Vůz ZHTA Jihlava #474 (Škoda 15 Tr13/6M)
evidenční číslo | 474 od 1.5.1996 | |||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
aktuální stav | historický/muzejní | |||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Škoda | |||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Škoda 15 Tr13/6M
podvozek:
6x4; tuhá + Rába + Rába
motor: 2x Škoda 6 AI 2943 rN; 100 kW rozložení dveří: 2-2-2-2 napájecí soustava: 600 V DC elektrická výzbroj: Tyristorová, Škoda |
|||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 12222 | |||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 1996 | |||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
poznámka | 2009: SP | |||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | vnější informační panely BUSE, sedadla Vogelsitze (látkový potah), 44 míst k sezení, 106 míst k stání; od ?: POD |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | ? | PMDP, zeleno-bílá |
? | 3/2006 | bílá |
3/2006 | 7/2008 | CVR Synagoga Concerts, černo-bílo-oranžová |
7/2008 | 9/2008 | bílá |
9/2008 | 10/2009 | CVR AC Heating, bílá |
10/2009 | dosud | PMDP, zeleno-bílá |
Vypravenost vozu
datum | vůz | l. linka | k. kurz |
---|---|---|---|
ÚT 26.04.2011 | 474 | Plzeň 16 | 11 |
ČT 14.04.2011 | 474 | Plzeň 16 | 13 |
ČT 17.03.2011 | 474 | Plzeň 16 | 18 |
PÁ 06.08.2010 | 474 | Plzeň 16 | 5 |
Dokumentační fotky vozu
1
Plzeň
CAN, Husova
7. 4. 2007
CAN, Husova
7. 4. 2007
Plzeň
U Práce, Americká
4. 8. 2007
U Práce, Americká
4. 8. 2007
1
Plzeň
Prokopova
19. 7. 2008
Prokopova
19. 7. 2008
1
Plzeň
Domažlická
11. 8. 2008
Domažlická
11. 8. 2008
10
Plzeň
Doubravka, Zábělská
16. 6. 2010
Doubravka, Zábělská
16. 6. 2010
Jihlava
12. 4. 2012
12. 4. 2012
Jihlava
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
3
Jihlava
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
2
Jihlava
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
vozovna Brtnická
22. 9. 2018
Poslední aktualizace vozu:
23. 9. 2024.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.