Vůz České dráhy #85-71 005 (VEB Waggonbau Bautzen ARmpee832)
evidenční číslo |
85-40 003
1984-2010
u
Československé státní dráhy a České dráhy
85-71 005 od 2010 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | VEB Waggonbau Bautzen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
VEB Waggonbau Bautzen BRcm
»
VEB Waggonbau Bautzen BRm
»
VEB Waggonbau Bautzen BRm830
»
VEB Waggonbau Bautzen ARmpee832
podvozek:
GP 200 S-25/85
karoserie: UIC - Z2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 238 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1984 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | CZ-ČD 61 54 85-71 005-2 ARmpee832 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace | od výroby: Vmax 140 km/h; 1994: modernizace ZOŠ České Velenice (ČR) (snížený počet sedadel a zrušení lehátek); 2010: modernizace ŽOZ Vrútky (SK) (zásuvky 230V, Vmax 160 km/h) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | do 1994: 2. třída: (5 oddílu) 40 míst k sezení; do 2010: bistro oddíl: 24 míst k sezení; 1994-2010: 2. třída: (5 oddílu) 30 míst k sezení; od 2010: klimatizace, vnější informační panely, 1. třída: (1 oddíl) 22 míst k sezení, bistro oddíl: 14 míst k sezení, Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 1994 | ČSD, modrá |
1994 | 2010 | ČD EC, červeno-bílé |
2010 | dosud | ČD Najbrt WR bílá |
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
6. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.