Vypravenost (MHD Ústí nad Labem) 5. kurzu linka 11
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
NE 31.07.2005 | 704 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 25.09.2005 | 380 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 25.11.2005 | 702 | 11 | 5 | od cca. 9:12 do ? uvězněn v zast. Novosedlické náměstí kvůli nesjízdné ulici Karla IV. | OKŽ |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 26.01.2006 | 704 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 14.02.2006 | 370 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
PÁ 07.07.2006 | 370 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 11 měsíců | |||||
NE 20.05.2007 | 379 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 22.07.2007 | 705 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
NE 29.07.2007 | 373 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
NE 19.08.2007 | 378 | 11 | 5 | OKŽ | |
PÁ 24.08.2007 | 701 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva rok | |||||
ÚT 14.10.2008 | 704 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
PÁ 27.02.2009 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 9 měsíců | |||||
PO 23.11.2009 | 375 | 11 | 5 | ráno i odpoledne | OKŽ |
prodleva 6 měsíců | |||||
PÁ 04.06.2010 | 54 | 11 | 5 | od cca. 7:35 do konce ranní části | OKŽ |
ÚT 08.06.2010 | 374 | 11 | 5 | OKŽ | |
ST 09.06.2010 | 702 | 11 | 5 | ranní část kurzu; v 7:31 porucha v zast. Lipová, nahrazen vozem 54 | OKŽ |
ST 09.06.2010 | 376 | 11 | 5 | odpolední část kurzu; v Chlumci mu vytekla voda, nahrazen zálohovým vozem 15 a následně vozem 54 | OKŽ |
ST 09.06.2010 | 54 | 11 | 5 | dojezd ranní části a následně od 16:42 | OKŽ |
ČT 10.06.2010 | 53 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 06.08.2010 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
PO 09.08.2010 | 376 | 11 | 5 | OKŽ | |
ST 11.08.2010 | 376 | 11 | 5 | OKŽ | |
ST 11.08.2010 | 376 | 11 | 5 | v odpoledních hodinách nahrazen neznámým vozem | OKŽ |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 23.08.2010 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ÚT 31.08.2010 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
PÁ 03.09.2010 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 4 týdny | |||||
ST 29.09.2010 | 375 | 11 | 5 | v 16:53 porucha v zast. Na Spálence, nahrazen zálohovým autobusem a následně vozem 377 | OKŽ |
ST 29.09.2010 | 377 | 11 | 5 | poslední 1 kolo odpolední části; první den bez CVR | OKŽ |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 26.11.2010 | 374 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
PO 27.12.2010 | 375 | 11 | 5 | ráno i odpoledne | OKŽ |
ÚT 28.12.2010 | 375 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 19.01.2011 | 379 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 04.04.2011 | 380 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PO 11.04.2011 | 202 | 11 | 5 | první vypravení vozu typu Urbino 15 na linku 11 | OKŽ |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 17.05.2011 | 202 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
ST 12.10.2011 | 378 | 11 | 5 | v cca. 7:26 DN s chodcem u zastávky Městský stadion, nehrazen | OKŽ |
ST 12.10.2011 | 379 | 11 | 5 | odpoledne | OKŽ |
prodleva 6 měsíců | |||||
PO 23.04.2012 | 903 | 11 | 5 | ráno i odpoledne | OKŽ |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 10.05.2012 | 904 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 7 měsíců | |||||
ST 12.12.2012 | 379 | 11 | 5 | od cca. 5:55 do cca. 6:30 uvězněn u zast. Městský stadion (uzavření komunikace kvůli DN OA a chodce) | OKŽ |
prodleva 4 měsíce | |||||
ÚT 16.04.2013 | 49 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PÁ 26.04.2013 | 804 | 11 | 5 | 1. den v provozu s cestujícími v ÚL, ráno i odpoledne | OKŽ |
ÚT 30.04.2013 | 804 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ÚT 07.05.2013 | 804 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 22.05.2013 | 804 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 9 měsíců | |||||
PO 24.02.2014 | 803 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 03.04.2014 | 23 | 11 | 5 | od cca. 16:30 místo vozu 804? | OKŽ |
prodleva týden | |||||
ČT 10.04.2014 | 805 | 11 | 5 | Jan Koza | |
PÁ 11.04.2014 | 805 | 11 | 5 | Jan Koza |