Vypravenost (MHD Ústí nad Labem) vozu ev. č. 607
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 03.11.2006 | 607 | 56 | OKŽ | ||
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 22.01.2007 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva měsíc | |||||
PÁ 23.02.2007 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 4 měsíce | |||||
PÁ 22.06.2007 | 607 | 58 | 1. nebo 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
ČT 22.11.2007 | 607 | zkušební jízda | pantografická zkouška TT na Střekově | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
ST 09.04.2008 | 607 | 60 | viděn ve 14:48 v Revoluční | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ST 16.04.2008 | 607 | 60 | viděn v 17:44 u Divadla | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 02.05.2008 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 2 týdny | |||||
NE 18.05.2008 | 607 | 60 | v 17:33 z Mírové | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 10.07.2008 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 11 měsíců | |||||
ÚT 26.05.2009 | 607 | 60 | viděn v 6:45 u Karla IV. | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PO 20.07.2009 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 3 týdny | |||||
NE 09.08.2009 | 607 | 60 | OKŽ | ||
prodleva měsíc | |||||
PÁ 11.09.2009 | 607 | 51 | 4 | OKŽ | |
SO 12.09.2009 | 607 | 51 | 4 | OKŽ | |
ST 16.09.2009 | 607 | 51 | 4 | OKŽ | |
SO 19.09.2009 | 607 | 62 | 2 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 04.10.2009 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PO 12.10.2009 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 31.12.2009 | 607 | 54 | 4. nebo 5. pořadí | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 11.01.2010 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
NE 07.03.2010 | 607 | 51 | 3 | OKŽ | |
SO 13.03.2010 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
PÁ 19.03.2010 | 607 | 56 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ST 12.05.2010 | 607 | 52 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PÁ 28.05.2010 | 607 | 54 | 3 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 05.08.2010 | 607 | 54 | 2 | poprvé v provozu po opravě "C" nápravy | OKŽ |
ST 11.08.2010 | 607 | 53 | 1 | viděn v 16:30 u Divadla | OKŽ |
prodleva 2 týdny | |||||
ČT 26.08.2010 | 607 | 56 | OKŽ | ||
prodleva týden | |||||
PÁ 03.09.2010 | 607 | 58 | 2 | ranní část kurzu | OKŽ |
prodleva týden | |||||
NE 12.09.2010 | 607 | 60 | 2 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PO 20.09.2010 | 607 | 51 | 3 | OKŽ | |
ČT 23.09.2010 | 607 | 58 | 2 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 14.10.2010 | 607 | 52 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
NE 31.10.2010 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
SO 20.11.2010 | 607 | 52 | 4 | v cca. 17:55 porucha kompresoru na výjezdu ze křižovatky na Předmostí, odtažen Tatrou a nahrazen vozem 52 | OKŽ |
prodleva měsíc | |||||
PO 20.12.2010 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
ČT 23.12.2010 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ČT 30.12.2010 | 607 | 60 | okolo 18:30 výpadek proudu na Střekově, později zpět | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 18.01.2011 | 607 | 60 | 2 | OKŽ | |
ST 19.01.2011 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 10.03.2011 | 607 | 59 | OKŽ | ||
prodleva 2 měsíce | |||||
ČT 28.04.2011 | 607 | 54 | 2 | náhrada za vůz 603 | OKŽ |
prodleva 5 měsíců | |||||
NE 02.10.2011 | 607 | 54 | 2 | OKŽ | |
prodleva 4 měsíce | |||||
SO 21.01.2012 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
PO 23.04.2012 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
ÚT 22.05.2012 | 607 | 60 | 3 | OKŽ | |
prodleva 4 měsíce | |||||
PO 10.09.2012 | 607 | 53 | OKŽ | ||
prodleva 4 týdny | |||||
SO 06.10.2012 | 607 | 55 | spoj v 09:01 ze Severní Terasy | OKŽ | |
prodleva 5 měsíců | |||||
ST 06.03.2013 | 607 | 60 | zřejmě 3. pořadí | OKŽ |
Autorem všech záznamů je OKŽ