Vypravenost (MHD Ústí nad Labem) vozu ev. č. 378
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
ST 04.06.2003 | 378 | 3 | 1. den v provozu s cestujícími; od dopoledních hodin | OKŽ | |
prodleva 3 roky | |||||
SO 17.12.2005 | 378 | 3 | OKŽ | ||
prodleva 5 měsíců | |||||
ČT 04.05.2006 | 378 | 11 | OKŽ | ||
prodleva 3 měsíce | |||||
SO 12.08.2006 | 378 | 11 | 2 | OKŽ | |
prodleva 7 měsíců | |||||
PÁ 23.02.2007 | 378 | 3 | OKŽ | ||
prodleva 6 měsíců | |||||
NE 19.08.2007 | 378 | 11 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 03.10.2007 | 378 | 11 | OKŽ | ||
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 22.11.2007 | 378 | 11 | přejezdy mezi linkami 3 a 11 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 08.12.2007 | 378 | 3 | poslední den provozu linky 3 v trase: Koštov Konečná - Václavské náměstí/Důl 5. Květen - Bělský můstek - U Vlečky - Divadlo - Krajský Soud - Kamenný Vrch škola - Nové Krematorium | OKŽ | |
prodleva 9 měsíců | |||||
ST 20.08.2008 | 378 | A/ZAL | OKŽ | ||
prodleva 4 měsíce | |||||
ST 03.12.2008 | 378 | 11 | OKŽ | ||
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 30.01.2009 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 4 měsíce | |||||
ČT 04.06.2009 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PO 20.07.2009 | 378 | 11 | OKŽ | ||
prodleva 4 měsíce | |||||
ÚT 10.11.2009 | 378 | 11 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 02.12.2009 | 378 | A/ZAL | 3 | OKŽ | |
ST 02.12.2009 | 378 | 58 | náhrada za vůz 566 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 24.01.2010 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 13.03.2010 | 378 | 11 | 2 | OKŽ | |
prodleva 8 měsíců | |||||
ÚT 26.10.2010 | 378 | 12 | 1 | OKŽ | |
ST 27.10.2010 | 378 | 11 | 2 | OKŽ | |
ČT 28.10.2010 | 378 | 3 | 2 | OKŽ | |
PÁ 29.10.2010 | 378 | 11 | 3 | OKŽ | |
NE 31.10.2010 | 378 | 11 | 4 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
NE 07.11.2010 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 20.11.2010 | 378 | 11 | 3 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 19.01.2011 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
NE 23.01.2011 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 4 týdny | |||||
SO 19.02.2011 | 378 | 17 | 2 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 05.03.2011 | 378 | 3 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 07.05.2011 | 378 | 11 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 25.06.2011 | 378 | 62 | OKŽ | ||
NE 26.06.2011 | 378 | 62 | 2 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 09.07.2011 | 378 | 57 | OKŽ | ||
prodleva 3 měsíce | |||||
ST 12.10.2011 | 378 | 11 | 5 | v cca. 7:26 DN s chodcem u zastávky Městský stadion, nehrazen | OKŽ |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 22.12.2011 | 378 | 11 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 04.03.2012 | 378 | 11 | OKŽ | ||
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 19.04.2012 | 378 | 11 | 2 | nahrazen vozem 202 | OKŽ |
PO 23.04.2012 | 378 | 11 | 4 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
PO 28.05.2012 | 378 | 18 | 1 | ráno i odpoledne | OKŽ |
prodleva rok | |||||
PO 13.05.2013 | 378 | 58 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
NE 02.06.2013 | 378 | 55 | 1 | od odpoledních hodin | OKŽ |
NE 02.06.2013 | 378 | 56 | NAD za trolejbusy, zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
PO 03.06.2013 | 378 | smluvní spoj | NAD centrum - Autoškola/Jungmannova | OKŽ | |
PO 03.06.2013 | 378 | X | OKŽ | ||
ÚT 04.06.2013 | 378 | smluvní spoj | NAD Autoškola/Jungmannova - centrum - (od 16:00) Západní nádraží | OKŽ | |
PO 10.06.2013 | 378 | X | OKŽ | ||
prodleva měsíc | |||||
PÁ 12.07.2013 | 378 | 60 | Radek Havlík | ||
PO 15.07.2013 | 378 | 60 | 21 | nahradil vůz 16 | Milan Džurban |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 26.07.2013 | 378 | 62 | 3 | OKŽ |