Vypravenost (PID) dne 16. 9. 2019
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
20
následující
celkem 992
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PO 16.09.2019 | 7660 | 388 | 10 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7706 | 388 | 8 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7681 | 388 | 7 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7679 | 388 | 6 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7666 | 388 | 5 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 7673 | 388 | 4 | přejezd na linky 389 a 587 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1865 | 387 | 13 | přejezd na linku 381 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1835 | 387 | 12 | přejezd na linky 226, 382, 654 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1870 | 387 | 11 | přejezd na linky 381, 382, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8839 | 386 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9447 | 384 | 1 | přejezd na linky C14 a H MHD Beroun | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9107 | 383 | 46 | přejezd na linky 328, 469, 489, 490 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9112 | 383 | 45 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9470 | 383 | 44 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9311 | 383 | 43 | přejezd na linky 465 a 653 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9378 | 383 | 42 | přejezd na linky 328 a 465 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9945 | 383 | 41 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1855 | 382 | 18 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1847 | 382 | 16 | přejezd na linky 491, 492, 654, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1879 | 382 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 1880 | 382 | 14 | přejezd na linky 387, 492, 659, 660 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1850 | 381 | 32 | přejezd na linky 325, 382, 387, 652, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1868 | 381 | 10 | přejezd na linku G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1874 | 381 | 9 | přejezd na linku 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1877 | 381 | 8 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1869 | 381 | 7 | přejezd na linku 382 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1872 | 381 | 6 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1873 | 381 | 5 | přejezd na linky 382, 387, 654, G39 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 1878 | 381 | 4 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1876 | 381 | 3 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1871 | 381 | 2 | mhdfoto/Martin Ja. | |
PO 16.09.2019 | 1875 | 381 | 1 | přejezd na linku 387 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9505 | 380 | 52 | přejezd na linku 952 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9687 | 380 | 23 | linky 308, 358, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9419 | 380 | 22 | přejezd na linky 308, 310, 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9224 | 380 | 21 | linky 308, 310, 358 a 103121 | mhdfoto/Vítek |
PO 16.09.2019 | 9745 | 380 | 20 | náhrada za vůz 9104, linka 311 a 451 | mhdfoto/Vítek |
PO 16.09.2019 | 9104 | 380 | 20 | přejezd na linky 311 a 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9348 | 380 | 19 | linky 308, 309, 310, 313, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9280 | 380 | 17 | linky 308, 310, 358, 103121 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9505 | 380 | 15 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9971 | 380 | 14 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9365 | 380 | 13 | linky 308, 311, 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9443 | 380 | 12 | linky 308, 311, 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9972 | 380 | 11 | mhdfoto/tram-bus.cz | |
PO 16.09.2019 | 9417 | 380 | 10 | přejezd na linky 308 a 310 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9487 | 380 | 9 | přejezd na linky 310 a 311 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9700 | 380 | 8 | linky 308, 309, 310, 311, 358 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 9352 | 380 | 7 | linky 308, 311, 451 | mhdfoto/tram-bus.cz |
PO 16.09.2019 | 8184 | 379 | 48 | přejezd na linky 367, 669, 670 | mhdfoto/tram-bus.cz |
předchozí
1
2
.
.
.
6
7
8
9
10
.
.
.
19
20
následující
předchozí
1
.
.
7
8
9
.
.
20
následující
celkem 992