Vypravenost (ČR) vozu 9U9 8913
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka | vložil |
---|---|---|---|---|---|
PÁ 03.01.2020 | 9U9 8913 | 552685 | 21 | přejezd na linky 552646, 552672, 552685 a 552687 | Jakub Ševic |
NE 05.01.2020 | 9U9 8913 | 552685 | 105 | přejezd na linky 552679, 552684 a 552687 | Jakub Ševic |
PO 06.01.2020 | 9U9 8913 | 552655 | 20 | přejezd na linky 552638, 552651, 552679, 552681, 552684, 552685 a 552687 | Jakub Ševic |
prodleva 5 let | |||||
PO 16.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ÚT 17.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ST 18.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ČT 19.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
PÁ 20.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
PO 23.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ÚT 24.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ST 25.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ČT 26.09.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
prodleva 4 týdny | |||||
ST 23.10.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ČT 24.10.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ST 30.10.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
ČT 31.10.2024 | 9U9 8913 | 552687 | 219 | přejezd na linky 552637, 552652, 552683, 552685 a 552689 | tram-bus.cz |
předchozí
1
následující
předchozí
1
následující
celkem 16