OHLA ŽS: vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Karosa ŠL11.1310 | 1980 | ? |
|
» detail | |||||
ex
DPMB |
|||||||||
BSA 44-96 | Železniční stavitelství Brno (1980 - ?) | ||||||||
25739 | Karosa B731.40 | 1989 |
?: přestavba na B732 nátěr: ŽS Brno, modrá s černou kolem oken * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Boskovice |
|||||||||
BKA 24-86 | OHL ŽS (? - 3/2011) | MOS | |||||||
18974 | Karosa LC735.20 | 1987 |
nátěr: ŽS Brno, modrá s černou kolem oken |
» detail | |||||
ex
FORM Brno |
|||||||||
BSB 39-40 | OHL ŽS (? - ?) | MOS | |||||||
5213 VIN | Avia D 75 SPO | 2007 |
nátěr: OHL ŽS, žlutá |
» detail | |||||
5B0 6174 | OHL ŽS (9/2007 - 7/2018) | ||||||||
poté
Ladislav Gogela - AUTOOPRAVNA GO&GO |
|||||||||
Ford Transit Kombi 300 M | 2008 |
nátěr: tmavě modrá |
» detail | ||||||
6B2 3885 | OHLA ŽS (od 12/2008) | ? | |||||||
Ford Transit Kombi 300 M | 2010 |
nátěr: tmavě modrá |
» detail | ||||||
7B3 5532 | OHLA ŽS (od 9/2010) | ? | |||||||
10506 VIN | Irisbus Arway 10.6M | 2010 |
nátěr: žlutá |
» detail | |||||
7B5 7508 | OHL ŽS (12/2010 - 11/2017) | ||||||||
poté
Henryk Dziwisz, Lublin |
|||||||||
15801 | ČKD Praha T457.0 | 1989 |
nátěr: CVR Hrochostroj, fialovo-žlutá s černými pruhy * |
» detail | |||||
730 625-1 | ŽS Brno (1989 - 2003) | ||||||||
poté
Kladenská dopravní a strojní poté IDS LocoCare |
|||||||||
9980 | ČKD Praha T466.2 | 1977 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně);
2019-2020: zpětné úpravy pro provoz v ČR (LOKO TRANS) nátěr: OLDOP, zeleno-bílá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 017-7 | CZ 92 54 2 742 017-7 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS poté OLOMOUCKÁ DOPRAVNÍ |
|||||||||
64-80 104 | VEB Waggonbau Görlitz WLAB » měřící vůz » obytný vůz | 1974 |
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2005;
do ?: lůžkový vůz, vyměnitelné podvozky pro rozchod 1435 mm a 1520 mm;
?: rekonstrukce na měřicí vůz;
?: rekonstrukce na obytný a doprovodný vůz nátěr: modrá s oranžovým proužkem * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
00-50 051 | Měř. 63 54 00-50 051-1 | ŽS Brno (1994 - ?) | |||||||
poté
Traťová strojní společnost |
|||||||||
633 | Deutsche Plasser SSP 110 SW | 1997 |
pluh pro úpravu štěrkového lože nátěr: žlutá |
» detail | |||||
SSP 633 | OHL ŽS (1997 - 2010) | ||||||||
poté
Traťová strojní společnost |
|||||||||
1 | MTH SPZ 5 | 2005 |
prototyp;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2005;
pluh na úpravu štěrkového lože nátěr: žlutá |
» detail | |||||
SPZ 5-01 | OHL ŽS (2005 - 2006) | ||||||||
poté
České dráhy poté TONCUR poté TOMI - REMONT |
|||||||||
Peugeot Boxer III | 2018 |
valník, dvoukabina nátěr: tmavě modrá & šedá korba * |
» detail | ||||||
majitel
LeasePlan Česká republika |
|||||||||
7AH 5669 | OHLA ŽS (pronajat od 12/2018) | Olo | |||||||
9991 | ČKD Praha T466.2 | 1977 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 028-2 | CZ- 92 54 2 742 028-2 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
10832 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 132-4 | CZ- 92 54 2 742 132-4 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
10855 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 155-5 | CZ- 92 54 2 742 155-5 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
10859 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 159-7 | CZ- 92 54 2 742 159-7 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
11654 | ČKD Praha T466.2 | 1980 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně);
2019-2020: zpětné úpravy pro provoz v ČR nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 195-1 | CZ- 92 54 2 742 195-1 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
121184 | ČKD Praha T466.2 | 1979 |
2013: úpravy pro provoz v Saudské Arábii;
2013-2019: používána při stavbě VRT Haramain (Mekka - Medina);
3.5.2019: návrat do ČR (vykládka z MNL Alessandro v Děčíně) nátěr: OHL ŽS, žlutá * |
» detail | |||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy |
|||||||||
742 269-4 | CZ- 92 54 2 742 269-4 | OHL ŽS (2013 - 2019) | Har | ||||||
poté
LOKO TRANS |
|||||||||
Liebherr A 922 Rail Litronic | ? |
dvoucestný bagr nátěr: žlutá |
» detail | ||||||
? | 99 54 9905 416-2 | OHLA ŽS (od ?) | |||||||
Vypsáno celkem 20 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 13 vozů
- služební: 4 vozy
- vyřazen: 2 vozy
- sešrotován: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Haramain (Saudská Arábie): 7 vozů
- MOSAN: 2 vozy
- Neznámá provozovna: 2 vozy
- Olomouc: 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
5. 4. 2024.