Vůz České dráhy #21-70 524-2 (SGP Simmering Bmz234)
evidenční číslo |
21-70 596-7
1982-9/1988
u
Österreichische Bundesbahnen
21-70 596-8 9/1988-2016 u Österreichische Bundesbahnen a České dráhy 21-70 524-2 od 2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
Bmz 51 81 21-70 596-7
1982-9/1988
u
Österreichische Bundesbahnen
Bmz 50 81 21-70 596-8 9/1988-2008 u Österreichische Bundesbahnen A-ÖBB 50 81 21-70 596-8 Bmz 2008-2011 u Österreichische Bundesbahnen A-ČD 50 81 21-70 596-8 Bmz 2011-2016 u České dráhy CZ-ČD 51 54 21-70 524-2 Bmz234 od 2016 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SGP Simmering | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SGP Simmering Bmz
»
SGP Simmering Bmz234
podvozek:
SGP VS-RIC 75
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1982 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 02/2013-03/2013: odstaven v areálu společnosti Janoza CZ na plánovanou revitalizaci interiéru | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
09/1988: dosazení kabiny s telefonním automatem na úkor jednoho WC; 02/2016-10/2016: modernizace (DPOV Nymburk); Vmax 160 km/h; od 2016: zásuvky 230 V, vakuové WC |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | 2. třída: (11 oddílů) 66 míst k sezení |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | 2016 | ÖBB, červeno-šedá |
2016 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
6. 3. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.