ČSAP
denumire actuală din 8/2000denumire anterioară (din 11/1994): ČSAD PROhealth
denumire anterioară (din 6/1992): PROhealth
denumire anterioară (din 1949): ČSAD Nymburk
Podnik ČSAD Nymburk (dopravní závod 111 krajského podniku ČSAD KNV Praha) byl v roce 1990 transformován na samostatný státní podnik a v červnu 1992 privatizován za změny názvu na PROhealth. Po majetkovém vstupu AB-cestovní a dopravní agentury (posléze ČSAD-AB) v listopadu 1994 dopravce změnil název na ČSAD PROhealth, který společnosti vydržel až do srpna 2000. Mezitím se podnik v únoru 1996 opět navrátil do rukou státu, zastoupeného Fondem národního majetku České republiky. Stalo se tak z důvodu příhodně zapadajícího do divokých 90. let, kdy noví majitelé údajně neuhradili státu kupní cenu společnosti.
Po druhé privatizaci v červnu 1999 a následném přeprodeji v dubnu 2000 se firma dostala do rukou rodiny Koutků, ve které setrvává dodnes. V srpnu 2000 byla přejmenována na ČSAP. Po celou dobu včetně divoké privatizace provozovalo ČSAP autobusy především v okrese Nymburk. V říjnu roku 2002 se firma zapojila do systému PID s linkou 398 (Černý Most - Mochov), v prosinci 2003 pak následovalo rozšíření teritoria o linky 427, 429, 430 a 433 na Českobrodsku a v okolí Lysé nad Labem. Mimo to se společnost zabývala i provozováním dopravy nákladní, vlastnila na 60 nákladních vozidel. V polovině nultých let postupně probíhalo sbližování dopravce s OAD Kolín (tehdy rovněž v majetku rodiny Koutků), jež vyvrcholilo převedením autobusů a postupně i licencí linek v roce 2007. Od té doby se ČSAP zabývá především vlastnictvím a provozováním historických autobusů. citește mai mult
Po druhé privatizaci v červnu 1999 a následném přeprodeji v dubnu 2000 se firma dostala do rukou rodiny Koutků, ve které setrvává dodnes. V srpnu 2000 byla přejmenována na ČSAP. Po celou dobu včetně divoké privatizace provozovalo ČSAP autobusy především v okrese Nymburk. V říjnu roku 2002 se firma zapojila do systému PID s linkou 398 (Černý Most - Mochov), v prosinci 2003 pak následovalo rozšíření teritoria o linky 427, 429, 430 a 433 na Českobrodsku a v okolí Lysé nad Labem. Mimo to se společnost zabývala i provozováním dopravy nákladní, vlastnila na 60 nákladních vozidel. V polovině nultých let postupně probíhalo sbližování dopravce s OAD Kolín (tehdy rovněž v majetku rodiny Koutků), jež vyvrcholilo převedením autobusů a postupně i licencí linek v roce 2007. Od té doby se ČSAP zabývá především vlastnictvím a provozováním historických autobusů. citește mai mult
Parcul auto
Starea evidenței acestui operator
complet
Chavdar
1 vehicul
Ikarus
3 vehicule
Irisbus
1 vehicul
Karosa
105 vehicule
KARS
1 vehicul
Mercedes-Benz
1 vehicul
Praga
1 vehicul
Škoda
8 vehicule
SOR
19 vehicule
Tatra
1 vehicul
LIAZ
1 vehicul
Vehicule împrumutate și testate
La acest operator înregistrăm un total de 146 vehiculelor, dintre care 145 în proprietate și 1 împrumutate.
Depozitele active ale operatorului utilizate de vehiculele în funcțiune:
neznámá provozovnaStarea evidenței acestui operator
complet
Ultima modificare:
21. 3. 2025.