Vypravenost (MHD Ústí nad Labem) vozu ev. č. 501
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
SO 19.06.1999 | 501 | 52 | OKŽ | ||
prodleva týden | |||||
NE 27.06.1999 | 501 | 52 | OKŽ | ||
prodleva 3 roky | |||||
SO 24.08.2002 | 501 | 52 | OKŽ | ||
prodleva 4 roky | |||||
PO 22.01.2007 | 501 | 56 | OKŽ | ||
prodleva rok | |||||
PÁ 11.01.2008 | 501 | 60 | náhrada za vůz 609 | OKŽ | |
PÁ 11.01.2008 | 501 | T/ZAL | 2 | OKŽ | |
prodleva 11 měsíců | |||||
PÁ 19.12.2008 | 501 | 51 | 1 | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
SO 31.01.2009 | 501 | 55 | OKŽ | ||
prodleva 6 měsíců | |||||
PÁ 17.07.2009 | 501 | 57 | OKŽ | ||
ÚT 21.07.2009 | 501 | 57 | od odpoledních hodin náhrada za vůz 532 (zřejmě 1. nebo 2. pořadí) | OKŽ | |
ÚT 21.07.2009 | 501 | T/ZAL | 2 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 13.08.2009 | 501 | 52 | OKŽ | ||
prodleva 3 týdny | |||||
ST 02.09.2009 | 501 | 55 | OKŽ | ||
prodleva 3 týdny | |||||
ST 23.09.2009 | 501 | 51 | 1. nebo 2. nebo 3. pořadí | OKŽ | |
ÚT 29.09.2009 | 501 | 55 | zřejmě 1. pořadí | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ČT 08.10.2009 | 501 | 58 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 20.10.2009 | 501 | 52 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
PO 09.11.2009 | 501 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 4 měsíce | |||||
PO 01.03.2010 | 501 | 55 | zřejmě 1. pořadí | OKŽ | |
ČT 04.03.2010 | 501 | 57 | zřejmě 4. pořadí | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
PÁ 16.04.2010 | 501 | 59 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 měsíce | |||||
PÁ 18.06.2010 | 501 | 54 | 3 | nahrazen vozem 527 | Sebastián Fatka |
prodleva 3 týdny | |||||
ST 07.07.2010 | 501 | 52 | 2 | Milan Džurban | |
SO 10.07.2010 | 501 | 57 | v odpoledních hodinách trolejbusy nahrazeny autobusy | OKŽ | |
ČT 15.07.2010 | 501 | 53 | OKŽ | ||
prodleva 5 měsíců | |||||
PÁ 24.12.2010 | 501 | 54 | po 17. hodině zapadnutí do sněhu v zast. Malátova, nahrazen vozem 11 a vysvobozen Tatrou; zřejmě 1. pořadí | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
PO 03.01.2011 | 501 | 52 | 1 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 19.01.2011 | 501 | 52 | 1 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
SO 29.01.2011 | 501 | 55 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ | |
prodleva 3 měsíce | |||||
ČT 28.04.2011 | 501 | 55 | nahrazen vozem 20 a neznámým trolejbusem | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
PÁ 20.05.2011 | 501 | 56 | zřejmě 3. pořadí | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 06.06.2011 | 501 | 55 | od cca. 12:30 do 14:30 obsluha úseku centrum - Severní Terasa | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 28.06.2011 | 501 | 51 | zřejmě 4. pořadí | OKŽ | |
prodleva měsíc | |||||
NE 31.07.2011 | 501 | autoškola | OKŽ | ||
prodleva 6 měsíců | |||||
ČT 09.02.2012 | 501 | 57 | 2 | zřejmě 2. pořadí | OKŽ |
PÁ 10.02.2012 | 501 | autoškola | OKŽ | ||
prodleva 11 měsíců | |||||
PO 31.12.2012 | 501 | 62 | 1 | OKŽ | |
prodleva 3 týdny | |||||
ČT 24.01.2013 | 501 | 60 | OKŽ | ||
prodleva 11 měsíců | |||||
PÁ 27.12.2013 | 501 | 52 | 2 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
PO 13.01.2014 | 501 | 56 | zřejmě 5. pořadí | OKŽ | |
ÚT 14.01.2014 | 501 | 52 | 5 | OKŽ | |
ST 15.01.2014 | 501 | 56 | 5 | OKŽ | |
PO 20.01.2014 | 501 | 53 | 4 | OKŽ | |
ÚT 21.01.2014 | 501 | 54 | 5 | následující den dočasné odstavení a jde do opravny | OKŽ |
prodleva 3 týdny | |||||
ÚT 11.02.2014 | 501 | 58 | OKŽ | ||
prodleva týden | |||||
PÁ 21.02.2014 | 501 | 57 | 3 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ÚT 04.03.2014 | 501 | 56 | OKŽ | ||
prodleva týden | |||||
ÚT 11.03.2014 | 501 | 52 | 5 | OKŽ | |
prodleva 2 týdny | |||||
ST 26.03.2014 | 501 | 60 | 5 | OKŽ | |
prodleva týden | |||||
ČT 03.04.2014 | 501 | 55 | 1 | OKŽ |