Vůz PMDP #517 (Škoda 24 Tr Citelis 1B)
evidenční číslo | 517 od 2009 | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 24 Tr Citelis 1B
podvozek:
4x2; ZF RL 75 + ZF AV 132.80
karoserie: Irisbus Citelis 12M motor: Škoda 20ML 3550 K/4 rozložení dveří: 2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: Škoda SJ 1 od podzim/2015 alternativní pohon: dieselagregát Kirsch APU100DIPME |
|||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 13475 | |||||||||||||||||||||||||
VIN | TM96TAJ6V9ASE3475 | |||||||||||||||||||||||||
v. č. karoserie | 755 | |||||||||||||||||||||||||
VIN karoserie | VNEPS09D106000755 | |||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2009 | |||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||
poznámka |
1-2/2013: SP; 3/2015: VP; 10/2018: SP; 3-6/2022: VP |
|||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace pracoviště řidiče Thermo King, vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla Vogelsitze (látkový potah), potah sedadel vzor "FIURI", 28 míst k sezení, 45 míst k stání, plošina pro ZTP, POD; od 10/2011: LED denní svícení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | PMDP, zeleno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | k. kurz | pozn. poznámka |
---|---|---|---|
PÁ 21.03.2025 | Plzeň 12 | 11 | ráno i odpoledne |
ČT 20.03.2025 | Plzeň 10 | 3 | |
ST 19.03.2025 | Plzeň N7 | 3 | noc 19.3.2025/20.3.2025 |
ST 19.03.2025 | Plzeň 12 | 14 | ráno |
ÚT 18.03.2025 | Plzeň 12 | 16 | ráno i odpoledne |
Dokumentační fotky vozu

Plzeň
Zábělská
2. 10. 2010
Zábělská
2. 10. 2010

1
Plzeň
Těšínská
2. 10. 2010
Těšínská
2. 10. 2010

1
Plzeň
Mrakodrap
4. 6. 2011
Mrakodrap
4. 6. 2011

1
Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012

Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012

1
Plzeň
Folmavská, rondel
2. 6. 2012
Folmavská, rondel
2. 6. 2012

1
Plzeň
Sirková
1. 7. 2012
Sirková
1. 7. 2012

Plzeň
U Jána
6. 7. 2012
U Jána
6. 7. 2012

1
Plzeň
křižovatka U Jána
8. 7. 2012
křižovatka U Jána
8. 7. 2012

1
Plzeň
vozovna Karlov
2. 10. 2014
vozovna Karlov
2. 10. 2014

Plzeň
Koterovská
22. 1. 2017
Koterovská
22. 1. 2017

Plzeň
Sirková
7. 4. 2017
Sirková
7. 4. 2017

Plzeň
most nad nádražím
22. 7. 2017
most nad nádražím
22. 7. 2017

Plzeň
Lobezská
22. 7. 2017
Lobezská
22. 7. 2017

1
Plzeň
Dlouhá
4. 8. 2018
Dlouhá
4. 8. 2018

1
Plzeň
Šumavská
28. 4. 2019
Šumavská
28. 4. 2019

1
Plzeň
Zborovská
17. 6. 2019
Zborovská
17. 6. 2019

1
Plzeň
Domažlická
12. 7. 2019
Domažlická
12. 7. 2019

Plzeň
I/26
26. 7. 2019
I/26
26. 7. 2019

1
Plzeň
Borská
5. 8. 2019
Borská
5. 8. 2019

1
Plzeň
Šumavská
24. 4. 2020
Šumavská
24. 4. 2020

Plzeň
U Prazdroje
28. 4. 2020
U Prazdroje
28. 4. 2020

Plzeň
Hlavní nádraží
8. 5. 2020
Hlavní nádraží
8. 5. 2020

Plzeň
U Práce
8. 5. 2020
U Práce
8. 5. 2020

Plzeň
Mikulášské náměstí
27. 5. 2020
Mikulášské náměstí
27. 5. 2020

1
Plzeň
U Teplárny
3. 6. 2020
U Teplárny
3. 6. 2020

1
Plzeň
Šumavská
16. 6. 2020
Šumavská
16. 6. 2020

1
Plzeň
CAN Tylova
9. 7. 2020
CAN Tylova
9. 7. 2020

1
Plzeň
Božkov
29. 7. 2020
Božkov
29. 7. 2020

1
Plzeň
Americká
15. 9. 2020
Americká
15. 9. 2020

1
Plzeň
Těšínská
18. 10. 2020
Těšínská
18. 10. 2020

1
Plzeň
Slovany
19. 10. 2020
Slovany
19. 10. 2020

1
Plzeň
NC Černice
9. 2. 2021
NC Černice
9. 2. 2021

1
Plzeň
Částkova
6. 3. 2021
Částkova
6. 3. 2021

Plzeň
U Práce
31. 3. 2021
U Práce
31. 3. 2021

1
2. 10. 2021

1
Plzeň
Depo 2015
2. 10. 2021
Depo 2015
2. 10. 2021

Plzeň
Doubravka
6. 11. 2021
Doubravka
6. 11. 2021

1
Plzeň
CAN Husova
10. 2. 2022
CAN Husova
10. 2. 2022

3
Plzeň
vozovna Karlov
27. 5. 2022
vozovna Karlov
27. 5. 2022

3
Plzeň
Karlov
1. 1. 2023
Karlov
1. 1. 2023

1
Plzeň
Tylova
9. 5. 2023
Tylova
9. 5. 2023

2
Plzeň
Edvarda Beneše
7. 7. 2023
Edvarda Beneše
7. 7. 2023

10
Plzeň
Mikulášská
10. 7. 2024
Mikulášská
10. 7. 2024
Poslední aktualizace vozu:
25. 2. 2025.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.