Vůz České dráhy #85-71 115 (VEB Waggonbau Bautzen ARmpee829)

evidenční číslo 88-41 067 1978-199? u Československé státní dráhy
88-81 015 199?-2020 u Československé státní dráhy a České dráhy
85-71 115 od 2020 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce VEB Waggonbau Bautzen
typ VEB Waggonbau Bautzen WRab » VEB Waggonbau Bautzen WRRm » VEB Waggonbau Bautzen WRm » VEB Waggonbau Bautzen WRm813 » VEB Waggonbau Bautzen WRmee816 » VEB Waggonbau Bautzen ARmpee829
podvozek: Görlitz V
výrobní číslo 159
rok výroby 1978
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1978 zařazen: 1978 odstaven: 1992 vyřazen: 1992
DST Bratislava hl. st. 1978-?
2. České dráhy dodán: 1993 zařazen: 1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. 2012-7/2018
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 7/2018-dosud
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1978 zařazen: 1978 odstaven: 1992 vyřazen: 1992
DST Bratislava hl. st. 1978-?
2. České dráhy dodán: 1993 zařazen: 1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. 2012-7/2018
OCÚ Střed, SÚ Praha Jih 7/2018-dosud
poznámka od 2020: CZ-ČD 61 54 85-71 115-9 ARmpee829
doplňující informace od 2009: CZ-ČD 51 54 88-81 015-8 WRm813;
od 2012: CZ-ČD 61 54 88-81 015-6 WRmee816;
od výroby: Vmax 140 km/h; 1991: modernizace (Vmax 160 km/h, posuvné přechodové dveře); 2012: modernizace (zásuvky 230V, podvozky dovybaveny kotoučovou brzdou, boční předsuvné dveře); 2010: snížená Vmax na 140 km/h; 2019-2020: modernizace na vůz 1. třídy s barovým oddílem (Wi-Fi, Vmax 160 km/h)
výbava do 199?: jídelní oddíl: 40 míst k sezení; 199?-2012: jídelní oddíl: 38 míst k sezení; od 2012: klimatizace, vnější informační panely; 2012-2020: jídelní oddíl: 31 míst k sezení; od 2020: 1. třída: (1 oddíl) 40 míst k sezení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 199? ČSD, modrá
199? 2012 ČD EC, červeno-bílé
2012 dosud ČD Najbrt WL/WR/Bc
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu: 6. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání