Vůz PMDP #496 (Škoda 21 TrACI)

evidenční číslo 496 od 2004
aktuální stav historický/muzejní
výrobce Škoda
typ Škoda 21 TrACI
motor: Škoda MLU3649K/4; 156,5 kW
rozložení dveří: 2-2-2
napájecí soustava: 600 V DC
elektrická výzbroj: Škoda IGBT
alternativní pohon: dieselagregát Kirsch APU 45
výrobní číslo 13141
rok výroby 2004
dopravce
dopravce dodán zařazen
PMDP dodán: 2004 zařazen: 15.11.2004
vozovna Cukrovarská 2004-22.8.2014
vozovna Karlov 22.8.2014-dosud
dopravce dodán zařazen
PMDP dodán: 2004 zařazen: 15.11.2004
vozovna Cukrovarská 2004-22.8.2014
vozovna Karlov 22.8.2014-dosud
poznámka ?: VP - automatické stahováky
2008: SP
12/2011-3/2012: VP
24.9.2018: naposledy v pravidelném provozu s cestujícími (linka 14/2)
od 24.9.2018 veden jako historický
doplňující informace dle výrobního čísla poslední trolejbus vyrobený v závodě Škoda Ostrov, elektrické pohony otevírání dveří
7/2012: při DN "u křížku" poškozena vyklápěcí plošina
výbava vnější informační panely BUSE (DOT LED; zelená), sedadla Vogelsitze 600, potah sedadel vzor "FIURI", 26 míst k sezení, 60 míst k stání, plošina pro ZTP, POD; od 7/2011: LED denní svícení
Přehled nátěrů
od do nátěr
od výroby dosud PMDP, zeleno-bílá
3/2005 4/2006 bokolep Casino Merkur, modrá
Vypravenost vozu
datum vůz l. linka k. kurz pozn. poznámka
NE 01.10.2023 496 Plzeň okružní jízda Oslavy výročí 70 let trolejbusů do Černic
PO 01.05.2023 496 Plzeň objednaná jízda
ST 19.04.2023 496 Plzeň zkušební jízda
SO 12.05.2012 496 Plzeň 11
ST 29.06.2011 496 Plzeň 15 7 odpoledne
zobrazit všechny záznamy tohoto vozu ve vypravenosti
Fotky vozu na mhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu: 17. 6. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.

Rychlé vyhledávání