Vůz České dráhy #19-70 007-0 (RABA Györ Aee140)

evidenční číslo 20-80 945-8 1966-? u Československé státní dráhy
20-80 945-9 ?-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
19-70 007-2 1997-2011 u České dráhy
19-70 007-0 od 2011 u České dráhy
EVN 51 54 20-80 945-8 Ba 1966-? u Československé státní dráhy
50 54 20-80 945-9 Ba ?-1983 u Československé státní dráhy
50 54 20-80 945-9 Bm 1983-1990 u Československé státní dráhy
50 54 20-80 945-9 B 1990-1997 u Československé státní dráhy a České dráhy
51 54 19-70 007-2 Aeel 1997-2001 u České dráhy
51 54 19-70 007-2 Aee 2001-2009 u České dráhy
CZ-ČD 51 54 19-70 007-2 Aee147 2009-2011 u České dráhy
CZ-ČD 61 54 19-70 007-0 Aee140 od 2011 u České dráhy
aktuální stav provozní
výrobce RABA Györ
typ RABA Györ Ba » RABA Györ Bm » RABA Györ B » RABA Györ Aeel » RABA Györ Aee » RABA Györ Aee147 » RABA Györ Aee140
podvozek: Görlitz V
rok výroby 1966
dopravce
dopravce dodán zařazen odstaven vyřazen
1. Československé státní dráhy dodán: 1966 zařazen: 1966 odstaven: 12/1992 vyřazen: 12/1992
2. České dráhy dodán: 1/1993 zařazen: 1/1993
DKV Praha, DST Praha hl.n. ?-12/2017
DKV Olomouc, DST Olomouc hl.n. 12/2017-6/2018
OCÚ Východ, SÚ Olomouc 7/2018-?
OCÚ Východ, SÚ Bohumín ?-12/2021
OCÚ Západ, SÚ České Budějovice 12/2021-dosud
doplňující informace 1996-1997: rekonstrukce na 1. třídu (MOVO Plzeň + DVJ Dunakeszi); 2011: oprava (ŽOS Trnava) - financována zpětným leasingem od firmy ING Lease
do 197x: Vmax 160 km/h; od ?: TB 0, ERS; 197x-1997: Vmax 140 km/h; od 1997: Vmax 160 km/h; od 2011: zásuvky 230 V, vakuové WC, EIS
výbava do 1997: 2. třída: (10 oddílů) 80 míst k sezení; od ?: Wi-Fi; od 1997: 1. třída: (9 oddílů) 54 míst k sezení; od 2011: klimatizace
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby 1997 ČSD, tmavě zelená
1997 2011 ČD, zeleno-bílá
2011 201x ČD Najbrt 1
201x dosud ČD Najbrt 2
Poslední aktualizace vozu: 21. 12. 2021.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání