Vůz České dráhy #85-71 004 (VEB Waggonbau Bautzen ARmpee832)
evidenční číslo |
85-40 019
1984-2010
u
Československé státní dráhy, Železničná spoločnosť a České dráhy
85-71 004 od 2010 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen BRcm
»
VEB Waggonbau Bautzen BRcm831
»
VEB Waggonbau Bautzen ARmpee832
podvozek:
GP 200 S-25/85
karoserie: UIC - Z2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 235 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1984 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | CZ-ČD 61 54 85-71 004-5 ARmpee832 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
Dorazil jako náhrada za vůz 51 56 85-40 001-9. od výroby: Vmax 140 km/h; 2010: modernizace ŽOZ Vrútky (SK) (zásuvky 230V, Vmax 160 km/h) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 2010: 2. třída (5 oddílu) 40 míst k sezení, bistro oddíl: 24 míst k sezení; od 2010: klimatizace, vnější informační panely, 1. třída: (1 oddíl) 22 míst k sezení, bistro oddíl: 14 míst k sezení, Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ČSD, modrá |
? | 2010 | ČD EC, červeno-bílé |
2010 | dosud | ČD Najbrt WR bílá |
Poslední aktualizace vozu:
6. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.