Vůz České dráhy 20-91 102 (SGP Graz Bmz224)
SPZ/RZ |
21-70 011
1976-1987
u
Österreichische Bundesbahnen
21-90 011 1987-2019 u Österreichische Bundesbahnen a České dráhy 20-91 102 od 2019 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
EVN |
Bmoz 61 81 21-70 011-5
1976-1981
u
Österreichische Bundesbahnen
Bmz 61 81 21-70 011-5 1981-1987 u Österreichische Bundesbahnen Bmz 61 81 21-90 011-1 1987-2010 u Österreichische Bundesbahnen A-ÖBB 61 81 21-90 011-1 Bmz 2010-2017 u Österreichische Bundesbahnen A-ČD 61 81 21-90 011-1 Bmz232 2017-2019 u České dráhy CZ-ČD 61 54 20-91 102-1 Bmz224 od 2019 u České dráhy |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | SGP Graz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
SGP Graz Bmoz
»
SGP Graz Bmz
»
SGP Graz Bmz232
»
SGP Graz Bmz224
podvozek:
SGP VS-RIC 75
karoserie: UIC - Z |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1976 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
doplňující informace |
02/2017-03/2017: oprava (DPOV Nymburk); 10/2018-12/2019: modernizace (DPOV Nymburk) - úprava 11. oddílu na oddíl pro minibar; do 1987: Vmax 160 km/h; od ?: TB 0, vakuové WC, zásuvky 230 V; od 1987: Vmax 200 km/h; od 2019: EIS, ERS, SSOD |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace; do 2019: potah sedadel látka, vzor ÖBB, 2. třída: (11 oddílů) 66 míst k sezení; od 2019: potah sedadel látka, vzor Aufeer, 2. třída: (10 oddílů) 60 míst k sezení, USB nabíječky, Wi-Fi |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | ÖBB, červeno-šedá |
? | 3/2017 | ÖBB, šedo-šedo-červená |
3/2017 | dosud | ČD Najbrt 2 |
Dokumentační fotky vozu
Poslední aktualizace vozu:
4. 10. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.