Vypravenost (MHD Ústí nad Labem) 4. kurzu linka 52
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
NE 18.10.2009 | 35 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 9 měsíců | |||||
NE 18.07.2010 | 602 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 02.08.2010 | 2 | 52 | 4 | OKŽ | |
ST 04.08.2010 | 5 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 15.11.2010 | 602 | 52 | 4 | Sebastián Fatka | |
SO 20.11.2010 | 607 | 52 | 4 | v cca. 17:55 porucha kompresoru na výjezdu ze křižovatky na Předmostí, odtažen Tatrou a nahrazen vozem 52 | OKŽ |
SO 20.11.2010 | 52 | 52 | 4 | od cca. 18:00 do 19:14 náhrada za vůz 607; nahrazen trolejbusem | OKŽ |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 02.02.2011 | 566 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
SO 09.04.2011 | 603 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
SO 30.04.2011 | 567 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
SO 07.05.2011 | 20 | 52 | 4 | NAD kvůli asfaltování u Polikliniky | OKŽ |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 26.05.2011 | 602 | 52 | 4 | v provozu po opravě točny | OKŽ |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 10.06.2011 | 559 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
NE 11.09.2011 | 373 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 4 měsíce | |||||
SO 21.01.2012 | 552 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 09.02.2012 | 558 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 7 měsíců | |||||
PO 03.09.2012 | 566 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva rok | |||||
PO 11.11.2013 | 570 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 22.01.2014 | 568 | 52 | 4 | ráno do 9. hodiny uvězněn u zast. Kampus ZC kvůli ledovce | OKŽ |
ST 22.01.2014 | 560 | 52 | 4 | od 6:55 kvůli ledovce uvězněn a odstaven v ulici Na Popluží, od dopoledních hodin zpět | OKŽ |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 10.04.2014 | 573 | 52 | 4 | Jan Koza | |
PÁ 11.04.2014 | 554 | 52 | 4 | Jan Koza | |
ÚT 15.04.2014 | 569 | 52 | 4 | Jan Koza | |
ST 16.04.2014 | 516 | 52 | 4 | Jan Koza | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 02.05.2014 | 533 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 9 měsíců | |||||
PÁ 06.02.2015 | 552 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 18.02.2015 | 558 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 03.04.2015 | 504 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
PÁ 24.04.2015 | 521 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 10.05.2015 | 546 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
SO 23.05.2015 | 559 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 4 týdny | |||||
PÁ 19.06.2015 | 555 | 52 | 4 | OKŽ | |
PO 22.06.2015 | 562 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva rok | |||||
ST 14.12.2016 | 565 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 10 měsíců | |||||
ST 04.10.2017 | 575 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ST 11.10.2017 | 541 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 02.11.2017 | 565 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
ČT 07.12.2017 | 558 | 52 | 4 | Jan Koza | |
ÚT 12.12.2017 | 565 | 52 | 4 | Jan Koza | |
ČT 14.12.2017 | 544 | 52 | 4 | Jan Koza | |
prodleva týden | |||||
PÁ 22.12.2017 | 542 | 52 | 4 | 20.12.2017 vyjel do provozu poprvé s "polomáčeném" nátěru | OKŽ |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 02.01.2018 | 576 | 52 | 4 | OKŽ | |
ST 03.01.2018 | 541 | 52 | 4 | OKŽ | |
ČT 04.01.2018 | 560 | 52 | 4 | OKŽ | |
PÁ 05.01.2018 | 548 | 52 | 4 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PÁ 12.01.2018 | 560 | 52 | 4 | OKŽ | |
PO 15.01.2018 | 559 | 52 | 4 | OKŽ | |
ÚT 16.01.2018 | 558 | 52 | 4 | OKŽ | |
ST 17.01.2018 | 575 | 52 | 4 | OKŽ | |
ČT 18.01.2018 | 548 | 52 | 4 | OKŽ |