Vůz České dráhy #80-30 006-8 "Eliška" (Vagónka Studénka Bfhpvee295)

evidenční číslo 21-08 066-2 1986-2011 u Československé státní dráhy a České dráhy
80-30 006-8 od 2011 u České dráhy
EVN 50 54 21-08 066-2 Btme 1986-1990 u Československé státní dráhy
50 54 21-08 066-2 Bte 1990-2001 u Československé státní dráhy a České dráhy
50 54 21-08 066-2 Bdt279 2001-2009 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 21-08 066-2 Bdt279 2009-2011 u České dráhy
CZ-ČD 50 54 80-30 006-8 Bfhpvee295 od 2011 u České dráhy
jméno Eliška od 2011 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce Vagónka Studénka
typ Vagónka Studénka Btme » Vagónka Studénka Bte » Vagónka Studénka Bdt279 » Vagónka Studénka Bfhpvee295
podvozek: GP 200
výrobní číslo 90511
rok výroby 1986
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1986 zařazen: 1986 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Plzeň, DST České Budějovice ?-2011?
DKV Brno, DST Brno hl.n. 2011-11/2012
DKV Praha, DST Děčín hl.n. 11/2012-6/2018
OCÚ Střed, SÚ Děčín 7/2018-6/2021
OŘOD Západ, PP Děčín 7/2021-dosud
poznámka 29.9.2012: vystaven na NDŽ v Brně
doplňující informace 2011: rekonstrukce na řídicí vůz (Pars nova Šumperk);
do 2011: Vmax 120 km/h, papírově 4 místa na kola; od 2011: Vmax 140 km/h, zásuvky 230 V, vakuové WC, 7 háků na kola, 2 místa pro vozíčkáře, EIS
výbava do 2011?: potah sedadel červená koženka; do 2011: 2. třída: (2 oddíly) 88 + 3 míst k sezení; od 2011: klimatizace, potah sedadel látka, vzor Najbrt 1.0, 2. třída: (1 oddíl) 56 + 14 míst k sezení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby ? ČSD, tmavě zelená
? 9/2011 ČD, zeleno-bílá
9/2011 ? ČD Najbrt 1
? dosud ČD Najbrt 2
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu: 2. 10. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání