MZA Warszawa
současný název od 1994dřívější název: MZK Warszawa
dřívější název (od 1941): Städtische Verkehrsbetriebe Warschau
Vozový park
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
489 VIN | Ikarus 280.70E | 1997 |
2013-2018: deponován na letišti ve Vyškově nátěr: městské schéma, vínovo-krémová * |
» detail | ||||
WXC 022A WI 41987 |
5710 | MZA Warszawa (1997 - 11/2013) | ||||||
poté
soukromá osoba poté RETROBUSY CHOMUTOV |
||||||||
330825407 | Jelcz 043 | 1974 |
2005: účinkoval v polském filmu Mistrz, od ?: historický vůz nátěr: modro-krémová * |
» detail | ||||
0483 WS WAA 381F WAB 207F |
8058 | MZA Warszawa (1974 - 1996) | ||||||
poté
ZZPKM Warszawa poté Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie |
||||||||
VIN | Duple Metsec R | 1992 |
nátěr: MZA Warszawa, žluto-červená |
» detail | ||||
WAC 4979 |
4260 6260 |
MZA Warszawa (7/1992 - 2002) | ||||||
zapůjčen
ČSAD Praha Klíčov poté TMMB Bydgoszcz |
||||||||
VIN | Ikarus 260.04 | 1991 |
nátěr: MZA Warszawa, žluto-červená |
» detail | ||||
WAA 620P WI 64426 |
288 | MZA Warszawa (1992 - 2011) | ||||||
poté
Bedřich Šimek, Náchod |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1979 | 1986 |
|
» detail | |||
WAA 517F | 4589 | MZK Warszawa (1979 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 » 260.04 | 1984 |
nátěr: tyrkysová |
» detail | ||||
WAB 582C | 2495 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra poté Przewozy Autobusowe Gryf |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1984 |
|
» detail | ||||
WAB 571C | 2491 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1984 |
|
» detail | ||||
WAB 583C | 2496 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1984 |
nátěr: městské schéma, červeno-krémová |
» detail | ||||
WAB 576C | 2492 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra poté ? (PL) |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1984 |
|
» detail | ||||
WAB 586C | 2498 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1984 |
|
» detail | ||||
WAB 585C | 2497 | MZK Warszawa (1984 - 12/1984) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1982 | 1995 |
nátěr: červeno-krémová |
» detail | |||
ex
WPK Gdańsk |
||||||||
WAA 899U | 2481 | MZA Warszawa (1983 - 1995) | ||||||
pronajat
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 280.26 | 1986 | 2000 |
nátěr: žluto-červená |
» detail | |||
WAB 810K JGA 733E WXA 1899 |
2388 | MZA Warszawa (? - 2000) | ||||||
pronajat
MZK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Ikarus 260.04 | 1985 | 2006 |
nátěr: žluto-modrá * |
» detail | |||
WAB 759C | 1499 | MZK Warszawa (1987? - 1988) | ||||||
poté
ZBD Wesoła poté MZK Jelenia Góra poté Przewozy Autobusowe Gryf poté IP Orlov N.N. poté GP VO "Sokol'skaya Avtokolonna № 1899" |
||||||||
VIN | Ikarus 260.04 | 1985 |
nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
WAB 791C | 309 | MZK Warszawa (1986? - 1988) | ||||||
poté
ZBD Wesoła poté MZK Jelenia Góra poté Dolnośląskie Linie Autobusowe |
||||||||
VIN | Ikarus 260.04 | 1985 |
|
» detail | ||||
WAB 730C | 120 | MZK Warszawa (1985 - 1989) | ||||||
poté
ZBD Wesoła poté MZK Jelenia Góra poté Przewozy Autobusowe Gryf |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1978 | ? |
|
» detail | |||
WAA 387E | 4512 | MZK Warszawa (1978 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1980 | 1987 |
|
» detail | |||
WAA 892P | 4612 | MZK Warszawa (1980 - 1986) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1980 | ? |
|
» detail | |||
WAA 893P | 4613 | MZK Warszawa (1980 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1978 | 1987 |
|
» detail | |||
WAA 452E | 4481 | MZK Warszawa (1978 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1978 |
|
» detail | ||||
WAA 487E | 4487 | MZK Warszawa (1978 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1980 | 1986 |
|
» detail | |||
WAA 497P | 4481 | MZK Warszawa (1980 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1978 |
|
» detail | ||||
WAA 104G | 4525 | MZK Warszawa (1978 - 1985) | ||||||
poté
WPK Jelenia Góra |
||||||||
VIN | Jelcz PR110U | 1978 |
|
» detail | ||||
WAA 446E | 4475 | MZK Warszawa (1978 - 1985) | ||||||
poté
MZK Jelenia Góra |
Vypsáno celkem 24 vozů,
z toho:
- prodán/předán jinému dopravci: 22 vozů
- sešrotován: 2 vozy
Poslední aktualizace vozů:
17. 11. 2024.
Zapůjčené a testované vozy
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | ||||||
447 VIN | Solaris Urbino 12 III » Urbino 12 III Hybrid | 2008 |
původně předváděcí vůz, vystaven na veletrhu AUTOTEC 2010; 10/2022-2023: dlouhodobě odstaven nátěr: šedá metalíza s grafikou "Hybrid" * |
» detail | ||||
ex
Solaris Bus & Coach zapůjčen SOLARIS CZECH zapůjčen Veolia Transport Praha zapůjčen Hamburger Hochbahn zapůjčen Stadtwerke Schweinfurt zapůjčen Stadtwerke Aschaffenburg |
||||||||
PZ 5060T | 919 | MZA Warszawa (zapůjčen: 12/2010 - 2010) | ||||||
zapůjčen
PKM Tychy poté Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Dąbie” |
||||||||
2 VIN | SOR NB 12 | 2008 |
2011-2021: MHD Nitra, původně předváděcí vůz nátěr: DZS MK Trans, žluto-modrá s modrým a bílým pruhem * |
» detail | ||||
ex
SOR Libchavy zapůjčen STENBUS zapůjčen PMDP |
||||||||
3E7 9653 | MZA Warszawa (zapůjčen: 7/2009 - 2009) | |||||||
zapůjčen
Veolia Pomorze zapůjčen Technické služby města Nový Jičín zapůjčen ZDS Psota zapůjčen DP města Děčína zapůjčen Veolia Transport Teplice poté ARRIVA Nitra poté DZS - M.K. TRANS |
||||||||
558 VIN | VDL Citea SLF120-310 » Citea SLF120 Electric | 2011 |
předváděcí vůz výrobce; vystaven na veletrhu Transexpo Kielce 2011; 2014: upraven na elektrobus nátěr: barevná grafika |
» detail | ||||
ex
VDL Bus & Coach Nederland zapůjčen MPK Nowy Sącz zapůjčen MPK Rzeszów |
||||||||
BX-ZD-19 | 924 | MZA Warszawa (zapůjčen: 5/2012 - 6/2012) | ||||||
zapůjčen
Europa Express City Warszawa zapůjčen ČSAD Liberec zapůjčen ITS Radom poté Transdev Finland |
||||||||
18 VIN | Irisbus Agora GNV | 2004 |
původně předvádecí vůz nátěr: Vitalis, bílá s barevnou grafikou * |
» detail | ||||
ex
Irisbus France zapůjčen ČSAD Havířov zapůjčen DP Bratislava zapůjčen SAD Nitra zapůjčen MPK Rzeszów zapůjčen MPK Tarnów |
||||||||
405 ZR 69 | 990 | MZA Warszawa (zapůjčen: 1/2005 - 1/2005) | ||||||
zapůjčen
ČSAD Liberec zapůjčen MPK Kraków zapůjčen MPK Radom zapůjčen Dolnośląskie Linie Autobusowe zapůjčen MPK Łódź poté Vitalis |
||||||||
108765 VIN | Mercedes-Benz CapaCity I | 2005 |
2. prototyp, původně předváděcí vůz nátěr: EvoBus, stříbrno-šedá * |
» detail | ||||
ex
EvoBus zapůjčen Havelbus Verkehrsgesellschaft zapůjčen Chemnitzer Verkehrs zapůjčen DVB Dresden zapůjčen DP Bratislava |
||||||||
MA-XI 145 | MZA Warszawa (zapůjčen: 1/2008 - 1/2008?) | |||||||
poté
DP Bratislava |
||||||||
10649 VIN | Solaris Urbino 8,9 LE Electric | 2012 |
nátěr: bílá s šedým pruhem * |
» detail | ||||
ex
Solaris Bus & Coach zapůjčen ASEAG Aachen zapůjčen KVG Kassel zapůjčen MPK Poznań |
||||||||
PZ 778AU | 927 | MZA Warszawa (zapůjčen: 7/2012 - 7/2012) | ||||||
zapůjčen
MZK Zielona Góra zapůjčen ZKM Gdańsk zapůjčen PKM Jaworzno zapůjčen MPK Kraków zapůjčen BSAG Bremen zapůjčen Veolia Transport Praha poté Stadtwerke Klagenfurt |
||||||||
1009 VIN | AMZ City Smile 10E | 2012 |
původně předváděcí vůz;
vystaven na veletrzích IAA Hannover 2012, Transexpo Kielce 2012 a Czech Raildays 2013 nátěr: bílá se zeleno-modrou grafikou |
» detail | ||||
ex
AMZ Kutno zapůjčen PKM Jaworzno zapůjčen Warbus zapůjčen MPK Częstochowa zapůjčen MPK Kraków zapůjčen Dopravní podnik Ostrava zapůjčen DPMB zapůjčen Mobilis zapůjčen Vilniaus viešasis transportas zapůjčen Kauno autobusai zapůjčen Jonavos autobusai |
||||||||
E1 068B | 932 | MZA Warszawa (zapůjčen: 11/2013 - 11/2013) | ||||||
zapůjčen
Vilniaus viešasis transportas zapůjčen Ukmergės autobusų parkas zapůjčen Panevėžio autobusų parkas zapůjčen Tallinna Linnatranspordi poté MPK Kraków |
||||||||
125036 VIN | Volvo 7700 | 2008 |
původně předváděcí vůz nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
Volvo Polska zapůjčen KM Płock zapůjčen Ornowski Travel Rumia zapůjčen MPK Łomża zapůjčen MPK Łódź zapůjčen Connex Praha zapůjčen DP Bratislava |
||||||||
WPR NJ68 | 913 | MZA Warszawa (zapůjčen: 9/2008 - 9/2008) | ||||||
zapůjčen
PKM Gliwice poté PKM Gliwice |
||||||||
552233 VIN | Scania CN270UB OmniCity Ethanol | 2008 |
původně předváděcí vůz, vystaven na veletrzích Autotec 2008 a Transexpo Kielce 2008 nátěr: MZA Warszawa, žluto-červená * |
» detail | ||||
ex
Scania Production Słupsk zapůjčen Scania Czech Republic zapůjčen MPK Kraków |
||||||||
GS 43289 | 911 | MZA Warszawa (zapůjčen: 7/2008 - 8/2008) | ||||||
zapůjčen
MPK Lublin zapůjčen MZK Zielona Góra zapůjčen MPK Kielce poté PKS Grodzisk Mazowiecki |
||||||||
Jelcz 043 | 1986 |
2010: GO nátěr: schéma "RTO", krémovo-modrá * |
» detail | |||||
ex
? (PL) majitel Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie |
||||||||
WJ 32Y | MZA Warszawa (zapůjčen: 2018 - 2018) | |||||||
ADtranz GT6N | 1989 |
prototyp, první 100% nízkopodlažní tramvaje na světě,
1991-1993: předváděcí vůz výrobce,
2007: modernizace
od 7/2011: historický vůz (neprovozní) nátěr: oranžová s zelenými a bílými pruhy * |
» detail | |||||
ex
BSAG Bremen zapůjčen Stadtwerke Bonn zapůjčen SL Stockholm zapůjčen Västtrafik zapůjčen Magdeburger Verkehrsbetriebe zapůjčen BVG Berlin zapůjčen Nahverkehr Schwerin |
||||||||
801 | MZA Warszawa (zapůjčen: 09/1992 - 25.09.1992) | |||||||
zapůjčen
MPK Kraków zapůjčen MPK Poznań zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen Gemeente Vervoerbedrijf Amsterdam poté DP Norrköping poté BSAG Bremen poté Freunde der Bremer Straßenbahn |
||||||||
Ikarus 411 | 1993 | 2019 |
prototyp; předváděcí vůz
2013: GO; 2019: nehoda nátěr: červeno-bílá * |
» detail | ||||
ex
Ikarus |
||||||||
A01 3302 | MZA Warszawa (zapůjčen: 1994 - 1994) | |||||||
zapůjčen
SZKT Szeged zapůjčen Dopravní podnik hl. m. Prahy zapůjčen PKM Gdynia zapůjčen PKA Gdynia poté Nógrád Volán poté KMKK |
Vypsáno celkem 12 vozů,
všechny ve stavu
prodán/předán jinému dopravci.
Poslední aktualizace vozů:
30. 10. 2024.
Stav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.