Vehicul České dráhy #10-70 003-8 (RABA Györ Apee139)

număr de evidență 21-18 446-4 1969-1996 la Československé státní dráhy și České dráhy
10-70 003-1 1996-199x la České dráhy
10-70 003-0 199x-6/2006 la České dráhy
10-70 003-8 din 6/2006 la České dráhy
EVN 50 54 21-18 446-4 Bai 1969-1983 la Československé státní dráhy
50 54 21-18 446-4 Bhm 1983-1990 la Československé státní dráhy
50 54 21-18 446-4 Bh 1990-1996 la Československé státní dráhy și České dráhy
50 54 10-70 003-1 Ahee 1996-199x la České dráhy
51 54 10-70 003-0 Ahee 199x-2001 la České dráhy
51 54 10-70 003-0 Apee 2001-6/2006 la České dráhy
61 54 10-70 003-8 Apee144 6/2006-2009 la České dráhy
CZ-ČD 61 54 10-70 003-8 Apee144 2009-2011 la České dráhy
CZ-ČD 61 54 10-70 003-8 Apee139 din 2011 la České dráhy
stare actuală operațional
producător RABA Györ
tip RABA Györ Bai » RABA Györ Bhm » RABA Györ Bh » RABA Györ Ahee » RABA Györ Apee » RABA Györ Apee144 » RABA Györ Apee139
șasiu: Görlitz V
an fabricație 1969
operator
operator livrat în funcțiune retras eliminat din registru
1. Československé státní dráhy livrat: 1969 în funcțiune: 1969 retras: 12/1992 eliminat din registru: 12/1992
2. České dráhy livrat: 1/1993 în funcțiune: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-6/2018
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 7/2018-12/2019
OCÚ Východ, SÚ Olomouc 12/2019-dosud
operator livrat în funcțiune retras eliminat din registru
1. Československé státní dráhy livrat: 1969 în funcțiune: 1969 retras: 12/1992 eliminat din registru: 12/1992
2. České dráhy livrat: 1/1993 în funcțiune: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-6/2018
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 7/2018-12/2019
OCÚ Východ, SÚ Olomouc 12/2019-dosud
informații suplimentare 1996: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2006: oprava (MOVO Plzeň) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease; 2011: oprava (MOVO Plzeň) - sjednocení s vozy Apee141 (zejména dodělání zásuvek 230 V) a doplnění Wi-Fi, EIS, ERS
do 1996: Vmax 120 km/h; od ?: vakuové WC, TB 0; od 1996: Vmax 160 km/h; od 2006: zásuvky 230 V; od 2011: EIS, ERS
echipament până la 1996: 2. třída: (2 oddíly) 88 locuri pe scaune; din 1996: 1. třída: (2 oddíly) 60 locuri pe scaune; din 2006: aer condiționat; din 2011: Wi-Fi
Prezentare generală a vopselelor
din până la vopsea
od výroby 1996 ČSD, tmavě zelená
1996 ? ČD, zeleno-bílá
? ? ČD Najbrt 1
? dosud ČD Najbrt 2
Fotografii ale vehiculului pe BMHD.cz
Fotografii documentare ale vehiculului
Fotografii ale vehiculului pe mhdfoto.cz
Ultimele actualizări ale vehiculului: 6. 12. 2021.
Ați găsit o greșeală sau aveți completări? Scrieți-ne la e-mail sau pe forum.

Căutare rapidă