ČSAP
současný název od 8/2000dřívější název (od 11/1994): ČSAD PROhealth
dřívější název (od 6/1992): PROhealth
dřívější název (od 1949): ČSAD Nymburk
Podnik ČSAD Nymburk (dopravní závod 111 krajského podniku ČSAD KNV Praha) byl v roce 1990 transformován na samostatný státní podnik a v červnu 1992 privatizován za změny názvu na PROhealth. Po majetkovém vstupu AB-cestovní a dopravní agentury (posléze ČSAD-AB) v listopadu 1994 dopravce změnil název na ČSAD PROhealth, který společnosti vydržel až do srpna 2000. Mezitím se podnik v únoru 1996 opět navrátil do rukou státu, zastoupeného Fondem národního majetku České republiky. Stalo se tak z důvodu příhodně zapadajícího do divokých 90. let, kdy noví majitelé údajně neuhradili státu kupní cenu společnosti.
Po druhé privatizaci v červnu 1999 a následném přeprodeji v dubnu 2000 se firma dostala do rukou rodiny Koutků, ve které setrvává dodnes. V srpnu 2000 byla přejmenována na ČSAP. Po celou dobu včetně divoké privatizace provozovalo ČSAP autobusy především v okrese Nymburk. V říjnu roku 2002 se firma zapojila do systému PID s linkou 398 (Černý Most - Mochov), v prosinci 2003 pak následovalo rozšíření teritoria o linky 427, 429, 430 a 433 na Českobrodsku a v okolí Lysé nad Labem. Mimo to se společnost zabývala i provozováním dopravy nákladní, vlastnila na 60 nákladních vozidel. V polovině nultých let postupně probíhalo sbližování dopravce s OAD Kolín (tehdy rovněž v majetku rodiny Koutků), jež vyvrcholilo převedením autobusů a postupně i licencí linek v roce 2007. Od té doby se ČSAP zabývá především vlastnictvím a provozováním historických autobusů. číst dále
Po druhé privatizaci v červnu 1999 a následném přeprodeji v dubnu 2000 se firma dostala do rukou rodiny Koutků, ve které setrvává dodnes. V srpnu 2000 byla přejmenována na ČSAP. Po celou dobu včetně divoké privatizace provozovalo ČSAP autobusy především v okrese Nymburk. V říjnu roku 2002 se firma zapojila do systému PID s linkou 398 (Černý Most - Mochov), v prosinci 2003 pak následovalo rozšíření teritoria o linky 427, 429, 430 a 433 na Českobrodsku a v okolí Lysé nad Labem. Mimo to se společnost zabývala i provozováním dopravy nákladní, vlastnila na 60 nákladních vozidel. V polovině nultých let postupně probíhalo sbližování dopravce s OAD Kolín (tehdy rovněž v majetku rodiny Koutků), jež vyvrcholilo převedením autobusů a postupně i licencí linek v roce 2007. Od té doby se ČSAP zabývá především vlastnictvím a provozováním historických autobusů. číst dále
Vozový park
Stav evidence tohoto dopravce
kompletní
Ikarus
3 vozy
Irisbus
1 vůz
Karosa
103 vozů
KARS
1 vůz
Mercedes-Benz
1 vůz
Praga
1 vůz
Škoda
7 vozů
SOR
19 vozů
Tatra
1 vůz
LIAZ
1 vůz
Zapůjčené a testované vozy
U tohoto dopravce evidujeme celkem 142 vozů, z toho 141 v majetku a 1 zapůjčených.
Pracoviště dopravce využívaná provozními vozy:
neznámá provozovnaStav evidence tohoto dopravce
kompletní
Poslední úprava:
18. 11. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.