996) | |||||||||
poté
KJKP GRAS Sarajevo |
|||||||||
162167 | ČKD Tatra K2 | 1974 | 2016 |
1996: GO v ČKD, následně bylo vozidlo darované jako humanitární pomoc do Bosny nátěr: DP Sarajevo, žlutá s modrými pruhy * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
ČKD Tatra (1994 - 1996) | |||||||||
poté
KJKP GRAS Sarajevo |
|||||||||
167602 | ČKD Tatra T5C5 | 1978 |
1. prototyp,
1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101),
před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815),
1979-1980: cvičný vůz,
od 30.12.2016: retro vůz nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
8011 | ČKD Tatra (1978 - 1/1979) | Hlo | |||||||
poté
Budapesti Közlekedési Vállalat |
|||||||||
167603 | ČKD Tatra T5C5 » T5C5K » T5C5K2 | 1978 |
2. prototyp,
1978-1/1979: zkušební jízdy v Praze, koncová světla ФП 140-БЛ (Lada 2101),
před dodáním koncová světla Autopal (Tatra 815),
1979-1980: cvičný vůz nátěr: BKV, žluto-bílá |
» detail | |||||
8012 | ČKD Tatra (1978 - 1/1979) | Hlo | |||||||
poté
Budapesti Közlekedési Vállalat |
Vypsáno celkem 43 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 30 vozů
- sešrotován: 12 vozů
- neznámý: 1 vůz
Všechny vozy jsou z provozovny vozovna Hloubětín (DP Praha).
Poslední aktualizace vozů:
21. 11. 2024.