Vůz PMDP #517 (Škoda 24 Tr Citelis 1B)
evidenční číslo | 517 od 2009 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 24 Tr Citelis 1B
podvozek:
4x2; ZF RL 75 + ZF AV 132.80
karoserie: Irisbus Citelis 12M motor: Škoda 20ML 3550 K/4 rozložení dveří: 2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: Škoda SJ 1 od podzim/2015 alternativní pohon: dieselagregát Kirsch APU100DIPME |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13475 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TM96TAJ6V9ASE3475 | |||||||||||||||||||||||||
v. č. karoserie | 755 | |||||||||||||||||||||||||
VIN karoserie | VNEPS09D106000755 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 1-2/2013: SP, 3/2015: VP, 10/2018: SP, 3-6/2022: VP | |||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Thermo King, vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla Vogelsitze (látkový potah), potah sedadel vzor "FIURI", 28 míst k sezení, 45 míst k stání, plošina pro ZTP, POD; od 10/2011: LED denní svícení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | PMDP, zeleno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|---|
PO 18.11.2024 | 517 | Plzeň 18 | 4 | |
PO 18.11.2024 | 517 | Plzeň 12 | 17 | odpoledne |
PÁ 15.11.2024 | 517 | Plzeň 18 | 1 | |
ČT 14.11.2024 | 517 | Plzeň 15 | 5 | náhrada za 513 |
ST 13.11.2024 | 517 | Plzeň N7 | 3 | noc 13.11.2024/14.11.2024 |
Dokumentační fotky vozu
Plzeň
Zábělská
2. 10. 2010
Zábělská
2. 10. 2010
Plzeň
Těšínská
2. 10. 2010
Těšínská
2. 10. 2010
Plzeň
Mrakodrap
4. 6. 2011
Mrakodrap
4. 6. 2011
Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Plzeň
Sirková
1. 7. 2012
Sirková
1. 7. 2012
Plzeň
U Jána
6. 7. 2012
U Jána
6. 7. 2012
Plzeň
U Jána
8. 7. 2012
U Jána
8. 7. 2012
Plzeň
vozovna Karlov
2. 10. 2014
vozovna Karlov
2. 10. 2014
Plzeň
Koterovská
22. 1. 2017
Koterovská
22. 1. 2017
Plzeň
Sirková
7. 4. 2017
Sirková
7. 4. 2017
Plzeň
most nad nádražím
22. 7. 2017
most nad nádražím
22. 7. 2017
Plzeň
Lobezská
22. 7. 2017
Lobezská
22. 7. 2017
Plzeň
Dlouhá
4. 8. 2018
Dlouhá
4. 8. 2018
Plzeň
Šumavská
28. 4. 2019
Šumavská
28. 4. 2019
Plzeň
Zborovská
17. 6. 2019
Zborovská
17. 6. 2019
Plzeň
Domažlická
12. 7. 2019
Domažlická
12. 7. 2019
Plzeň
I/26
26. 7. 2019
I/26
26. 7. 2019
Plzeň
Borská
5. 8. 2019
Borská
5. 8. 2019
Plzeň
Šumavská
24. 4. 2020
Šumavská
24. 4. 2020
Plzeň
U Prazdroje
28. 4. 2020
U Prazdroje
28. 4. 2020
Plzeň
Hlavní nádraží
8. 5. 2020
Hlavní nádraží
8. 5. 2020
Plzeň
U Práce
8. 5. 2020
U Práce
8. 5. 2020
Plzeň
Mikulášské náměstí
27. 5. 2020
Mikulášské náměstí
27. 5. 2020
Plzeň
U Teplárny
3. 6. 2020
U Teplárny
3. 6. 2020
Plzeň
Šumavská
16. 6. 2020
Šumavská
16. 6. 2020
Plzeň
CAN Tylova
9. 7. 2020
CAN Tylova
9. 7. 2020
Plzeň
Božkov
29. 7. 2020
Božkov
29. 7. 2020
Plzeň
Americká
15. 9. 2020
Americká
15. 9. 2020
Plzeň
Těšínská
18. 10. 2020
Těšínská
18. 10. 2020
Plzeň
Slovany
19. 10. 2020
Slovany
19. 10. 2020
Plzeň
NC Černice
9. 2. 2021
NC Černice
9. 2. 2021
Plzeň
Částkova
6. 3. 2021
Částkova
6. 3. 2021
Plzeň
U Práce
31. 3. 2021
U Práce
31. 3. 2021
2. 10. 2021
Plzeň
Depo 2015
2. 10. 2021
Depo 2015
2. 10. 2021
Plzeň
Doubravka
6. 11. 2021
Doubravka
6. 11. 2021
Plzeň
CAN Husova
10. 2. 2022
CAN Husova
10. 2. 2022
Plzeň
vozovna Karlov
27. 5. 2022
vozovna Karlov
27. 5. 2022
Plzeň
Karlov
1. 1. 2023
Karlov
1. 1. 2023
Plzeň
Tylova
9. 5. 2023
Tylova
9. 5. 2023
Plzeň
Edvarda Beneše
7. 7. 2023
Edvarda Beneše
7. 7. 2023
Plzeň
Mikulášská
10. 7. 2024
Mikulášská
10. 7. 2024
Poslední aktualizace vozu:
24. 6. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.