Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy pojízdná pokladna

vynechat vlaky

SPZ výr. č. typ vyr. šrot
v.
poznámka    
e. č. dopravce (od, do) nátěr
  Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna » vv 1896    1896-1899: koněspřežný vůz; 1.7.1898: prodán v rámci celkového prodeje koňky elektrickým podnikům; 1899: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a dřevěného ochranného rámu pod vozem); 19xx: dosazení elektrické brzdy 1928: rekonstrukce na pojízdnou prodejnu jízdenek; 2000-2001: renovace v KOS Krnov na historický otevřený vlečný vůz; od 2001: historický vůz 
nátěr: DP Praha, červená * {109+526}
fotka
ex Société anonyme des Tramways de Prague
116
226
526
5035
4535
526
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) Stře*
  51705 Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna 1897    1897-1932: uzavřený motorový vůz; 1910: rekonstrukce na dvounapravový volnoosý motorový vůz; 1919: vyřazen; 1921: přestavba na vlečný vůz; 1932: přestavba na pojízdnou pokladnu; 1975: odstaven ve smyčce Červený Vrch; od 1976: muzejní 
nátěr: červeno-krémová
ex Městská elektrická dráha Královských Vinohrad
2
769
5037
4537
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1898) Stře*
  Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna 1896    1898-1910/11: zavřený motorový vůz neznámého ev.č.; mezi lety 1898-1902: doplnění bočních plošinových oken a výměna elektromotorů; 1910/11: rekonstrukce na zavřený vlečný vůz elektrické dráhy (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd) mezi lety 1923-1926: prodloužení salónu, zkrácení plošin, výměna původních oken za tři velká a dosazena střešní větrací nástavba 1933: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu; neznámý osud 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
ex Elektrotechnický závod František Křižík
ex Elektrická drobná dráha Praha-Libeň-Vysočany
?
705
5038
4538
Elektrické podniky hl. města Prahy (od 5.8.1907) ?
  Ringhoffer kvv » vv » pojízdná pokladna 1889    1883-1901: otevřený koněspřežný vůz; 1901: rekonstrukce na vlečný vůz elektrické dráhy neznámého ev.č. (dosazení spřáhel a elektrického osvětlení, rekonstrukce brzd); po 1915: dosazena elektrická brzda od 1928: pojízdná pokladna; 1974-1975: vykolejena ve smyčce Spořilov; od 1976: muzejní 
nátěr: DP Praha, červeno-krémová *
ex Société anonyme des Tramways de Prague
110
251
551
5034
4534
5034
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1.7.1898) Stře*
  53010 Ringhoffer Křižík » vv » pojízdná pokladna 1897  1975   uzavřený motorový vůz; 1908-1909: úprava na volnoosý motorový vůz demontáží rámového spodku; 1922: rekonstrukce na vlečný vůz; 1930: rekonstrukce na pojízdnou pokladnu jízdenek 
nátěr: DP Praha, červeno-bílá *
12
779
5036
4536
Elektrické podniky hl. města Prahy (1898 - 1975) ?
Vypsáno celkem 5 vozů, z toho:
  • historický/muzejní: 3 vozy
  • neznámý: 1 vůz
  • sešrotován: 1 vůz

Počty vozů dle provozoven:

  • Muzeum MHD Střešovice: 3 vozy
  • Neznámá provozovna: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů: 14. 9. 2024.
filtry | vysvětlivky | rychlé vyhledávání
Podbarvení vozu značí jeho aktuální stav:
provozní v dílnách/v opravě dočasně odstaven zapůjčen jinému dopravci dosud nezařazen do provozu služební historický/muzejní dlouhodobě odstaven definitivně odstaven vyřazen sešrotován vyřazen (existuje vrak) prodán/předán jinému dopravci neznámý

Rychlé vyhledávání