Vypravenost (PID) dne 16. 11. 2020
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
18
následující
celkem 870
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 16.11.2020 | 9356 | 341 | 26 | přejezd na linku 441 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9797 | 395 | 26 | přejezd na linky 392, 393, D88 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9908 | 223 | 26 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 1125 | 317 | 27 | linky 314, 318, 447, 449 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1536 | 110 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 1827 | 492 | 27 | přejezd na linky 426, 654, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8040 | 655 | 27 | přejezd na linky 367, 376, 666, 667 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9377 | 341 | 27 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9922 | 223 | 27 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1115 | 317 | 28 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1528 | 110 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 1826 | 659 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 8191 | 478 | 28 | přejezd na linku 477 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9287 | 341 | 28 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9657 | 361 | 28 | přejezd na linky 392 a 460 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9907 | 223 | 28 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1847 | 435 | 29 | přejezd na linky 491, 492, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8053 | 478 | 29 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9124 | 326 | 29 | přejezd na linky 327, 332, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9265 | 341 | 29 | nahrazen vozem 9304 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9304 | 341 | 29 | náhrada za vůz 9265 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9840 | 361 | 29 | přejezd na linky 392, 393, 395, D57 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9903 | 223 | 29 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1116 | 317 | 30 | přejezd na linky 314, 318, 321, 447 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1742 | 500 | 30 | přejezd na linku 568 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1821 | 426 | 30 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8175 | 466 | 30 | přejezd na linky 464 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8353 | 304 | 30 | přejezd na linky 305, 561, 570, 581 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9905 | 223 | 30 | linka 220 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9933 | 332 | 30 | ranní část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9943 | 332 | 30 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9952 | 326 | 30 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1736 | 500 | 31 | přejezd na linky 567 a 568 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1822 | 492 | 31 | přejezd na linky 387, 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8061 | 368 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 8070 | 466 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 8358 | 576 | 31 | přejezd na linku 575 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8889 | 612 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9419 | 442 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9424 | 361 | 31 | přejezd na linky 338, 437, 439, 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9783 | 511 | 31 | linky 512 a D46 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9874 | 395 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9938 | 332 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9950 | 326 | 31 | přejezd na linky 327, 328, 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 1852 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 8043 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 8893 | 612 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.11.2020 | 9421 | 442 | 32 | přejezd na linky 416, 418, 463 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9465 | 326 | 32 | přejezd na linku 327 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.11.2020 | 9506 | 360 | 32 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
10
11
12
13
14
.
.
17
18
následující
předchozí
1
.
.
11
12
13
.
.
18
následující
celkem 870