Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy pojízdná pokladna
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna » vv | 1896 |
1896-1899: koněspřežný vůz;
1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům;
1899: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a dřevěného ochranného rámu pod vozem);
19xx: dosazení elektrické brzdy
1928: rekonstrukce na pojízdnou prodejnu jízdenek;
2000-2001: renovace v KOS Krnov na historický otevřený vlečný vůz;
od 2001: historický vůz nátěr: DP Praha, červená * {109+526} |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
116 226 526 5035 4535 526 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
53010 | Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1897 | 1975 |
uzavřený motorový vůz;
1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku;
1922: rekonstrukce na vlečný vůz;
1930: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu jízdenek nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||
12 779 5036 4536 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1975) | ? | |||||||
51705 | Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1897 |
1897-1932: uzavřený motorový vůz;
1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz;
1919: vyřazen;
1921: přestavba na vlečný vůz;
1932: přestavba na pojízdnou pokladnu;
1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch;
od 1976: muzejní nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||||
ex
Městská elektrická dráha Královských Vinohrad |
|||||||||
2 769 5037 4537 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) | Stře* | |||||||
Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna | 1896 |
1898-1910/11: zavřený motorový vůz neznámého ev.č.;
mezi lety 1898-1902: doplnění bočních plošinových oken a výměna elektromotorů;
1910/11: rekonstrukce na zavřený vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd)
mezi lety 1923-1926: prodloužení salónu, zkrácení plošin, výměna původních oken za tři velká a dosazena střešní větrací nástavba
1933: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu;
neznámý osud nátěr: DP Praha, červeno-bílá * |
» detail | ||||||
ex
Elektrotechnický závod František Křižík ex Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany |
|||||||||
? 705 5038 4538 |
Elektrické podniky hl. města Prahy (od 5.8.1907) | ? | |||||||
Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna | 1889 |
1883-1901: otevřený koněspřežný vůz;
1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd);
po 1915: dosazena elektrická brzda
od 1928: pojízdná pokladna;
1974-1975: vykolejena ve smyčce Spořilov;
od 1976: muzejní nátěr: DP Praha, červeno-krémová * |
» detail | ||||||
ex
Société anonyme des Tramways de Prague |
|||||||||
110 251 551 5034 4534 5034 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) | Stře* | |||||||
Vypsáno celkem 5 vozů,
z toho:
- historický/muzejní: 3 vozy
- sešrotován: 1 vůz
- neznámý: 1 vůz
Počty vozů dle provozoven:
- Muzeum MHD Střešovice: 3 vozy
- Neznámá provozovna: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
13. 11. 2024.