Vypravenost (PID) dne 20. 2. 2020
předchozí
1
2
.
4
5
6
7
8
.
.
.
18
19
následující
předchozí
1
.
.
5
6
7
.
.
19
následující
celkem 942
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ČT 20.02.2020 | 9873 | 395 | 35 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9474 | 326 | 35 | přejezd na linky 327 a 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9405 | 211 | 35 | přejezd na linky 391, 482, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8889 | 623 | 35 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8816 | 386 | 35 | přejezd na linky 319, 365, 555 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8317 | 577 | 35 | přejezd na linky B2, B50, B53 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8109 | 464 | 35 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 1844 | 227 | 35 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9938 | 332 | 34 | přejezd na linku 333 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9857 | 395 | 34 | přejezd na linky 392 a 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9123 | 211 | 34 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8830 | 386 | 34 | přejezd na linku 319 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8820 | 612 | 34 | přejezd na linky 322 a 623 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8134 | 368 | 34 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8002 | 475 | 34 | přejezd na linky 464, 466, 250016 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 1832 | 227 | 34 | přejezd na linku 226 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9943 | 332 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9856 | 395 | 33 | přejezd na linku 393 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9120 | 326 | 33 | odpolední část | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9113 | 211 | 33 | přejezd na linky 264, 391, 484 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8823 | 386 | 33 | přejezd na linku 555 | mhdfoto/C9542001 |
ČT 20.02.2020 | 8716 | 612 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8122 | 464 | 33 | přejezd na linky 466 a 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8044 | 368 | 33 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9939 | 332 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9875 | 395 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9506 | 360 | 32 | přejezd na linku D60 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9124 | 326 | 32 | přejezd na linky 327 a 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8750 | 612 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8043 | 368 | 32 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 1852 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, 652, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9952 | 326 | 31 | přejezd na linku 328 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9940 | 332 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9874 | 395 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9783 | 511 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9424 | 361 | 31 | přejezd na linky 437, 439, 488 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8893 | 612 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8193 | 368 | 31 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8107 | 466 | 31 | přejezd na linku 475 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 1827 | 492 | 31 | přejezd na linky 387, 435, 659 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9955 | 332 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 9950 | 326 | 30 | přejezd na linku 397 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8894 | 612 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8759 | 386 | 30 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
ČT 20.02.2020 | 8344 | 304 | 30 | přejezd na linky 305 a B1 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8066 | 464 | 30 | linky 466, 475, 250012 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 8006 | 457 | 30 | přejezd na linku 458 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 1857 | 426 | 30 | přejezd na linky 435, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 1116 | 317 | 30 | přejezd na linky 314, 318, 321, 447 | mhdfoto/tram-bus.cz |
ČT 20.02.2020 | 9614 | 361 | 29 | přejezd na linky 392, 393, 395, D57 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
4
5
6
7
8
.
.
.
18
19
následující
předchozí
1
.
.
5
6
7
.
.
19
následující
celkem 942