IVK Loko
současný název od 30. 4. 2010
Od roku 2014 společnost provozuje rovněž historická železniční vozidla, která jsou deponována v depu Kladno.
Vozový park
SPZ | výr.č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e.č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
7688 | ČKD Praha T478.2 » 749 | 1970 |
1994: dosazen topný alternátor TA 415 pro elektrické vytápění osobních vozů (ŽOS Česká Třebová) nátěr: schéma T478.1 - červená a dva odstíny šedé * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
749 240-8 |
T478.2078
CZ-IVK 92 54 2 749 240-8 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
8865 | ČKD Praha T478.3 | 1973 |
nátěr: schéma T478.3, zeleno-šedá * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
753 127-0 |
T478.3127
CZ-IVK 92 54 2 753 127-0 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
0880 | SMZ Dubnica T669.1 | 1971 |
nátěr: schéma T669.0, zeleno-krémová * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
771 130-2 |
T669.1130
CZ-IVK 92 54 2 771 130-2 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
3404 | VZOR Vorošilovgrad T679.1 | 1979 |
nátěr: ČSD, tmavě červená * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
781 578-0 |
T679.1578
CZ-IVK 92 54 2 781 578-0 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
84131 | Vagónka Studénka M152.0 | 1981 |
nátěr: ČSD, červeno-krémová (polomáčená) * |
» detail |
![]() |
||||
ex
Československé státní dráhy ex České dráhy ex Ing. Vladimír Kříž |
|||||||||
810 477-0 |
M152.0477
CZ-IVK 95 54 5 810 477-0 |
IVK Loko (od 23.7.2014) | DK | ||||||
Vypsáno celkem 5 vozů,
všechny ve stavu
historický/muzejní.
Všechny vozy jsou z provozovny depo Kladno.
Poslední aktualizace vozů:
29. 1. 2025.
Pracoviště dopravce využívaná provozními vozy:
depo KladnoStav evidence tohoto dopravce
není zdaleka kompletní (vedlejší produkt jiných evidencí)
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.