Dopravní podnik hl. m. Prahy: vozy KT8D5.RN2P
výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
176232 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
11/2007-5/2008: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9001 9051II |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.7.1986) | Pan* | |||||||
176233 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
5-12/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9002 9052 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.7.1986) | Pan* | |||||||
176234 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
6-12/2008: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
9003 9053 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.7.1986) | Pan* | |||||||
176235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
4/2011-1/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9004 9054 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 11.7.1986) | Pan* | |||||||
178253 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2/2009-1/2010: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9005 9055 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178244 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2014-12/2015: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravné podniky mesta Košice ex Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
9056 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 21.3.2016) | Pan* | |||||||
178254 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
12/2010-9/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9007 9057 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178261 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
12/2011-6/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9008 9058 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178252 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2011-4/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9009 9059 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178264 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
4/2009-3/2010: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P;
1.7.2024: vykolejení v zastávce Sídliště Modřany nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9010 9060 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178263 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2012-5/2013: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9011 9061 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178251 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2005-5/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9012 9062 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178257 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
10/2009-12/2010: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9013 9063 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178266 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2-10/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9014 9064 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178262 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
10/2010-8/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9015 9065 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178267 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
4–12/2013: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9016 9066 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178265 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2-7/2008: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9017 9067 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178269 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
4-10/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9018 9068 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178268 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
?-12/2005: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9019 9069 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178290 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2012-8/2013: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9020 9070 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178289 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
8/2007-3/2008: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9021 9071 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Pan* | |||||||
178293 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6-12/2005: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9022 9072 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178287 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
7/2010-3/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9023 9073 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178255 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2-9/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
9024 9074 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178256 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2009-9/2010: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9025 9075 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178259 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
1-7/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9026 9076 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178260 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6/2006-3/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
9027 9077 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178286 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6-12/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9028 9078 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1989) | Hlo | |||||||
178270 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2007-5/2008: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
9029 9079 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo | |||||||
178292 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6/2013-3/2014: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9030 9080 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo | |||||||
178288 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2004-11/2005: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9031 9081 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178294 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
5/2004-3/2005: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9032 9082 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178291 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
3-11/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9033 9083 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178320 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
3-12/2012: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P;
24.8.2023: najetí vozu T3R.P ev. č. 8420 v zastávce Modřanská rokle, odstaven nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9034 9084 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178318 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2005-3/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9035 9085 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178324 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
5/2012-3/2013: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9036 9086 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178322 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
12/2006-6/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
9037 9087 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178326 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
7/2008-8/2009: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9038 9088 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178325 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
3-12/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9039 9089 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178319 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
11/2005-8/2006: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9040 9090 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178321 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
6-11/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9041 9091 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178323 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
2-10/2013: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9042 9092 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178371 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
10/2006-5/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9043 9093 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178372 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
12/2010-11/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9044 9094 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178373 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
3-8/2007: GO (Pars nova) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9045 9095 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178374 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
1-10/2009: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9046 9096 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178375 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
7/2009-5/2010: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P;
28.8.2023: zahoření podvozku v zastávce Zlíchov nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
9047 9097 |
Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 1990) | Hlo* | |||||||
178361 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
2-3/1995: modernizace před prodejem;
1/2015-4/2016: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Strausberger Eisenbahn |
|||||||||
9098 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 28.4.2016) | Hlo | |||||||
178329 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
9/2018-10/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9099 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 3.12.2020) | Hlo | |||||||
178370 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
9/2018-1/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc zapůjčen Miskolci Közlekedési Vállalat ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9100 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 23.1.2021) | Hlo | |||||||
178360 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
4/2017-10/2019: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9101II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.11.2020) | Hlo | |||||||
178330 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
3/2017-1/2020: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9102II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.9.2020) | Hlo | |||||||
178356 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
9/2018-12/2021: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9103II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 25.1.2022) | Hlo | |||||||
178350 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1990 |
1/2021-8/2022: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
Dopravný podnik mesta Košíc ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9104II | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 18.12.2022) | Hlo | |||||||
175235 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
1/2021-3/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9105 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 17.4.2023) | Hlo | |||||||
178331 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1989 |
10/2021-10/2023: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9106 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 7.12.2023) | Hlo | |||||||
175236 | ČKD Tatra KT8D5 » KT8D5.RN2P | 1986 |
vůz z desetikusové ověřovací série KT8D5;
8/2022-4/2024: GO (KOS a ÚD DPP) – modernizace na typ KT8D5.RN2P nátěr: schéma PID, šedá s červenými svislými pruhy * |
» detail | |||||
ex
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova ex Miskolc Városi Közlekedési |
|||||||||
9108 | Dopravní podnik hl. m. Prahy (od 16.5.2024) | Hlo | |||||||
Vypsáno celkem 57 vozů,
z toho:
- provozní: 46 vozů
- v dílnách/v opravě: 10 vozů
- dlouhodobě odstaven: 1 vůz
Vypsané aktuálně provozované vozy (56) mají přibližný průměrný věk 35,1 let.
Počty vozů dle provozoven:
- Vozovna Hloubětín: 38 vozů
- Vozovna Pankrác: 19 vozů
Poslední aktualizace vozů:
27. 11. 2024.