Vypravenost (PID) vozu ev. č. 8577
předchozí
1
2
.
.
.
8
9
10
11
12
.
.
.
28
29
následující
předchozí
1
.
.
9
10
11
.
.
29
následující
celkem 1416
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 23.03.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 15.03.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 11.03.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 07.03.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ČT 03.03.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 23.02.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 15.02.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 07.02.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ČT 03.02.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 26.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 18.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 14.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 12.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 10.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ČT 06.01.2022 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 29.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 21.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 17.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 13.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ČT 09.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 01.12.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 23.11.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 19.11.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 15.11.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ČT 11.11.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 03.11.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ÚT 26.10.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 22.10.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 18.10.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
ST 06.10.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PÁ 24.09.2021 | 8577 | 432 | 41 | linky 433, 436, 493, 498 a 673 | tram-bus.cz |
PO 23.09.2019 | 8577 | 498 | 41 | přejezd na linky 433, 436, 493, 673 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 13.09.2019 | 8577 | 498 | 41 | přejezd na linky 433, 436, 493, 673 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PÁ 16.08.2019 | 8577 | 498 | 41 | nahrazen vozem 8571 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 01.12.2022 | 8577 | 398 | 40 | přejezd na linky 433, 493 a 678 | tram-bus.cz |
PO 21.11.2022 | 8577 | 398 | 40 | přejezd na linky 433, 493 a 678 | tram-bus.cz |
PÁ 06.12.2024 | 8577+8398 | 22 | 39 | tram-bus.cz | |
ST 30.10.2024 | 8577+8375 | 22 | 39 | tram-bus.cz | |
PO 05.12.2022 | 8272+8577 | 22 | 39 | odpolední část | tram-bus.cz |
ST 23.10.2024 | 8577+8375 | 22 | 38 | tram-bus.cz | |
PO 20.11.2023 | 8577+8403 | 22 | 38 | tram-bus.cz | |
ÚT 19.09.2023 | 8577+8374 | 22 | 38 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 15.09.2023 | 8577+8374 | 22 | 38 | odpolední část | tram-bus.cz |
PÁ 21.10.2022 | 8577 | 398 | 38 | linky 433, 434 a 676 | tram-bus.cz |
ČT 20.10.2022 | 8577 | 398 | 38 | linky 433, 434 a 676 | tram-bus.cz |
ST 19.10.2022 | 8577 | 398 | 38 | linky 433, 434 a 676 | tram-bus.cz |
ÚT 18.10.2022 | 8577 | 398 | 38 | linky 433, 434 a 676 | tram-bus.cz |
PO 17.10.2022 | 8577 | 398 | 38 | linky 433, 434 a 676 | tram-bus.cz |
ČT 27.04.2023 | 8577 | 398 | 37 | linky 426, 675, 678 a 679 | tram-bus.cz |
PÁ 02.12.2022 | 8577 | 398 | 37 | linky 426, 675, 678 a 679 | tram-bus.cz |