Vůz BusLine LK #347 (Iveco Crossway PRO 13M)
SPZ/RZ | 5L6 8635 od 2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
evidenční číslo | 347 od 2022 u BusLine LK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
aktuální stav | provozní | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobce | Iveco | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
typ |
Iveco Crossway PRO 13M
rozložení dveří:
1-2-0
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výrobní číslo | 43649 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VIN | VNE6237P90M043649 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
rok výroby | 2020 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopravce |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
výbava | klimatizace, vnější informační panely Bustec (LED, oranžová), plošina pro ZTP |
Přehled nátěrů
od | do | nátěr |
---|---|---|
od výroby | dosud | bílá |
Vypravenost vozu
datum | l. linka | pozn. poznámka |
---|---|---|
ČT 27.03.2025 | ČR 670966 | spoj 19 |
ČT 27.03.2025 | ČR 670960 | spoj 13 |
ČT 27.03.2025 | ČR 670555 | spoj 23 |
ČT 27.03.2025 | ČR 670550 | spoje 4, 5 a 23 |
ČT 27.03.2025 | ČR 670350 | spoje 23 a 14 |
Dokumentační fotky vozu

Jičín
Autobusové stanoviště
30. 11. 2020
Autobusové stanoviště
30. 11. 2020

Jičín
Autobusové stanoviště
22. 1. 2021
Autobusové stanoviště
22. 1. 2021

Jičín
Autobusové stanoviště
22. 1. 2021
Autobusové stanoviště
22. 1. 2021

Hradec Králové
areál železniční stanice
29. 3. 2021
areál železniční stanice
29. 3. 2021

2
Nový Bydžov
V Aleji
2. 8. 2021
V Aleji
2. 8. 2021

Liberec
Autobusové nádraží
4. 7. 2022
Autobusové nádraží
4. 7. 2022

2
Liberec
Autobusové nádraží
25. 8. 2022
Autobusové nádraží
25. 8. 2022

1
Turnov
Autobusové nádraží
6. 11. 2022
Autobusové nádraží
6. 11. 2022

1
Liberec
Autobusové nádraží
11. 3. 2024
Autobusové nádraží
11. 3. 2024
Fotky vozu na vhdfoto.cz
Poslední aktualizace vozu:
7. 7. 2022.
Našli jste chybu nebo máte nějaké doplnění? Napište nám na e-mail nebo do diskusního fora.