Vypravenost (PID) dne 29. 3. 2021
předchozí
1
2
.
.
.
9
10
11
12
13
.
.
.
21
22
následující
předchozí
1
.
.
10
11
12
.
.
22
následující
celkem 1092
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 29.03.2021 | 8934 | 365 | 17 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8925 | 365 | 37 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8061 | 368 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8083 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8040 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8043 | 368 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8030 | 370 | 41 | přejezd na linky 372, 373, 470 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8086 | 370 | 42 | přejezd na linky 372, 470, 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8154 | 370 | 43 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8035 | 370 | 43 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8091 | 370 | 44 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8070 | 370 | 44 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8065 | 370 | 45 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8084 | 370 | 45 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8092 | 370 | 46 | přejezd na linky 372 a 663 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8054 | 370 | 48 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8033 | 370 | 51 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8188 | 370 | 52 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8163 | 370 | 53 | přejezd na linku 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8090 | 370 | 55 | přejezd na linky 373 a 470 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8064 | 370 | 56 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8117 | 370 | 57 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8196 | 370 | 58 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8069 | 370 | 59 | přejezd na linku 372 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8051 | 370 | 60 | přejezd na linky 372 a 373 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8038 | 371 | 71 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8039 | 371 | 72 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8068 | 371 | 73 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8199 | 374 | 80 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8198 | 374 | 80 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8028 | 374 | 81 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8197 | 374 | 82 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8031 | 374 | 83 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8037 | 374 | 84 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8032 | 374 | 85 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8067 | 374 | 87 | přejezd na linku 371 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8233 | 375 | 1 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8232 | 375 | 2 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8225 | 375 | 3 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8220 | 375 | 4 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8227 | 375 | 5 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8222 | 375 | 6 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8223 | 375 | 7 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8226 | 375 | 8 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8224 | 375 | 9 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8216 | 375 | 10 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 29.03.2021 | 8215 | 375 | 11 | přejezd na linky 367 a 666 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8228 | 375 | 12 | přejezd na linky 346 a 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8231 | 375 | 13 | přejezd na linku 367 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 29.03.2021 | 8073 | 376 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz |
Autorem všech záznamů je mhdfoto/tram-bus.cz
předchozí
1
2
.
.
.
9
10
11
12
13
.
.
.
21
22
následující
předchozí
1
.
.
10
11
12
.
.
22
následující
celkem 1092