Vehicul České dráhy #M260.001 (ČKD Praha M260.0)

SPZ/RZ M260.001 1938-1988 la Československé státní dráhy și Česko-moravské dráhy
825 001-1 din 1988 la Československé státní dráhy, České dráhy și Výzkumný Ústav Železniční
număr de evidență M260.001 din 1992 la České dráhy și Výzkumný Ústav Železniční
EVN CZ-VUZ 90 54 3 825 001-1 din 2016 la Výzkumný Ústav Železniční și České dráhy
stare actuală istoric/muzeal
producător ČKD Praha
tip ČKD Praha M260.0
șasiu: (1A)' (A1)'
până la 1957 motor: 2x ČKD (komůrkový 8 válec; 168 kW)
din 2011 motor: 2x Tedom TD 242 RH TA 25; 168 kW
până la 1957 cutie de viteze: Praga Wilson
din 2011 cutie de viteze: ZF Ecomat 5 HP 602 R
număr de serie 1805
an fabricație 1938
operator
operator livrat în funcțiune retras eliminat din registru
1. Československé státní dráhy livrat: 1938 în funcțiune: 1938 retras: 1939 eliminat din registru: 1939
výtopna Praha Masarykovo nádraží 1938-1939
2. Česko-moravské dráhy livrat: 1939 în funcțiune: 1939 retras: 1945 eliminat din registru: 1945
výtopna Praha Hybernské nádraží 1939-1945
3. Československé státní dráhy livrat: 1945 în funcțiune: 1945 retras: 1.10.1953 eliminat din registru: 31.12.1992
výtopna Praha Masarykovo nádraží 1945-1950
LD Praha Libeň 1950-1951
LD Ústí nad Labem 1951-1956
ŽOS Šumperk 1956-1979
4. České dráhy livrat: 1.1.1993 neoperabil eliminat din registru: 2014
5. Výzkumný Ústav Železniční livrat: 2014 în funcțiune: 2016
închiriat České dráhy livrat: 2016 în funcțiune: 2016
DHV Lužná u Rakovníka 2016-30.6.2018
CHV Lužná u Rakovníka 1.7.2018-dosud
operator livrat în funcțiune retras eliminat din registru
1. Československé státní dráhy livrat: 1938 în funcțiune: 1938 retras: 1939 eliminat din registru: 1939
výtopna Praha Masarykovo nádraží 1938-1939
2. Česko-moravské dráhy livrat: 1939 în funcțiune: 1939 retras: 1945 eliminat din registru: 1945
výtopna Praha Hybernské nádraží 1939-1945
3. Československé státní dráhy livrat: 1945 în funcțiune: 1945 retras: 1.10.1953 eliminat din registru: 31.12.1992
výtopna Praha Masarykovo nádraží 1945-1950
LD Praha Libeň 1950-1951
LD Ústí nad Labem 1951-1956
ŽOS Šumperk 1956-1979
4. České dráhy livrat: 1.1.1993 neoperabil eliminat din registru: 2014
5. Výzkumný Ústav Železniční livrat: 2014 în funcțiune: 2016
închiriat České dráhy livrat: 2016 în funcțiune: 2016
DHV Lužná u Rakovníka 2016-30.6.2018
CHV Lužná u Rakovníka 1.7.2018-dosud
notă Stříbrný šíp;
vystaven na veletrhu Czech Raildays 2016
informații suplimentare 1938-1939: typové zkoušky;
1942-1945: dlouhodobě odstaven;
1956-1979: využíván jako sklad materiálu v areálu ŽOS Šumperk - motory prodány jako elektrocentrála do Hudebního divadla v Karlíně, zde zničeny při povodni v roce 2002;
1979-1989: odstaven v žst. Ústí nad Orlicí (plánováno zřízení modelového kolejiště);
1989-1999: odstaven v depu Praha-Libeň;
1999-2001: odstaven v depu Lužná u Rakovníka;
2001-2011: odstaven v depu Chomutov;
2011-2016: renovace spojená s rekonstrukcí pohonu včetně doplnění chybějícího interiéru v DPOV Nymburk
Prezentare generală a vopselelor
din până la vopsea
od výroby dosud červeno-stříbrná
Ultimele actualizări ale vehiculului: 26. 2. 2024.
Ați găsit o greșeală sau aveți completări? Scrieți-ne la e-mail sau pe forum.

Căutare rapidă