Vůz Dopravní podnik hl. m. Prahy #9089 (ČKD Tatra KT8D5.RN2P)
evidenční číslo |
9039
1990-2011
9089 od 2011 |
|||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | ČKD Tatra | |||||||||||||||||||||||||
typ | ČKD Tatra KT8D5 » ČKD Tatra KT8D5.RN2P | |||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 178325 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1989 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 3-12/2011: GO – modernizace na typ KT8D5.RN2P |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr | |
---|---|---|---|
zobrazit vše | |||
od výroby | 8/1996 | červeno-krémová | |
8/1996 | 5/1997 | CVR JVC, bílá | |
5/1997 | 1/2001 | CVR United colors of Benetton, bílá s obličeji | |
1/2001 | 4/2004 | červeno-krémová | |
4/2004 | 3/2009 | schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá | |
3/2009 | 2/2011 | CVR ZOO Praha, bílá s grafikou zvířat | |
2/2011 | dosud | schéma KT8D5, červeno-bílo-šedá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
NE 23.03.2025 | PID 17 | 7 | |
SO 22.03.2025 | PID 8 | 1 | |
PÁ 21.03.2025 | PID 17 | 1 | |
ČT 20.03.2025 | PID 16 | 17 | odpolední část, náhrada za vlak 8490+8491 |
ÚT 18.03.2025 | PID 16 | 8 | nahrazen vlakem 9094 |
Dokumentační fotky vozu

2
Praha
Antonínská
16. 7. 2006
Antonínská
16. 7. 2006

2
Praha
Hlušičkova
23. 10. 2006
Hlušičkova
23. 10. 2006

18
Praha
vozovna Hloubětín
13. 3. 2007
vozovna Hloubětín
13. 3. 2007

4
17. 9. 2011

Praha
Libeňský most
12. 8. 2015
Libeňský most
12. 8. 2015

Praha
Na Knížecí
19. 9. 2015
Na Knížecí
19. 9. 2015

Praha
Svatovítská
22. 4. 2016
Svatovítská
22. 4. 2016

Praha
Milady Horákové
1. 10. 2016
Milady Horákové
1. 10. 2016

Praha
Náměstí Míru
15. 8. 2017
Náměstí Míru
15. 8. 2017

Praha
Poděbradská
25. 9. 2021
Poděbradská
25. 9. 2021
Fotky vozu na autobusy.org
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
9. 11. 2023.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.